Slapeloze nachten na stoppen borstvoeding

Poeh, hier ook! Val moeilijk in slaap en ook veel tussendoor wakker. Hoop dat het snel weer een beetje in balans komt. Sowieso, want overzag voel ik me ook maar matig nog. 

Ja ik heb precies hetzelfde. Elke avond weer bang voor de nacht... Wat ook niet echt helpt om in slaap te komen..

Het was helaas (nog) niet verbeterd bij mij.. daarom ben ik naar de huisarts gegaan en heb ik slaappillen gekregen. Voel me nu weer een stuk beter dus kan dat wel aanraden mocht het bij jou ook nog niet over zijn!

Heb deze een hele tijd geleden ook gekregen maar voelde niet echt goed om deze te slikken en lijkt me heel moeilijk omdat weer af te bouwen . Het pakt naar mijn idee niet de oorzaak aan, het is iets wat in je hoofd zit en er uit moet.
Wat heb je gekregen en hoelang slik je dit nu? Geen bijwerkingen ervan? Ben je van plan om hier snel mee af te gaan bouwen? 

Ik heb Oxazepam gekregen en slik deze nu een paar weken. Het is moeilijk om dit af te bouwen, maar dat moet ik nu wel echt gaan doen. Het is best wel troep en moeilijk om mee te stoppen. Verder ben ik doorverwezen naar de psycholoog om te kijken waar die slaapproblemen vandaan komen. En ik moet het even heel rustig aan doen en proberen veel te sporten en naar buiten te gaan.

Terug
Bovenaan