Slecht nieuws gehad.

Hoi Inge

Ja wat kan je hier nou op zeggen, ik vind het gewoon ongelooflijk hoe de natuur zo raar kan doen. Het lijkt soms wel of idd je lichaam het jezlf niet gunt. Laat die kleine aub sterk zijn en het wel overleven. Dan heb je er nog 1 en kan je genieten en verwerken tegelijke tijd. Je hebt ook een forum voor mensen die met groot verlies te maken hebben, wist je dat. Misschien wil je daar nog helemaal niet aan denken (logisch ook) Maar het kan je wel helpen om dingen te verwerken.

Hoeveel weken was je eigelijk al zwanger, en kunnen de artsen er echt niets aan doen medicijnen geven of zo iets ???
Ik voel de pijn en verdriet met je mee en hoop dat er snel betere tijden voor je aanbreken, ik zal voor je bidden.

Liefs Mariska

Oh lieve meid, ik ben hier lang niet geweest en zie opeens je naam staan. Wat verschrikkelijk!!! Weet niet goed wat te zeggen, ja natuurlijk dat je zwanger zult blijven van een klein wondertje. Wens jullie heeeel veel sterkte!
Denk aan je.

Liefs
Ineke

Lieve Inge,

Ik heb al een berichtje op je weblog achtergelaten maar ik vind het zo verschrikkelijk.
We hadden het je zo gegund na alle ellende.
Ik wil je nogmaals sterkte wensen en ik zal ook zeker een kaarsje voor je branden.
En hopen op een wonder.

Liefs Sabine

lieve inge,

met schrik lees ik je berichtje,
wat een ellende, met geen woord te beschrijven.
eindelijk na zoveel te hebben doorstaan positief zwanger,
en nu dit.
ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen.
dit is zo onwerkelijk en ik vind het zo in-triest voor je.
ik begrijp je verdriet en ongeloof.
en dat je nu totaal op bent, dat is niet vreemd als je ziet wat je allemaal hebt doorstaan.
maar blijf erin geloven meissie, ook al ziet het er zwart uit.
die 50% kan aan de goede kant vallen.

via deze weg stuur ik je een warme dikke knuffel.
jana.

lieve inge

ook ik zit helemaal te shaken na het lezen van jouw bericht... arme meid, wat moet je toch allemaal meemaken? ik hoop ZO erg dat jullie toch zwanger kunnen blijven van een kindje, al is het natuurlijk vreselijk dat dat die tweede het niet redt zoals het er nu uitziet... och, hoe kan dit nou gebeuren?
ik (en het HELE forum, ik weet het zeker) had het je zo gegund!
ik steek een kaars voor je en wens je kracht toe
knuffel maan

Lieve inge,

Ik weet echt niet wat ik moet zeggen of schrijven. Ik leef met je mee. ik vind het verschrikkelijk en hoop dat er hierboven en engel voor jou bestaat. Kan verder even niks zeggen.

veel liefs roelien

Wat kan een mens hierop nog zeggen. Niets, alleen dat ik jullie heel veel sterkte wens de komende tijd.

Waarom nu jullie, nee dit snapt niemand. Heb er totaal geen woorden voor.

Hele dikke kus en knuffels

Liefs
Nicole

Lieve, lieve Inge en mannetje,
Ik zit hier ook met heel veel kippevel en tranen in mijn ogen dit vreselijke bericht te lezen.............Waarom nou............hoe kan zoiets nou toch................zoveel hoop en dan pats boem al je vertrouwen enz weg.............en dan ook nog met deze donkere dagen......................
Ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om dit alles te verwerken, verder heb ik er geen woorden voor...............
Dikke knuffffffffff xxx

Terug
Bovenaan