slecht slapen

Het is een bekende methode die de huisarts/assistente je gegeven heeft. Het CB adviseerde ons dit toen ook. Even heel consequent toepassen en idd niet schrikken van het hevige huilen. Dat is heel vervelend om te horen maar het gaat voorbij.

Kindival hielp niet bij ons dochtertje maar je kunt het zeker met een gerust hart proberen. Homeopatische produkten dien je wel zeker 2 weker te gebruiken alvorens je echt kunt zeggen of het werk of niet.

SUCCES
 
Hoi Nickki

Ik ben benieuwd naar de uitkomst.
Ik heb dit bij ons meisje ook geprobeerd, alleen gaat ze na 2 / 3 min dus overgeven omdat ze zich zo overstuur huilt.... Ik moet haar dan dus helemaal verschonen + bed..
Wij gaan een methode proberen om naast haar bedje te gaan zitten en dan haar zelf in slaap te laten komen, dan gaan we steeds iets verder weg zitten en uiteindelijk helemaal weg.. ik hoop dat dit gaat helpen.
We proberen er deze week mee te starten als dat gaat lukken want er zitten nog wel 2 tanden boven tanden aan te komen waar ze heel veel last van heeft...

Laat je nog even weten hoe het is gegaan?
En dat homeopatische middeltje gewoon proberen alles is op natuurlijkebasis dus dat kan geen kwaad
Wij hebben zelf een rust/slaap drankje geprobeerd ook op basis van homeopathie verkrijgbaar bij de natuur winkel, bij ons hielp het niet echt maar bij een vriendin van mij wel!

succes!!
 
Thanks voor jullie reacties!
Ik moet zeggen afgelopen nacht was niet slecht!
Normaal wordt ze voor 12 uur al minimaal 2x wakker, nu werd ze pas om 03:20 pas voor de 1e x wakker!!!
Daarna werd ze nog wel 2x wakker, maar ik voelde me al wat menselijker omdat ik nu een aantal uurtjes doorhad kunnen slapen.. Haha!
Ik moet wel zeggen dat ik 1,5 uur voordat ze ging slapen de tv heb uitgezet, en met haar boekjes heb gelezen en rustig gespeeld.

En die methode van 5 min, 10 min, 15 min heb ik niet eens echt nodig.. Ze gaat gewoon rustig liggen, ik geef haar haar knuffels en haar fiepje. En dan kan ik gewoon de kamer uitlopen zonder probleem..

Nu is ze vandaag ivm een verjaardag pas om 21.00 gaan slapen, met 1 tabletje. Dus ik ben benieuwd!

Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes & een fijne avond.
Nicki
 
@ Vlinder:

Ik heb een boek wat precies die methode beschrijft waar jij het over hebt.. (even kijken hoe die heet.)

De baby fluisteraar lost alle problemen op
Auteur: Tracy Hogg

Ik heb hem gelezen, maar toen was dat hier nog niet nodig. Ik zat toen nog in de fles periode, en was toen bezig met de droomvoeding.

Nou ja misschien heb je er iets aan!
doeii
 
heey

Ja hier net zo hoor. Ik leg haar na haar fles wakker in bed geef haar speen en knuffel en dan een kusje en loop weg, geen gemopper of gehuil ze valt gewoon in slaap, Maar dan word ze dus later wakker en gaan we die methode maar proberen... ik weet niet of het dan nog werkt maar we zullen zien.... kunnen we in iedergeval op het cb aangeven dat we dat dus hebben geprobeerd.

gister en vannacht heeft ze dus heel goed geslapen, ze werd pas om half 2 wakker, daarna heeft ze de rest van de nacht wel onrustig geslapen, maar voor ons is dit al heel goed slapen!!!

groetjes
Vlinder
 
haii haii,
Ja dan is het best moeilijk om die methode te doen vind ik.
Aangezien mijn dochter zodra ze haar fiep terug heeft meteen weer verder slaapt. Maar door die methode huilt ze zich alleen maar meer wakker.
maar we zien het wel.
Afgelopen nachten was niet super.. Dus we houden nog vol.
Fijn weekend!
groetjes
 
Terug
Bovenaan