slikken jullie allemaal wel foliumzuur?????

Hoi Randy,

Wat een verhaal, ik heb bewondering voor de manier zoals jij ermee om gaat! Ik hoop voor jullie dat je op een gegeven moment een gezond wondertje in jullie armen houden, want dat is jullie gegund!!!

Liefs Lientje

he randy,

nog even een  berichtje  terug  voor jou!!!

Inderdaad, een bbz is erg pijnlijk!!! Ik kon niet meer op of neer!!!
Ik werd 'snachts wakker met  hevige buikpijn en manlief heeft me eigenlijk direct naar de huisartsenpost gebracht. Eenmaal hier werd ik al snel doorgestuurd naar Rijnstate voor verdere controle. Hier zagen ze op de echo allemaal vocht en flinke stolsels. De volgende morgen ben ik geopereerd en bleek het een bbz. Mijn eileider was al geknapt!!! Een hele heftige en emotionele tijd achter de rug, dus!!!

Gelukkig ben ik een erg positieve meid die vooruit gaat......maar toen ik vanmorgen een kennisje tegenkwam die vertelde dat ze alweer 17 weken zwanger was, raakte dit me toch wel diep!!!. Ik ben heel blij voor haar maar voelde me gelijk weer heel verdrietig! Ik had nl. ook zwanger kunnen zijn. Moeilijk soms, he.

Even een vraagje voor jou: ik las dat je niet meer ongi bent geworden maar wanneer ga jij dan testen?! Ben erg benieuwd!!!

Liefs mamabinck.

ik ben idd niet meer ongi geweest na de bevalling....dat is nu 11 en halve week geleden...maar ik vloeide nog wel steeds en vorige week dus nog en curretage gehad....

Vanaf gister mochten we weer onveilig klussen....dus ik dacht zelf, dat als ik 26-3 (mijn eigenlijke uitgerekende datum) nog niet ongi ben geweest ik dan er een test tegen aan gooi....word ik intussen ongi dan weet ik hoe ik rekenen moet.

Hoelang is je bbz nu geleden? en gaan jullie er alweer voor?

Liefs Randy

hoi Randy,

wat een rekenwerk, he! Inderdaad een hele goeie om het zo te doen!!! Was jij trouwens snel zwanger of heeft het even geduurd?

Ik ben 17 november geopereerd aan mijn bbz. En ja, we zijn nu weer voor het echie bezig. Na het gesprek in januari met de gyn kregen we groen licht en dat lieten we ons geen twee keer zeggen. Afgelopen maandag had ik mijn NOD. Gelukkig nog geen RD te bekennen. Als ik volgende week nog niet ongi ben, mag ik op valentijnsdag testen. Na de bbz is alles nl. een beetje in de war dus ik neem liever het zekere voor het onzekere en wacht nog ff iets langer. Dan heb je toch meer zekerheid, of niet dan?!

Wij blijven heel positief en hopen dat er voor ons ook nog een kleintje is weggelegd!
Lijkt me heerlijk om weer zwanger te zijn, al zal het niet meer zo onbezorgd zijn als bij mijn zoontje, toch zal ik heel dankbaar en gelukkig zijn!!!

Laten we maar duimen voor elkaar en hopen op een zonnige en zwangere toekomst.

liefs mamabinck.

Hoi Hoi,

Ik was eigenlijk gestopt met foliumzuur omdat we nu 11 maanden bezig zijn.
Maar nu ik dit lees ga ik ze maar snel weer kopen!

Bedankt voor je verhaal en heel veel sterkte!

Liefs Bontrie

Goedzo Bontrie dat je ze snel weer gaat kopen....heel verstandig...ze zouden bij het aanraden van foliumzuur er ook bij moeten vermelden dat een open ruggetje al in de derde week ontstaat...want geen enkel mens weet dan dat ze al zwanger zijn, daar kom je op z'n vroegst pas na 4 weken achter en dan kan het kwaad al geschied zijn!!!!

mamabinck...het duurde bij ons een tijdje voor ik zwanger was, wel te verstaan in ronde 8....dus ik ga ervan uit dat het weer een tijdje kan duren.. maar stiekum hoop ik toch wel dat het nu wat sneller gaat.
We zullen het zien wat de tijd ons brengt, ik hoop dat het voor jullie ook snel gebeurt.
En idd de zwangerschap zal niet onbezorgt meer zijn, maar ondanks alles hoop ik dat we er wel van kunnen genieten, gerust zal ik pas zijn als ik een wondertje gezond en wel in mijn armen zou hebben.

XXX randy

hoi hoi

ook ik slik al foliumzuur, zelfs al 4 weken voor ik mijn mirena liet verwijderen....
Wijze raad van een vriendin die hetzelfde heeft meegemaakt als randy...

liefs gridje

super Gridje,

ja, ik raad ook altijd iedereen aan om foliumzuur te slikken.

hetzelfde doe ik ook eigenlijk met het aanmelden van "moeders voor moeders"!
het valt me nl. op dat daar ook maar weinig mensen ( in mijn omgeving dan ) aan meedoen.
Is trouwens weer heel iets anders besef ik me nu maar typ het gewoon er even bij.

He randy,
hoop voor je dat je nu snel in verwachting bent, wat zou dat mooi zijn he!!!
je laat het toch wel even weten, he!!! ik ben veel online dus ik hou het allemaal goed in de peiling!!! ( ben nl. tbm-er en zorg fulltime voor mijn zoontje )!!! Dus tijd genoeg, als de kleine uk slaapt tenminste.

liefs mamabinck.

Terug
Bovenaan