snap er niks van helppp

Hey,

Lekkere uitspraak van die HH van jou: dat je dan maar snel zwanger moet raken....
Maar wie weet is het binnen nu en een paar maanden ook gewoon zo.
Wel vervelend dat je zo'n last hebt van stemmingswisselingen.
Ik moet zeggen dat ik ook wel chagi ben van te voren maar niet zo heftig dat ik en iedereen er last van heeft.
Zegt jouw man ook dat hij het aan jou merkt?

Wordt het zo'n rot weer dan? dacht dat het mooi bleef het weekend, mooi balen dan, heb morgen een BBQ...

Ga je in de zomer niet op vakantie?
Wij gaan direct als de vakantie begint weg, naar Frankrijk met de caravan! heb er helemaal zin in!

Waar gaat dit forum naartoe verhuizen dan? weet ik nml. niks van!

Saskia

quote: mama Saskia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2009 21:31:10'));

Hey,

Lekkere uitspraak van die HH van jou: dat je dan maar snel zwanger moet raken....
Maar wie weet is het binnen nu en een paar maanden ook gewoon zo.
Wel vervelend dat je zo'n last hebt van stemmingswisselingen.
Ik moet zeggen dat ik ook wel chagi ben van te voren maar niet zo heftig dat ik en iedereen er last van heeft.
Zegt jouw man ook dat hij het aan jou merkt?

Wordt het zo'n rot weer dan? dacht dat het mooi bleef het weekend, mooi balen dan, heb morgen een BBQ...

Ga je in de zomer niet op vakantie?
Wij gaan direct als de vakantie begint weg, naar Frankrijk met de caravan! heb er helemaal zin in!

Waar gaat dit forum naartoe verhuizen dan? weet ik nml. niks van!

Saskia

ik kreeg een mailtje dat er een nieuw forum kwam en dat deze er van het weekend uitligt... maar nu ga ik twijfelen of het deze wel was nouja we zullen zien haha

wij gaan een weekje naar luxemburg!!! we wilde eerst naar frankrijk gaan maar manlief heeft maar 1 week ivm de drukte op zn werk en we zijn in april al naar frankrijk geweest!! waar ga je heen welke plaats en camping? wij gaan eind augustus 15 de tot de 23ste... en dan moet ik ook weer ongi worden als ik ervoor niet xzwanger raak

ja huisarts is een schat van een vent maar ik snap hem wel dan ben ik er gewoon vanaf!! maarja we doen ons best...

ja ik merk het en mn man ook omgeving kan ik het aardig voor verbergen maar loop echt op mn tenen op school en thuis en dat ben ik gewoon niet soms floep ik erineens dingen uti wat ik normaal niet zou zegge!!! en dat is echt een dag of 4 voor mn menstruatie en dan een dag of 4 tijdens en dan zwakt het wel af hoor tis nu al iets minder dan gisteren maar met vlagen.... echt zo irritant... maarjaaa komt goed!!

en met jou ei?? merk je al iets ofnie???

em over het weer luxemburg is zowieso morgen hele dag regen en onweer en hier verwachten ze ook wel wat regen onweer en hagelbuien.... ben benieuwd wel warm rond de 23 graden!!!

fijn weekend!! ik ga de wacht op bleehhh

ps heb je eigenlijk msn?? misschien ook leuk?!

Hoi Danielle,

Ik heb het eindelijk voor elkaar hoor, was even zoeken, maar heb ons weer gevonden! Hopelijk kan jij het ook vinden.....

Wij gaan naar de Ardeche meteen als de schoolvakantie begint en blijven 2 weken.

Zijn jullie al naar Luxemburg geweest?

Lekker he, het weer! Echt al een vakantie gevoel!
Eef is helaas ziek geworden: hoofdpijn en verhoging, ik denk dat ze last heeft van het warme weer en te laat slapen!

MSN heb ik niet nee, zou ook niet weten hoe het werkt.... verouderde muts.....

Jouw ongesteldheid al over?

Mijn ei is nog steeds niet geweest.....

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan