SLAAPZAKRIEM ZEER ONVEILIG !!

hoi hoi
wil toch nog even reageren op miep34.
ik ben het helemaal met je eens dat het goed is dat ze dit bericht heeft geplaatst,en ik vindt ook dat iedereen een eigen mening heeft maar de vergelijking als je jou kind vast maakt met een riem dat het dan een hond zou zijn vindt ik niet erg prettig.daarom wordt er ook zo fel gereageerd want dat is geen vergelijking.we doen het allemaal op onze eigen mannier en om iemand te waarschuwen is nooit verkeerd.
liefs sil

Je hebt gelijk dat van die hond is niet netjes, en ik kan me je felle reactie dan ook voorstellen.
Dat is zo jammer hier op het discussieforum dat je fel reageert op een andere reactie, zonder dat je het slecht bedoeld. Helaas worden sommige dingen niet in combinatie gelezen.

Miep

Zucht... hallo, was ze weer,

De vergelijking van die hond moet ergens anders gestaan hebben (geen zin om alles weer een keer te gaan lezen) want ik heb die vergelijking echt  NOOIT gemaakt. Ik heb alleen maar gemeld dat ik een artikel gelezen heb en meende er goed aan te doen dit even mee te delen (dank, Miep!). Doe er uw voordeel mee, of niet.

Groet,

Anouk

Terug
Bovenaan