Slapen in het ledikant

Ik ga nu eerst eens proberen de voedingen na het slapen te doen..  En van daar uit verder.. voor mijn gevoel kan ik het beste stap voor stap dingen gaan aanpassen namelijk.   Dat ging gisteren al redelijk. Alleen hij heeft zo'n last van zijn tandjes.. 

Die tandjes zijn rot! Geef je hem daar wat voor? Druppels of gel of een bijtring uit de koelkast?
Ik gaf zelfs wel eens een kleine zetpil voor het slapen gaan als ze echt veel last had. Ik vond dat zo zielig! Ze hebben natuurlijk extra last als ze liggen. hopelijk zijn ze snel door!
Wat fijn dat je nu al het idee had dat het redelijk gemakkelijk ging gisteren :). Hopelijk zet dat door! 
(En je bent een goede moeder ;))

het leek allemaal te makkelijk te gaan.. nu weer het zelfde verhaal. Hij wordt al boos als hij zijn slaapzak aan krijgt..  dus toch weer met voeding ook in slaap.. beter iets dan niets..

Wat jammer zeg, balen! Heb je een bedtijdritueel? Bij mij hielp het op zich om drinken en het eenslaatste dingetje om te wisselen. En hier hebben we ook geen slaapzak overdag, nooit gehad, was zo'n gedoe elke keer.. 

Slaapt hij wel in zijn eigen bedje nu of nog tussen jullie in?

slaapt nog steeds tussen ons in .. heb eigenlijk alleen de slaapzak aan en verder niet echt een speciaal ritueel.. Hij begint alleen al te schreeuwen als hij de slaapzak aan moet.

Misschien tijd om te beginnen met een vast ritueel dan? 
Man wat vermoeiend voor jullie. Hier was het ook een kwestie van steeds opnieuw hetzelfde doen en bij elke terugval weer op nieuw beginnen. Maar het duurde wel steeds iets minder lang. 

Sterkte weer 

Terug
Bovenaan