Slecht nieuws gehad.

Hallo allemaal,

Het is nog steeds erg onwerkelijk. Ben je voor de 2e keer weg van dit forum...nu dacht ik echt dat het niet weer een miskraam ging worden. Die had ik tenslotte al gehad. Nu denk ik gaat het ooit nog lukken?? We proberen zo sterk mogelijk te zijn. Ik wil dat ene kindje wat nog 50% kans heeft alle energie geven tot overleven. Ik hou me dus zo rustig mogelijk. Als blijkt dat ik ze allebei kwijt ben dan mag ik van mezelf instorten maar nu nog even niet. Die spanning op dat lijf is niet goed. We hebben ons allebei afgemeld op het werk. We hebben even tijd voor onszelf nodig. Dat voelt goed. We slapen veel en praten veel. Even helemaal niks. Alle plannen voor de kerst zeggen me niks meer. Ik heb er geen zin meer in. 3 kersten achter elkaar loopt het mis. Weer janken om 12 uur met oud en nieuw. Houdt het ooit op??!! Maargoed nu eerst vechten voor dat ene kindje wat er nog zo goed uitzag en zo graag wil. Wij willen hem/haar ook zo graag dus we proberen zo positief mogelijk te blijven.
lfs ing

Inge...weet even niet meer wat ik moet zeggen.............

Dikke knuffffffffffffffff

hallo inge toen ik mijn berichtje schreef dat ik ongeveer hetzelfde heb meegemaakt bedoelde ik er mee dat ik ook een kindje heb verloren , maar dan bij een zwangerschap van 26 weken, niet in een situatie zoals jij nu zit, want het niet weten hoe of wat is heel klote,
het zat me niet lekker toen ik het las wat ik had geschreven dus daarom bij deze een uitleg ,
veel sterkte samen,
groetjes wendy

Jeetje ik lees je berichtje nu pas en ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen.
Het is echt niet eerlijk, dit hebben jullie niet verdient, ik wil jullie dan ook heel veel sterkte toe wensen in deze hele moeilijke tijd.
liefs visje

Hoi Inge,
al een tijdje hier niets geschreven, maar wel meegelezen met de verhalen hier.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit nieuws. Hier zijn geen woorden voor....

Sterkte,
Puck

Lieve Ing..

Ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen...maar mijn gedachten zijn ook bij jullie in deze moeilijke tijd....welke juist zo mooi had moeten zijn...
Ik hoop net als alle anderen hier op een wondertje voor jullie!

Nog een keer heel veel sterkte toegewenst samen.

Liefs Linnepinnie

Hi lieve meid,

Ook al op je log gepost maar wil je ook hier laten weten dat ik aan jullie denk. Jullie zijn constant in onze gedachten. Mijn vriend is er ook helemaal van ontdaan. Jullie kerst had prachtig moeten zijn, en nu is het vol van hoop,  verdriet  en angst. Ik hoop dat de hoop voor jullie 2e kindje er jullie deels doorheen kan trekken. Heel veel sterkte lieve mensen.

X

Lieve, lieve lieve Inge............
Met een   mega dikke brok in mijn keel heb ik je berichtje gelezen.
Wat vreselijk nieuws...Ben er echt sprakenloos van.
Ik heb zo met jullie meegeleefd, ook al toen jullie nog met jullie iui's bezig waren en de moeilijke fasen vóór jullie 1ste ivf. En nu ook nog dit....

Heel veel sterkte!

Een mega dikke knuffel van Indy

Terug
Bovenaan