Slecht nieuws gehad.

Lieve lieve Inge...

Helemaal stil en met kippenvel lees ik je bericht...
Waarom nou? Waarom nou jullie? Waarom...waarom is het leven soms zo ontzettend oneerlijk! Hie kan dit nou gebeuren?
Ik heb er,zoals alle andere meiden hier  die vreselijk met jullie   meeleven...geen woorden voor....
Wat moet ik nou zeggen? Dit verdriet is niet te omvatten in een bericht...
Hoe kunnen we jullie nou helpen...dat had de natuur moeten doen...
Waarom nou toch...

Ik leef zo ontzettend met jullie mee...en wil jullie toch alle sterkte van de wereld wensen om dit verdriet te verwerken....
Maar nu...zal je ook hier niets aan hebben....

Ik hoop op een wonder dat je andere vruchtje....het met die 50% gaat redden en gezond ook....
Lieve lieve meid....onze gedachten zijn bij jullie.
Het was jullie zo ontzettend gegund...

Heel veel liefs en heel veel sterkte van  weer iemand aan de andere kant van de computer....

Allerdikste knuffel van Linnepinnie

Hoi Inge,

wat moet je hier in hemelsnaam nou op zeggen??? hier zijn gewoon geen woorden voor.

ik denk dat we allemaal hier met stomheid geslagen zijn door je nieuws. Echt vreselijk voor jullie.

Heel heel veel sterkte in elk geval!!! En ik ga voor je duimen dat er misschien toch nog ergens een heel klein sprankje hoop voor jullie is.

liefs,

mama peet

Hallo Inge,
wat verschrikkelijk voor jullie.................ik heb er geen woorden voor.................Ik hoop zo voor jullie dat er nog een wondertje gebeurt.
Ik weet niet goed wat ik jullie moet zeggen, maar ik wens jullie heel veel sterkte.......
wilma

Lieve, lieve Ing,

Dit is nu juist het bericht wat ik helemaal niet had willen vinden hier.
Lieve meid, ik leef met jullie mee.
Houdt moed en hoop voor jullie kleine vechter.

Liefs Astrid

Ach Inge,

wat verschrikkelijk voor jullie!
Het is echt niet eerlijk allemaal he?!
Ik hoop zo erg voor jullie dat het goed blijft gaan met jullie andere kindje!
Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke en onzekere tijd..

Liefs Janu

Hoi Inge,
Wat verschrikkelijk. Ik weet wat het is om te moeten horen dat het allemaal niet goed is! Ik wens jou en je man heel erg veel sterkte met het verwerken van deze harde klap!!!
Ik hoop dat je de rust krijgt om (al is het maar even) te genieten en ik zal voor je duimen dat alles goed zal komen nog met je andere kindje.
Groetjes ieniemienie

Hoi lieve Inge, ik zit al de hele morgen aan je te denken, ben benieuwd hoe het met je gaat, kan je nog een beetje kracht putten uit de gedachte dat je andere kleine het wel kan redden? Ik duim voor je! Kus, Pleun

Hoi Inge,

Dit is echt vreselijk om te horen, na al die jaren wachten heb je het echt verdiend.
Ik hoop dat jij en je man het een plekje kunnen geven ookal zal het niet makkelijk zijn.
Heel veel sterkte.

Liefs Annet.

Terug
Bovenaan