Hoi Jaikke
Oef ik weet hoe je je moet voelen, twee jaar geleden heb ik een mk gehad alleen was de echo met 5 wk goed (geen kloppend hartje ) maar dat kun je vaak niet zien voor de 6 wk en ik was toen precies 5wk0d. Met 8 wk weer een echo gehad en ze konden zien dat het vruchtje wel heel goed gegroeid was en waar schijnlijk pas net gestorven met ongeveer 7wk5d of zo. Ik ben toen meteen naar de gyn gegaan maar ik had voor me zelf al besloten als de natuur bepaald dat het niet zo mag zijn dan zal die er ook wel voor zorgen dat het er op een natuurlijke wijze afkomt, en ja hoor dat was twee weken later ook zo. Wel heb ik met 9wk nog een extra echo gehad om het voor mezelf zeker te weten. Ik twijfelde o omdat ik nog alle zwangerschaps verschijnselen had. Ik ben heel erg blij dat ik de natuur z'n gang heb laten gaan en geen ingreep heb gehad, voor mij waren die twee weken goed voor de rouw verwerking die je toch doorloopt.
Ik hoop natuurlijk voor jou dat ze het mis hadden en dat je zwangerschap toch goed zal verlopen, Ik wens je heel veel sterkte.
Groetjes Linda