A
Anoniem
Guest
Lieve lieve Inge...
Helemaal stil en met kippenvel lees ik je bericht...
Waarom nou? Waarom nou jullie? Waarom...waarom is het leven soms zo ontzettend oneerlijk! Hie kan dit nou gebeuren?
Ik heb er,zoals alle andere meiden hier die vreselijk met jullie meeleven...geen woorden voor....
Wat moet ik nou zeggen? Dit verdriet is niet te omvatten in een bericht...
Hoe kunnen we jullie nou helpen...dat had de natuur moeten doen...
Waarom nou toch...
Ik leef zo ontzettend met jullie mee...en wil jullie toch alle sterkte van de wereld wensen om dit verdriet te verwerken....
Maar nu...zal je ook hier niets aan hebben....
Ik hoop op een wonder dat je andere vruchtje....het met die 50% gaat redden en gezond ook....
Lieve lieve meid....onze gedachten zijn bij jullie.
Het was jullie zo ontzettend gegund...
Heel veel liefs en heel veel sterkte van weer iemand aan de andere kant van de computer....
Allerdikste knuffel van Linnepinnie
Helemaal stil en met kippenvel lees ik je bericht...
Waarom nou? Waarom nou jullie? Waarom...waarom is het leven soms zo ontzettend oneerlijk! Hie kan dit nou gebeuren?
Ik heb er,zoals alle andere meiden hier die vreselijk met jullie meeleven...geen woorden voor....
Wat moet ik nou zeggen? Dit verdriet is niet te omvatten in een bericht...
Hoe kunnen we jullie nou helpen...dat had de natuur moeten doen...
Waarom nou toch...
Ik leef zo ontzettend met jullie mee...en wil jullie toch alle sterkte van de wereld wensen om dit verdriet te verwerken....
Maar nu...zal je ook hier niets aan hebben....
Ik hoop op een wonder dat je andere vruchtje....het met die 50% gaat redden en gezond ook....
Lieve lieve meid....onze gedachten zijn bij jullie.
Het was jullie zo ontzettend gegund...
Heel veel liefs en heel veel sterkte van weer iemand aan de andere kant van de computer....
Allerdikste knuffel van Linnepinnie