slecht slapen

kaatjemossel, heerlijk even zo nacht tussendoor of niet?? Dus die van jou reageerd ook heel heftig om voedingsmiddelen.... bij reageerd ze ook wel heftig niet zo heel erg als bij jou maar als ik iets nieuws heb dat ze nog nooit heeft gehad is het meestal bingo!
Ze krijgt van mij wel een sapje (diksap) maar drinkt hier niet of nauwelijks van ook thee of ander drinken wil ze niet.. en als ze er wel heel veel van drink komt het er 9 van de 10 x weer uit...
verder krijgt ze bij ons ook brood dit gaat wel heel goed en warmeten is ook heel verschillend hoe ze dat eet en het maakt niet uit wat het is

meloveUB40, indd na zo tijd verlang je er best naar om lekker te slapen!

Groeten Vlinder
 
hoi

hoe doet jouw dochter het overdag met slapen, vlinder?
hier varieert het van een half uur tot anderhalf uur max. Vreselijk kort dus....
oh, dat is wel rot als ze d'r drinken elke keer weer terug geeft. Hier is de reflux zo goed als over, maar merk wel dat ze heel makkelijk overgeeft. Als ze heel hard huilt , spuugt ze ook vaak.

fijn weekend!
 
Hey Dames,
Een beetje een late reactie, maar erg druk gehad.
ja het is echt een wonder!!
Ik raad iedereen (die het nog niet hebben geprobeert) om VSM Kindival te proberen.
Ze slaapt voortaan gewoon door!!! Van 19.30 tot 08.00!! HEEEEEEEEEEERLIJK!!
Ik geloof heilig dat het de tabletjes zijn.
Gisteravond is ze onderweg naar huis in de auto in slaap gevallen, Thuis heb ik haar meteen in bed gelegd. ZONDER een tabletje.. EN RAAD EENS....
Jaaaaaaaa mevrouw werd wakker..!! Dus zoals ik al zei; ik ben er nu echt zeker van dat het daaraan ligt.
Ik wil de tabletjes natuurlijk niet voor altijd houden, maar ik denk dat ik nu toch nog wel even wacht met het stoppen daarvan!
Ik heb nu weer geproefd van het heerlijke doorslapen, en hoe belangrijk dat is! Nog geen 2 maanden geleden stond ik echt op het punt van crashen.. En nu voel ik me weer super!
Ik hoop dat het voor jullie alle snel beter wordt, en ook zo blijft!!!
Groetjes Nicki
 
@ kaatjemossel sorry voor de late reactie. Mijn dochter slaap smorgens een kwartiertjes tot een half uutje dit is echt max. en smiddags ook vaak een half uurtje langer niet, dus dat is echt heel heel weinig, Fijn dat bij jou de reflux zo goed als over is. Ik hoop dat zij er ook snel over heen groeit.

@ nickii ooooo heerlijk meid!!!! gewoon doorgaan met de tabletjes, lekker hoor dat ze zo heerlijk slaapt. Je geeft het alleen voor de nacht? want in de beschrijving staat dat je het 4 x op een dag moet geven.
Lekker ik wens nog heel heel veel goede lekker slapende nachten toe, en hoop dat het hier ook ooit nog een komt!
 
Terug
Bovenaan