snap er niks van helppp

Hoi,

Kleutermama@: dat meen je niet, lekker balen zeg! Maar inderdaad, je kind kan er niks aan doen... hopelijk gaat het toch meevallen en zijn ze dan wel ingedroogd! Wie bepaald er uiteindelijk of ie mag vliegen of niet?
En als je niet meer tempt, snap ik, waar je jezelf het meest prettig bij voelt!

Poekiemuisje@: Ik heb nog maar 1 periode de ovu test gebuikt, dus heb er niet veel ervaring mee. Bij mij was het de ene dag net zo donker als het andere streepje en de volgende dag ineens een stuk donkerder.
Ik snap wel dat je soms twijfeld of het streepje nou lichter is of precies gelijk aan...
Schijnbaar heb je ook digitale ovu tests die een smilie geven wanneer je eisprong is, hoef je dus ook niet te twijfelen, misschien iets voor jou....

Succes,
Saskia

@poekiemama

ik heb ook pas 1 maand ervaring en mijn ei lag 3 dagen later dan ik zelf dacht!
ik had een super licht streepje dagje erna even donker als de test streep en dag erna weer lichter!! en ik heb er 9 gebruikt!!! en dat omdat mn ei dus 3 dagen later viel zowieso!!!

@ mama saskia

onze reis is geanulleerd naar tenerife! mn zoontje mag niet vliegen de waterpokken zijn er teveel en pas zo kort dat ze nooit voor donderdag zijn ingedroogd!! en wie dat bepaalt? de vliegmaatschappij je meot een medische verklaring hebben en mijn huisarts zei heel duidelijk dit is echt niet ingedroogd voor donderdagnacht dus die heeft een medische verklaring geschreven zodat we de reissom terug krijgen gelukkig!! en nu hebben we vanochtend een reis naar zuid frankrijk geboekt voor dezelfde periode!!! lekker met de auto zie alleen enorm tegen de lange afstand op maar goed is wel leuk en een lekkere luxe camping uitgezocht haha

nog een paar dagen ik zou eigenlijk de 25ste ongesteld worden maarja mn ei lag 3 dagen later dus wie weet dan pas de 28ste.... of zou ik gewoon de 25ste moeten aanhouden???

wanneer mag jij testen???

groetjes kleutermama

ps waar woon jij ergens als ik vragen mag?? wij zijn echte brabo's hihi

Hoi,

Wat balen zeg dat de reis naar Tenerife niet doorgaat!
Maar zuid Frankrijk is ook erg leuk, gaan wij deze zomer ook naar toe.

Het heerst hier ook erg hoor de waterpokken, mijn dochters hebben het allebei nog niet gehad.... kunnen het goed binnenkort ook krijgen....
Hier is ook   Brabant, een dorpje tegen Den Bosch aan.

Als ik jou was zou ik pas testen 2 weken na jouw aangetoonde eisprong, maar als je je niet in kan houden (wat ik goed snap) kan je het ook eerder proberen.

Ik ga zaterdag en/of zondag testen als ik dan nog niet ongi ben!
Ben echt wel zenuwachtig en weet niet meer wat ik voel aan mijn lijf, soms denk ik dat ik het me inbeeld omdat ik het zo graag wil.
Dus weet eigenlijk niet of ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn......
Je hoort het als we weer terug zijn van vakantie.

Ik duim ook voor jou!

Fijne vakantie,
Saskia

spannend he saskia ik zelf denk dat het niet raak is maar goed we zullen zien!

wij wonen in breda!! niet super ervandaan dus!

ik heb veel in den bosch gewerkt als kraamverzorgende!!!

oww ja de waterpokken hoop niet dat je kindjes het krijgen op vakantie mijn zoontje heeft er nu weer onder zn oogjes en dat doet zeer echt zooo sneu...

jullie ook een fijne vakantie!!

en je hoort het hier idd ook na de vakantie we zijn na 2 mei terug!!

lekker genieten!!

kleutermama

heej mama saskia

al terug van vakantie??
wij wel net...echt een super vakantie gehad!!

ik had een mooie positieve test.... maar ben 2 dagen erna gaan vloeien.... nu 3 dagen gevloeid en nu alleen nog met afvegen soms maarja ene zegt nu kan mag maar ander zegt misschien miskraam dus weet het echt niet nu ga maandag even langs de huisarts maar....

en jou vakantie???

en?? ongesteld of positieve test??

greetz kleutermama

Hoi kleutermama,

Wat ontzettend klote en onzeker zeg!
Ik weet niet hoe heftig je hebt gevloeid? maar als het met klonten enzo is geweest zou ik uitgaan van een miskraam.
Zelf heb ik nooit gevloeid tijdens een zwangerschap....
Heb je al meer testen gedaan ondertussen?
Hopelijk kan ik je feliciteren, ik hoop echt echt voor je!

Zelf ben ik donderdag voor de vakantie al ongesteld geworden, balen, want had echt het idee dat het wel eens goed zou kunnen zitten deze keer.
Maar die week vakantie was wel een goede afleiding.
Hopelijk heb ik deze keer wel op tijd een eisprong (aankomende donderdag).

Nou, ik zal voor je duimen en hoop snel goed nieuws van je te horen!

Groeten Saskia

hoi saskia

ik heb geen stolsels verloren het was te vergelijken met de "heftogste"dag van mn menstruatie duurde 3 dagen en nu alleen met afvegen moet wel zegge had maandverband in maar nooit in gelekt!!! ect puur met naar wc gaan....

zelf denk ik dat het over is maarja ga morgen naar de huisarts en hoor het wel!

echt klote is dat he als je zelf denk dat het goed zit en je lichaam je dan zoin de steek laat!! ik vind het echt steeds moeilijker worden kan slecht tegen andere zwangere en juist nu is echt iedereen in mn omgeveing zwanger ook op hyves echt de 1 na de andere oude klasgenootjes echt super voor hun maar vind het zelf zo zuur erg he!!

jullie dus verder een super vakantie gehad???

lekker hoor ken je er weer effe tegen!!

liefs kleutermama

Kleutermama,

Misschien was het wel een gesprongen adertje?!
Voel je je zwanger?

Is jullie kindje weer pokken vrij ondertussen? Hebben jullie wel mogen zwemmen?

Wij hebben zelfs 1 dag aan zee gelegen in bikini!
Kindjes vonden het geweldig: het zand, water, zonnetje! Dat is dan ook echt genieten en is een goede afleiding voor het zwanger worden.

Hier is het nog 1 week vakantie (bij jullie waarschijnlijk ook), dus lekker druk thuis.
Kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die 3 kinderen onder de 4 in huis hebben rond stuiteren! Ik vind het heerlijk kinderen, maar daar kan ik dan net weer niet zo goed tegen....

Nou, houdt me op de hoogte!

Groeten Saskia

Terug
Bovenaan