Sinterklaas

Ook hier wordt Sint zeker gevierd. Met René zijn familie en met mijn ouders (mijn moeder vind het zo leuk en nu heeft ze een goede reden om het weer te vieren: Jente!)

Ik probeer voornamelijk nuttige cadeautjes te kopen: pyama, boeken (kun je er niet genoeg van hebben), spelletjes etc.
Maar ik wil hem ook heel graag de trein van duplo geven maar dat zal het enige grote cadeau worden.

Groetjes Fennie en Jente

Sinterklaas is zo leuk! Moet bekennen dat ik nog steeds de intocht op televisie kijk..........
Maar echt sinterklaas vieren doen we met kleine kadootjes. Vorig jaar hebben we het gevierd bij mijn schoonouders en dat was veel te druk en veel te veel kado's (om 23:00 waren we nog bezig, Tessa lag al in bed en die andere kinderen waren megahyper van vermoeidheid..)
We hebben hierdoor op zolder nog steeds kado's liggen van vorig jaar, ff inpakken en klaar....In de intertoysgids heb ik wel al wat kleine dingen zien staan waar Tessa nu plezier van kan hebben en straks Meike ook nog. En ook wat jeugdsentiment als miniloco!

Lisenka mv Tessa & Meike

Hihi... Ik kijk ook nog steeds de intocht!!  leuk leuk!!!

Wij vieren het ook zeker! Dit jaar hebben we een speeltoestel gekocht voor Jell en Lili en natuurlijk ook al de derde..

(deze kon in de zomer door onze verbouwing nog niet neer gezet worden vandaar  bekroont tot sinterklaas cadeau  !)

verder wat uitpak cadeau's zoals een meezing microfoon en voor jell een little people garage...

dit toestel!   alleen dan aan de achterkant ook nog een wokkel glijbaan!!

Liefs Lonneke

Hoi,
Wij vieren ook zeker Sinterklaas! Het begint nu voor de oudste (Skip) net leuk te worden. Ik wil ook zeker naar de intocht gaan en de cd's kunnen nu ook uit de kast gehaald worden. Bij opa en oma vieren we het ook, met cadeau's. Wij zelf kopen geen grote cadeau's, dit omdat Skip nog helemaal niet echt speelt met dingen. Hij speelt vooral buiten en als hij binnen speelt is het vaak niet met het speelgoed wat hij heeft, maar met dingen die in de woonkamer voor handen zijn. Wat ik wel wil doen is de schoen zetten ....   met daarin een snoepje of een klein cadeautje.
Ik vind de gezelligheid en de sfeer er omheen veel belangrijker.
Groetjes,
Noor mv skip en Bo

mijn schoonmoeder kent "sinterklaas" en deze komt dus al een paar jaar bij mijn schoonmoeder thuis. dus deze komt 27 nov ook weer langs.
en dan krijgen iris en haar nichtje voor 50 euro een paar kadootjes.

en dan 29 nov gaan we me tiris naar antwerpen naar de sinterklaas show van studio 100.
iris is helemaal weg van bumba k3 kabouter plop en vrienden en samson en gert mega mindy en pietpiraat. en die komen daar een aantal liedjes zingen. dus dat wordt denk ik geweldig voor iris.
ze mag haar schoen zetten en we gaan de intocht kijken op tv of in de stad ligt aan het weer en of ik moet werken.
en dan krijgt ze 6 dec nog een paar dingetjes van ons.
groeten petra

Wij vieren ook elk jaar wel Sinterklaas.

Heb alleen nog geen flauw idee wat ik voor ze meot halen, ze hebben de halve Bart Smit al

En ze krijgen ook nog altijd kado's op Marcels werk en dan nog van de buurtvereniging. Dus eigenlijk wordt het me veel te gek. Maar goed, hoort erbij hè!

Ben in ieder geval dat ze bij mn schoonouders met Kerst iets krijgen en van mijn ouders mogen ze altijd voor een bepaald bedrag boekjes uitzoeken.

OOh dan ben ik wel een beetje duur met 1 kadootje.Nikki krijgt van ons de V-Smile spelcomputer.(ze vind onze computer erg leuk).Een armbandje met haar naam (die was niet duur 8,75 incl.verzendkosten)Voor de andere meiden mama's
zet ik hier onder de link.

http://www.mijnarmbandje.nl

Nikki krijgt ook nog wat kleertjes voor haar pop
Kris krijgt een loopstoeltje en nog wat andere kleine dingetjes

Groetjes anous

Haha... mijn dochter vindt het allemaal erg leuk dat "kabouter plop"nu in elke winkel staat.... Dat is dus Sinterklaas!

Maar goed, na wat enige uitleg heeft ze wel begrepen dat hij geen kabouter plop is en dat het iemand is die pakjes geeft!

Ben druk kleine pakjes aan het verzamelen, want vanaf dat Sin t in het lans is mag ze elke week haar schoen zetten; mochten wij ook altijd... bring back good memories...

Zo heb ik een kinderschaartje, foam-kralen-pakket, stempeltje van Peter Pan (die ik een keer bij Etos kreeg) en nu aan het sparen voor poppen bij AH.

Verder voor in de zak een autobaan (ja voor mijn kleine prinses) Momenteel zijn haar keukentje, poppen en autottjes favoriet!

Terug
Bovenaan