Slapen in het ledikant

Hoi Mommy, Hoe is het vandaag gegaan? En wat ik me nog afvroeg hoe doet hij het bij de oppas als je werkt oid? En het is al gezegd door de andere mamas heel begrijpelijk hoor je wordt af en toe zo onzeker ervan maar echt waar het komt goed hou vol! 

Wat een fijne reacties allemaal. Ik ben nu veel met hem aan het wandelen overdag    ik ben nog werkzoekende.. was aan het afstuderen toen ik zwanger raakte. Maar is allemaal goedkomen al is werk vinden nog niet zo makkelijk. Maar dus veel oppas is nu niet nodig. Een enkele keer is er oppas geweest. Die heeft hem ook door wandelen in slaap gekregen. Maar dat is ook al lastig want hij wil geen fles . Maar komt goed want hij is begonnen met hapjes en die vind hij heerlijk.  Oké back to the subject. Vandaag en gisteren weer tussen ons in gelegen. Vannacht zelfs steeds op mijn borst.. volgens mij krijgt hij tandjes..ik ga morgen het boek van Stephanie lampe in een ruk uitlezen zodat ik er komende week goed mee aan de slag kan

Succes met het boek vandaag! Hopelijk werkt het! En sterkte met de tandjes, sneu dat ze er doorheen moeten..
Succes met het vinden van werk! Wel heerlijk om zo veel tijd met je kindje te hebben, vind ik :). Ik heb die eerste tijd maar 2 dagen gewerkt, heerlijk! 
Mijn dochter wilde ook geen fles. Heb uiteindelijk een hele tijd geknoeid met een camocup. Dat ging best wel goed, ze kreeg lang niet zo veel binnen als kinderen met een fles maar het was genoeg. En als ik klaar was met werken dronk ze extra aan de borst :). En na een half jaar at ze er wat groenten bij bij de oppas. Maar goed, dat is je vraag niet :).

Ook wij hebben dit gehad met ons dochtertje! Ook van allerlei truckjes en maniertjes uitgeprobeert om haar maar te laten slapen inhaar eigen bedje, en vooral ook leren zelf in slaap te vallen in haar eigen bedje. Nadat niks hielp en en we allebei echt doodop waren hebben we toch het gene gedaan waarvan ik zei dit nooit te doen... gewoon laten huilen. Na twee avonden was het klaar en hebben we nooit meer problemen gehad. Ze ging gewoon heerlijk liggen, brabbelde nog wat en sliep heerlijk de nachten door. Waarschijnlijk niet de tip die je wilt horen maar hier heeft het in elk geval gewerkt. Succes in elk geval! Weet hoe vermoeiend het kan zijn!

Even als extra toevoeging. Onze dochter was toen inmiddels wel ruim 10 maanden toen we dot deden. Vonden dat we toen wel lang genoeg geprobeerd hadden om haar op 'verantwoorde' manieren zelf te laten slapen?

Vandaag het boek uitgelezen. Ik ga eerst de slaapjes overdag proberen aan te pakken. Meneer heeft wel goed last  dus is extra hangerig.. Je kunt het tandje nu voelen.. Maar goed toch maar beginnen.. anders is er altijd wel wat.. laten huilen gaat er bij mij nog steeds niet in. Maar dat bedoel ik niet beschuldigend. Ik denk dat iedereen zijn eigen weg er toch in moet vinden.

Haha ondanks dat het mijn vraag niet was is ook dat fijn om te horen zwangere 22er. Ik vind het inderdaad heerlijk om zoveel bij hem te zijn. Dat wordt nog wennen..   wordt natuurlijk ook steeds makkelijker. .  

Laten huilen hoeft ook helemaal niet hoor! Pas als het echt niet lukt en je bent er aan toe, en dan alleen maar als jij het als een probleem ervaart! Ik zou nu inderdaad lekker gaan beginnen met je boek en dan zie je het van daaruit wel toch! En inderdaad, het is echt hoe je er zelf in staat. 
Hopelijk gaan de slaapjes overdag al snel beter :). Wat ga je aanpassen nu? Fijn he, een boek wat je snel uit hebt.. vooral als je slecht hebt geslapen en moe bent :p. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verbeteren :) succes!

Terug
Bovenaan