Sinterklaas

hoihoi

Hier wordt dit jaar nog geen sinterklaas in huis gevierd.
Lorenzo begrijpt er nog niets van en we hebben nog geen
neefjes nichtjes die dat vieren.
Ik was wel van plan om met Lorenzo naar de het sint feest
van de buurtvereniging te gaan krijgt  hij er toch wat van mee.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ben al druk in de weer met lijstje, waar inmiddels weer veel te veel op staat.
Sinterklaas, wat een jeugdsentiment waar ik enorm van geniet.
Voor Linde nog wat onwerkelijk maar Roos zit er midden in natuurlijk.
Wij vieren pakjes avond dan ook echt op 5 december, samen met mijn ouders, broertje en schoonzus, erg gezellig.
We trekken lootjes zodat er voor de volwassenen ook een kado-tje uit te pakken is en dat rekt de avond ook een beetje, de meiden pakken uit en gaan het liefst direct verder naar het volgende kado.
Ik maak er met een gedicht ook altijd wel een heel verhaal en zoektocht van, de kado's staan hier dus niet spontaan voor de deur, ze moeten er wel wat ( leuks!) voor doen.
Krijg er al helemaal zin in! maar volgens mij was de vraag wat ze krijgen,
Roos een mooie Barbie+dvd, verkleedkleren, een cd-speler voor op haar kamer, spullen van Littlest pet shop en wat knutsel spullen.
Linde krijgt een pop, verkleedkleren, spullen voor haar keukentje, nijntje blokjes en ook knutsel spullen.
Ben druk aan het prijzen vergelijken (tip! de meeste speelgoedzaken hebben speciale aanbiedingen via internetshoppen!)
Gelukkig duurt het nog even, kan ik me voorbereiden want bij al het leuke komen er ook   altijd weer een hoop spanningen bij kijken ( bij Roos dan!!)

groetjes Daniëlle

Sinterklaas??? Ik ben gek op sinterklaas! Sinterklaas betekent cadeautjes en speelgoed haha. Thomas krijgt de duplo treinset. Duur cadeau maar daar moet ik wel iets bij zeggen. Bij ons in het dorp kan je punten sparen en daar doen heel veel winkels aan mee. Bij 1700 punten krijg je een bon van 12,50 en al die bonnen spaar ik op voor de sinterklaas handig he?
Ik zit ook echt op die nieuwe boeken van de speelgoed winkels te wachten hahaha erg he

Sinterklaas wordt hier ook gevierd met de familie.
Voor de kinderen koop ik voor een bepaald bedrag en voor de volwassen onderling doen we aan lootjes.
Wij gaan zelf even kijken bij de thomas winkel voor duplo, en wat jaimey ook heel erg leuk vindt zijn de boekjes van marianne busser Hoera... soort rijmpjes wat prettig lezen is.
En voor de rest weet ik dat hij een werkbank krijgt, voor de rest blijft het een verassing

Terug
Bovenaan