Slaap training, help!!

Ik heb vanmorgen, toen ze aan het woelen was maar nog wel sliep, om 4.15u een klein flesje gemaakt (60cc, normaal krijgt ze 's nachts 150cc) en hierna heeft ze tot 7.00u doorgeslapen!! Hallelujah! En nu hopen dat het geen toevalstreffer was!
Ooh! En ik heb een dutje overdag geschrapt... Ik denk inderdaad dat ze overdag te veel sliep.... Nou, duim voor me dat het goed blijft gaan!!

[quote quote=10528747]Ik heb vanmorgen, toen ze aan het woelen was maar nog wel sliep, om 4.15u een klein flesje gemaakt (60cc, normaal krijgt ze 's nachts 150cc) en hierna heeft ze tot 7.00u doorgeslapen!! Hallelujah! En nu hopen dat het geen toevalstreffer was!
Ooh! En ik heb een dutje overdag geschrapt... Ik denk inderdaad dat ze overdag te veel sliep.... Nou, duim voor me dat het goed blijft gaan!![/quote]Nee... Het was eenmalig. Afgelopen nacht was de ergste nacht tot nu toe........ ?

Wat lastig zeg! Maar het komt echt goed. Nou ja, dat het niet elke nacht meer feest is. Zo is het hier tenminste.
Kan je zelf smiddags niet even een uurtje bijslapen?

Helaas. Als ik 's ochtends wakker ben, ben ik wakker. Hoe zombie-achtig ik ook ben, slapen lukt echt niet overdag.... Plus, mn baby slaapt in de ochtend anderhalf uur en daarna nog 2x een half uurtje dus dan kan ik ook niet echt gaan liggen... Ik denk dat dit met de 4 maanden sprong te maken heeft, voor deze sprong sliep ze 3x per dag bijna 2 uur. Nu is ze vanaf 14u stront chagrijnig maar weigert meer te slapen. Dan hoop je natuurlijk dat ze de nacht lekker moe is en goed slaapt... Maar daar heeft Ella ook geen zin in. Slaap regressie schopt mn kont.... ?

[quote quote=10528953]Ah balen zeg! Slaapt ze ook niet in de kinderwagen ofzo? Hopelijk is het snel voorbij![/quote]Helaas. Ze vindt het buiten veels te leuk, slaapt meestal pas als we de straat in rijden... Zelfde geldt voor een auto ritje, maakt niet uit hoe lang die duurt: ze slaapt niet....

Boh, eindelijk herkenning?
Mijn dochter slaapt dus niet in de kinderwagen of auto, nooit gedaan ook?.

Alleen in een donkere/schemerige kamer in bed.
Ik zit ook nog middenin de slaapregressie, hopend dat het niet heul lang meer duurt. Voel met je mee!

We hebben de oplossing gevonden. We doen nu een schone luier en een klein flesje (90cc) als ze rond 4.00u/4.30u wakker wordt. Dit allemaal in het donker. Daarna slaapt ze nog zeker 2, en soms 3 uur! ?? Wat een andere ochtend heb ik dan ineens, heeeel fijn!!

Terug
Bovenaan