slecht nieuws echo

Ik denk dat je er gewoon vanuit moet gaan dat het mis is. Dat het misschien bij iemand ooit anders is gegaan mag je geen valse hoop geven. Dan is de kans vrij groot dat je daarna weer een dreun krijgt.

Ik wens je heel veel sterkte en ga eens langs bij het zwnager worden na miskraam forum, daar zitten veel meiden die je emotioeel steun kunnen geven.

Miep

quote: Jaikke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2006 07:54:18'));

Owhja, gisteravond telefoon.....
Is mijn schoonzusje zwanger.........13 weken......en echo was ok......
Gun het haar van harte natuurlijk, maar dat was wel ff slikken zeg........tranen kwamen natuurlijk vanzelf weer.........

Dat is zeker slikken. Heb je het vertelt dat het bij jou hoogstwaarschijnlijk mis is?

Hoi hoi,

Ik ga er wel ook vanuit dat het mis is, maar ja zolang ik geen bloeding krijg, blijf je toch logisch een klein  beetje hoop houden.....
Maar dat w8en op die bloeding is gewoon slopend

Ennuh we hebben idd verteld dat wij geen leuk nieuws hadden.

Gr Jess

hoi,
hoe is het met je ik hoop voor je dat het toch allemaal nog goed komt,
ik heb zelf pas een echo gehad omdat ik niet wist hoe ver ik zou zijn
nou bleek ik dat ik 6weken was en we zagen wel een hartslag maar die was te traag,
het kon dus twee kanten op gaan of het was niet goed of het was nog te pril moest een week later terug komen wat een rot week toen weer gekeken was alles goed maar nu naar mij eigen berekening was ik maar 5 weken, ook ik heb toen een berichtje geplaats om te vragen of iemand dit herkende en heb verschillende berichtjes gehad meerdere met slechte afloop dus zo zie je maar weer bij iedereen is het weer anders hou de moet er in en het kan best nog wel goed komen liefs annemieke

Terug
Bovenaan