slikken jullie allemaal wel foliumzuur?????

hoi meiden,

als eerste wil ik ff zeggen dat ik dit ook een goed onderwerp vind!!
bij mij stond er op het doosje  ook altijd info op over foliumzuur...
zelf ben ik begonnen op de dag dat ik mijn laatse pil moest nemen.
we zitten inmiddels in ronde 3.
ik hoop dat ik snel de zwangeren mag volgen.

en jullie natuurlijk ook!

xx dd

hey meiden,

Eigenlijk zou er veel meer aandacht aan besteed moeten worden.
Een stickertje op je pakje met de pil, is goed bedoelt, maar de meeste mensen die de pil halen, halen die met een bepaalde reden: niet zwanger worden. (naast andere redenen natuurlijk).
Een landelijke campagne lijkt mij ook een hele goeie. Klinkt hard, maar met "schokkerende beelden". Werkt meestal wel goed. Ik krijg in ieder geval bij die nieuw campagne tegen misbruik van kinderen echt kippevel. Moet er niet aan denken!!

Wellicht draaf ik nu een beetje door, maar dat er veel meer aandacht aan besteed moet worden lijkt mij een feit.

Groetjes Noelie

Tuurlijk vertel ik het als ik posi zou testen....dat zeker weten.... ik denk dat ik het wel van de daken af zou willen schreeuwen hahaha!!!!

Ik ben in iedergeval al heel blij....het bloeden is sinds vannacht tot nu toe weggebleven!!!!!
Hoop toch zo dat die bloedingen nu achter de rug zijn en dat we eindelijk echt verder kunnen gaan nu.

Er zou idd landelijk meer bekendheid van foliumzuur gemaakt moeten worden, ook al is het maar op de tv met een reclame voor multivitaminen voor zwangeren waar dan foliumzuur in gezegt wordt en waarvoor het is.

Ik bedoel toen mijn vriend en ik ervoor gingen, heb ik gewoon de pil laten staan... it's so simple... ik ben niet naar de huisarts gegaan of wat dan ook...
en ik denk dat er met mij velen zijn... teveel in iedergeval!!!

Terug
Bovenaan