Slapeloze nachten na stoppen borstvoeding

Ja dat herken ik wel hoor! Echt super vervelend. Heb vaak paniek als ik merk dat het in slaap vallen niet lukt of als ik in de nacht wakker wordt.. Echt heel vervelend. Ik merk wel dat als ik overdag veel rust heb genomen en met een 'leeg' hoofd naar bed ga ik wat rustiger ben en minder paniekerig. Slapen gaat dan ook wel ietsje beter.

Ik werk sinds begin januari 2 dagen in de week. En ik vind het heerlijk! In het begin even wennen, maar nu kijk ik er naar uit. Even tijd voor 'jezelf' en je hoeft niet continue aan te staan en vooruit te denken voor je kindje. De dagen eromheen vind ik nu ook leuker omdat ik tijdens werk echt even kan opladen. Ik doe laptop werk dus ik kan opzich wel een slechte nacht hebben en toch werken. Ik vind dat eigenlijk beter te doen dan een slechte nacht hebben en daarna de hele dag voor mijn zoontje zorgen.

Misschien dat als jij gaat werken je ook weer even wat kan bijkomen en ontspannen omdat je even uit het babywereldje kan stappen en hopelijk worden je nachten dan ook beter!
 
Nee, voornamelijk erg verkouden. 
Heb je misschien anders een email of Facebook oid, kunnen we daar verder kletsen als je wil, makkelijker als dit forum denk ik.
 
Hoi dames, ik kom deze post tegen en ben erg benieuwd hoe het verder is gegaan en wat jullie geholpen heeft? Wellicht een kwestie van uitzitten en wachten tot je hormonale balans weer hersteld was. Ik ben nl. zelf 3wk geleden na 5 mnd volledige borstvoeding geven begonnen met afbouwen. De vroege ochtend voeding is er af maar ik lig van vanaf ergens tussen 3.00-5.00 uit al wakker en kom niet meer in slaap. Hoop van jullie te horen.
 
Terug
Bovenaan