snap er niks van helppp

A

Anoniem

Guest
ik snap er niks van ik zou vandaag mijn ei hebben volgens de berekening!
we zijn vanaf januari bezig was meteen raak maar een miskraam gehad wel gewoon erna 28 dagen gehad vorige maand was ik 1 dag overtijd maar helaas dag 29 werd ik ongesteld!

ik moet nu rekenen vanaf 28 maart en een cyclus van 28 dagen (altijd gehad:S) maar ik doe nu ovulatietesten en tot nu toe negatief(heel eerlijk doe z niet op dezelfde tijd elke dag omdat me dat gewoon weg niet lukt) en tempen maar tot nu toe is mn temp 36,6:S dus ook niet hoger!!
ik voelde de afgelopen 2 maanden mijn eisprong dus echt last van mn onderbuik enzo en nu niks noppes nada

nu doen we het netjes om de dag maar is het slimmer om het nu even elke dag te doen? of gewoon zoals we nu doen om de dag?
dacht dat gisteren mn vruchtbaarste dag zou zijn en vandaag mn ei maar twijfel dus nu of dan vandaag mn vruchtbaarste dag niet is dan (uitgaan van 29dagen...)
de   afgelopen maanden deden we het dagelijks vandaar nu dus om de dag maar haha

hoop dat iemand me iets kan vertellen erover of eigen ervaring

Hoi,

Ik snap je twijfels heel erg goed maar volgens mij moet je dáár nu even mee stoppen. Jullie doen het hartstikke goed!!!!!!!
Om de dag klussen is  zelf de tip van de meeste gynaecologen en  of je nu elke dag klust of om de dag.......je kan de natuur hierin verder toch niet sturen.
Als je om de dag klust ligt er altijd een voorraad vers zaad bij je man klaar en ook bij jou. Dus als je ei dan komt, dan ligt het klaar.

Gewoon lekker om de dag blijven klussen (dan blijft het ook nog leuk) en verder kun je alleen maar hopen dat je deze keer zwanger bent!
Ik zal voor je duimen.

liefs van mamajb

dank je wel voor je reactie!!

ik had gisteren een lichte positieve ovulatietest maar mn temp ging ineens naar 36,4 dus beetje vreemd maar goed we blijven om de dag klussen en zien wel!!

bedankt

kleutermama

Hallo,

Ik heb nu exact hetzelfde!
Heb in januari een miskraam gehad en daarna gewoon ongesteld geweest inclusief een eisprong ( ik temperatuur ook en had ovulatie tests gedaan).
Maar deze maand zit ik op dag 34 en heb ook nog geen eisprong gemeten en ook nog niet ongesteld geworden.
Nu ga ik twijfelen of ik misschien toch niet zwanger zou zijn, of dat mijn cyclus nu ineens raar gaat doen.
Het enige wat we kunnen doen is afwachten...
Misschien valt jouw eisprong wel wat later deze keer en zo niet, dan hopen dat de volgende ronde beter gaat....

Succes,
Saskia

hoi Saskia

noou heb vandaag mn ei gehad/heb hem volgens de ovulatietest!! maar als ik het dan uitreken dat je er 14 dagen erna pas ongesteld word is het ipv de 25ste wat ik dacht nu weer de 27ste(en dna ben ik dus op vakantie:S)

hebben gisteren geklust en tja vandaag weer maar daarvoor steeds om de dag gedaan!!
maar moet wel zegge als we tussendoor meer zin hebben doen we het gewoon hoor haha

wanneer zou jij je ei moeten hebben???

groetjes kleutermama

ps is het je eerste?? of je 2de?
bij mij de 2de alleen de eerste ben ik zwanger geraakt toen ik de pil slikte!

Hoi,

Fijn dat ie toch nog is gekomen! Heb je ook nog de temperatuur bijgehouden?
Volgens mij heb je genoeg geklust om zeker te weten dat er een voorraadje lag!
Is wel fijn dat die onzekerheid weg is, hoef je niet meer verplicht te klussen...

Wij gaan voor de derde, de eerste was in de eerste maand raak en de tweede na 5 maanden. Heb wel altijd een onregelmatige cyclus gehad, maar had nog nooit getempt of een ovulatie test gebruikt.

Ik ben nu precies een week overtijd (als je in 28dagen rekent), maar vanaf zondag is mijn temperatuur gestegen naar 36,8, hiervoor is ie 4 weken tussen de 36,3 en 36,5 geweest, hoop nu dus dat ik alsnog een eisprong heb gehad.
Over 2 weken zullen we het weten (of eerder wanneer ik ongesteld wordt....).

Succes en hoop voor je dat het raak is!

Groeten Saskia

wat leuk zeg je 3de!!!

ik moet ook over 2 weken ongesteld worden ben alleen dan op vakantie dus ben benieuwd!!
mn temp blijft laag tussen de 36,4 en de 36,6..... maar mn ei sprong voel ik nu dus wel enormmmm goed dus heb hem zeker wel.....

we zullen zien he enigste wat we nu nog kunnen doen is afwachten en als ik ergens niet tegenkan is het afwachten haha maar goed

geduld is een schone zaak......

groetjes kleutermama

Ik ben benieuwd of jouw temperatuur de komende dagen wel omhoog gaat.
Dus of het temperaturen wel zo klopt als iedereen beweerd.

Lekker, zo'n vakantie tussendoor, wij gaan die zaterdag ook voor een weekje weg!

Houden we elkaar op de hoogte?!

Groeten Saskia

Terug
Bovenaan