slecht nieuws echo

Maar ze zeggen toch dat het het beste is om het spontaan te laten komen?
Anders is het toch echt een ingreep die je krijgt...
Ik weet 't ook niet, aan de ene kant denk ik (dat wil ik natuurlijk), misschien had ze het wel mis, maar ja, zij is toch de deskundige....
Pfffffff ik weet het niet, wat vreselijk die onzekerheid.....

moeilijk he zo een beslissing?
als ik jou was zou ik voor een gyn. kiezen het voor deel is dat als ze het weghalen je dan wel helemaal schoon bent en geen kans meer hebt dat er nog iets is blijven zitten..
en op zich valt de ingreep wel mee het is alleen een heel vervelend idee...

ik weet wat je voelt..

vandaag bij verloskundige geweesd voor eerste echo 8,2 weken en alles was prima een mooi hardje enzv..
ik heb er nog nooit van gehoord dat ze het met de echo niet goed hebben want ze kunnen het hardhe dan ook echt zien kloppen...

bij mij in iedergeval wel alle keren..

groetjes diana

Hoi Hoi,

Ik ben 9 weken zwanger en bij mij dachten ze ook dat het een miskraam zou worden, omdat ze ook geen hartactie zagen en dat hoorde ze wel te zien. Ik was volgens hun al  7,5  weken zwanger, maar die berekening die klopte niet. Ik was maar 6 weken zwanger.  

Een dag voordat ik ik gecurrateerd zou worden kreeg ik een echo en toen  zagen ze een zwakke hartactie en toen hebben ze bloed geprikt om te kijken hoe hoog het HCG hormoon was en toen zagen ze dat die ook waren gestegen, hebben ze van de curretage afgezien. De week daarop kreeg ik weer een echo en toen zagen ze een duidelijke hartactie.

Hopelijk komt er voor jou ook goed nieuws.  Artsen hebben  niet altijd gelijk.  Heb je ook bloedverlies??    

Hoi Jaikke,

Wat een rotsituatie zeg! Ik heb het ook meegemaakt en vond het
afwachten heel moeilijk. Toen eenmaal echt duidelijk was dat het
vruchtje niet goed was, heb ik voor een curettage gekozen, omdat ik
toen al weken verder was en het dode vruchtje maar steeds bleef zitten.
Het was een moeilijke tijd, maar na verloop van tijd voelde ik me weer
veel beter.

Bij mij was het vruchtje dus echt niet goed, maar ik heb ook wel eens
gehoord van iemand bij wie het hartje later wel klopte. Bleek dat ze
later zwanger was geraakt dan ze had gedacht!

Ik wens je veel sterkte met de onzekerheid waar je nu mee leeft. Maar
ook als het nu niet goed is, gaat de zon later weer schijnen hoor!

Liefs, sisi.

Ik heb helemaal geen bloedverlies, ook niet gehad.
Voel me verder ook goed, lichamelijk dan.
In mijn koppie is het op dit moment wel echt een chaos!, wat een klote (sorry) situatie.

Maar nog even over de test, ik heb op 30 aug getest, toen een dikke plus.
Wie weet hoelang je dan al zeker zwanger moet zijn. (bedoel anders krijg je geen positieve test als je te vroeg test toch)
De verloskundige zij namelijk dat als ik op 30 aug. getest had, ik zeker lang genoeg zwanger moest zijn om  hartje-actie te zien.......
Weet iemand daar meer van?

Pffffffffffffffff waarom voel ik me dan ook verder nog prima, dat maakt het voor mij zo onzeker...........

Hoihoi,

Ik ben nu 11,1 week zwanger en heb nog geen één echo gehad. Volgens de vk had dat weinig zin omdat er toch nog niet zo heel veel te zien was. Ook in mijn boeken staat dat je pas rond de 12 weken een hartje kunt horen kloppen bij een echo en dat dat zelfs al moeilijk gaat. Ik kan mij best voorstellen dat het moeilijk is, maar ik zou toch nog maar heel even afwachten.

Heel veel sterkte.

Idd horen kloppen, pas rond 12 weken.
Maar hartactie zien met een inwendige echo schijnt al  rond de  6 weken te kunnen.

Hoi Jaikke,

Wat een naar nieuws zeg! Heb spijt me erg voor je.

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb met 5 weken en 5 dagen een inwendige echo gehad, en toen was er inderdaad duidelijk een knipperend hartje te zien. Het zag eruit als een rondje waarin een ander rondje knipperde. Met de inwendige echo kunnen ze ook luisteren, en ik heb het hartje toen ook gehoord.

Ik wens je heel veel sterkte met de komende tijd. Die onzekerheid is vreselijk!! Ik heb met 7 weken nog een innestelingsbloeding gehad, en toen moest ik nog een hele tijd wachten op een echo - afschuwelijk. Je kunt alleen maar wachten, en alleen maar daar aan denken.

Veel succes en sterkte, meis.
~Hilde 11w2d

Terug
Bovenaan