slecht nieuws echo

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik moet afw8en hoe het gaat verlopen....voorlopig w8 ik op een spontaan veloop......slopend dit....

Bedankt voor jullie reacties!

Gr Jess

Hoi Jaikke

Oef ik weet hoe je je moet voelen, twee jaar geleden heb ik een mk gehad alleen was de echo met 5 wk goed (geen kloppend hartje ) maar dat kun je vaak niet zien voor de 6 wk en ik was toen precies 5wk0d. Met 8 wk weer een echo gehad en ze konden zien dat het vruchtje wel heel goed gegroeid was en waar schijnlijk pas net gestorven met ongeveer 7wk5d of zo. Ik ben toen meteen naar de gyn gegaan maar ik had voor me zelf al besloten als de natuur bepaald dat het niet zo mag zijn dan zal die er ook wel voor zorgen dat het er op een natuurlijke wijze afkomt, en ja hoor dat was twee weken later ook zo. Wel heb ik met 9wk nog een extra echo gehad om het voor mezelf zeker te weten. Ik twijfelde o omdat ik nog alle zwangerschaps verschijnselen had. Ik ben heel erg blij dat ik de natuur z'n gang heb laten gaan en geen ingreep heb gehad, voor mij waren die twee weken goed voor de rouw verwerking die je toch doorloopt.
Ik hoop natuurlijk voor jou dat ze het mis hadden en dat je zwangerschap toch goed zal verlopen, Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes Linda

Bij mijn vorige zwangerschap, kreeg ik ook een inwendige echo. Er was alleen een leeg vruchtzakje te zien rond de 7 weken. Ook geen hartje.

Moest een week later terugkomen en als er dan niks te zien was was er niks. Nou, de week erna zagen we toch echt het hartje kloppen.

Mijn dochter wordt over 1,5 week  1 jaar, dus het kan. Gewoon afwachten.

groetjes patricia

Hoi,
heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop voor jullie dat alles nog goed komt...

Liefs Simone

Het was bij mij zeker geen leeg vruchtzakje, er was echt iets te zien.

Tot nu toe nog  geen bloeding gehad...
Durf nauwelijks naar de wc te gaan trouwens....

Owhja, gisteravond telefoon.....
Is mijn schoonzusje zwanger.........13 weken......en echo was ok......
Gun het haar van harte natuurlijk, maar dat was wel ff slikken zeg........tranen kwamen natuurlijk vanzelf weer.........

Arme Jaikke! Ik leef met je mee. Wachten is het ergste wat er is. Maar ik zou ook niet voor een curretage gaan - je weet toch maar nooit. Zo'n ingreep is ook  niet prettig, lijkt me. Liever de natuur z'n gang laten gaan.

Heeeeeeeeel veel sterkte!!
~Hilde

Terug
Bovenaan