Hallo meiden,
Ik heb helaas geen postitief verhaal van iui.
Ik heb nu 5 iui's achter de rug en helaas niet zwanger.Ik had zowiezo ook al niet zo'n hoge pet p van iui,omdat ik veel verhalen had gelezen.Veelal negatief.Tuurlijk heb je altijd hoop,maar na poging 3 die mislukt is en nu dus 3 en half jaar verder is de hoop niet zo groot meer met iui.Nu nog 1 iui poging te gaan en dan overstappen op ivf.Helaas moesten wij eerst starten met iui alvorens wij met ivf begonnen,als het aan mij had gelegen hadden wij direct met ivf gestart,maar dit mocht niet.
Wij zijn beide nu onverklaarbaar onvruchtbaar.
Afgelopen juni wel een lichte vorm van endometriose geconstateerd tijdens KO,maar volgens arts kon dit niet de oorzaak zijn,omdat het minimaal was.Ze hebben het toen wel weggebrand,maar nu dus nog niet zwanger.
Groetjes suusje26
Ps: ik wil niet negatief overkomen,maar heb helaas geen positieve ervaring met iui en vind dat je die ook wel mag vertellen toch?Tuurlijk worden er ook meiden zwanger die iui hebben gekregen,maar zoals hier boven wordt geschreven is dit afhankelijk van verschillende factoren,helaas zijn de procenten niet heel hoog.