Sinterklaas

Jeetje nu al?
Eerlijk gezegd denk ik niet dat we al aan Sinterklaas gaan meedoen. Misschien een keertje schoen zetten omdat de buurmeisjes het vorig jaar maar raar vonden dat Stijn niets kreeg van Sint . Wat zullen ze wel gedacht hebben, haha...

wij vieren het heel groot. We gaan naar de echte sinterklaas optocht en  de schoenen worden gezet. We vieren het op 5 dec bij mijn schoonouders want dat doen we elk jaar ook zonder kids deden we dat.

en kerst wordt groot bij mij thuis gevierd dus ze valt in de prijzen...

Voor sint heb ik een poppenwagen gekocht knalroze en een nieuwe pop. En mijn schoonmoeder gaat helemaal los en daar krijgt ze een poppenhuis van met alles erop en der aan.
De jongste krijgt een loop auto en die komt toevallig deze week aan hihi want die kan niet meer tot sint wachten dan heeft ze er niets meer aan dus die krijgt iets kleins die snapt er toch geen hout van maar Mexx denk ik wel hoor!

Hoor heel veel dames zeggen nu al sinterklaas....
Maar sint is over 3,5 week al in ons landje hoor!

kus wen

Hier ook een echte sinterklaasvierder haha. Zéker nu ik een kindje heb dat echt in de goede man gelooft (wat bij mij dan gelijk al een soort van schuldgevoel oproept: wat houden we hem toch voor de gek....).

Dus Sinterklaas intocht, sinterklaas bij papa én bij mama op het werk en sinterklaas thuis (met vrienden en familie erbij): héérlijk vooruitzicht. De cadeautjes worden niet megagroot, wat Ellen zegt: klei, verf, duplo, boekjes  dat soort dingen, de pret eromheen des te meer!

Groetjes
Susan

geen grote kadoo's in ieder geval.
bij sinterklaas vindt ik dit niet echt horen.
Mila krijgt meerdere kleine kadootjes denk ik.
meestal kopen oma's en peettante wat en wij dan.
aan de andere kant vieren we kerst en dan krijgt ze ook wat kleinigheidjes.
Van ons krijgt ze een dora in bad setje.ik heb nu kortingsbonnen van top 1 toys in de bus.dus dat scheelt.verder denk ik klei,plaksel en dat soort dingentjes.mischien iets van dupo.
groetjes piewie.

Hier weinig tot geen Sinterklaas. Hooguit wat te snoepen meer niet. Enzo snapt er nog niks van en bij het zien van Pieten en Sinterklaas.... dat wordt een drama.....
Maar hier wordt later denk ik ook geen Sinterklaas gevierd. We zijn kerst-gangers en geven dan kado's met de familie.

Maar qua kado's kijk ik nu al rond bij Bart Smit, want daar heb je steeds heel veel dingen in de aanbieding die extreem goedkoop nu zijn. Straks rond Sinterklaastijd is alles stervens-duur.

nou, succes met zoeken

liefs
di silva

Ik heb er nog niet echt over na gedacht.
We vieren dit jaar Sinterklaas bij mijn ouders.
Met 5 kleinkids is dat wel erg gezellig.
Opa en oma kopen voor elk kleinkind 1 kado, en de ouders vullen dit nog aan tot 5 kadootjes.
Maar dan moet je echt niet denken aan grote bedragen.
Totaal denk ik om en bij de 20,-
En dan voor iedereen een chocoladeletter.
Mijn vader is altijd Sinterklaas op basischolen , peuterspeelzalen en huisbezoeken, en hij had het erover om misschien thuis langs te komen als goede sint.
Wel erg leuk.. en sfeervol altijd!!
We zien wel

Hier zijn we er nu ook nog niet zo mee bezig. Het enige wat ik tot nu toe heb gekocht is een puzzle van Bob de Bouwer. Die wilde ik hem toch al geven maar heb hem apart gezet omdat   ik anders straks niet meer weet wat ik moet kopen voor 5 dec.

Fabio is bij ons het enige kleine kind in de familie, we hebben nog een nichtje van 9 maar die gelooft inmiddels niet meer. Aangezien ik mijn ouders heb, wilfred zijn ouders, mijn 2 zussen en een broer en Wilfred's zus, ben ik bang dat Fabio schandelijk verwend gaat worden.
Maar, er komen ook kadootjes zoals, pyamaatjes, ondergoed, pantoffeltjes, kortom de nuttige dingen hoor!

Maar dat we bezoek krijgen van de Sint staat al vast!
We wilden verleden jaar Sint en Pieten pakken huren, kosten: 150 euro!
Een paar dagen later heeft Wilfred alles gekocht voor 180 euro! Een compleet Sint pak en een compleet zwarte Pietenpak  Een vriend en vriendin van ons spelen nu dus elk jaar voor sint en piet! En we hebben er jaren plezier van!

En natuurlijk gaan we naar de intocht in de haven!

Groetjes van Cissy

Wij gaan ook voor de nuttige en kleine cadeau's.
Klei, verf, knutselspulletjes, leesboekjes, spelletjes, badhanddoek, portomonnee, wanten, pyjama,  zulk soort dingen.
Ik heb hier al het een en ander boven in de kast liggen. Nu bv bij bart smit, doos van play doh voor 14 euro. Volgende maand betaal je de jackpot er weer voor.
Dus zo stukje bij beetje verzamel ik het en hoef het enkel nog in te pakken begin dec.

We gaan ook naar de intocht hier in de haven, vind het toch wel leuk. Yoëll gaat het nu begrijpen en er van alles van mee krijgen, dat is toch hartstikke leuk

Terug
Bovenaan