snap er niks van helppp

hoi Saskia

vorige maand had ik op de dag dat ik 1 dag overtijd was 37,3 c dus ik helemaal happy maarja even erna werd ik toch ongesteld dus temperaturen zegt niks bij mij dan...

lijkt me erg leuk om elkaar op de hoogte te houden!!
alleen tja ik kan niet meteen zegge of ik ongesteld ben (of hopelijk zwanger) aangezien ik dan op een eiland zit zonder laptop enzo hahaha

hele fijne vakantie alvast voor jou!!!

kleutermama

ps hoe oud zijn je kindjes als ik vragen mag??

Heerlijk: een tropisch eiland!
Zou helemaal een sprookje zijn mocht je dan ontdekken dat je ook nog eens zwanger zou zijn, en zo niet dan is het weer een goede afleiding.... net hoe je het bekijkt....

Mijn dochters zijn 5,5jr en 2,5jr. Ze schelen precies op de dag af 3jr3mnd.
Super leuk stel: soms zijn ze super lief samen en soms kunnen ze niks van elkaar hebben!

Hoe oud is jouw kindje?

Veel plezier alvast op vakantie!

Groetjes Saskia

heej saskia!

leuk zeg zulke leeftijden!!

de mijne is 4 en wordt in juni 5..... als het aan mij lag hadden we allang voor een 2de gegaan maar mijn man stond er toen nog niet achter nu wel!!
onze zoon was totaal niet gepland maar zeer welkom natuurlijk alleen waren we toen nog "jong"net een appartement gekocht enzo(waar we nu nog wonen) maar nu is onze tijd helemaal rijp voor een 2de friemel!!

morgen krijg ik een mini vriendinnetje om op te passen van anderhalf jaar heerlijk scheetje is het haha

ja we gaan naar tenerife met schoonmoeder en schoonzus en een nichtje ,... gelukkig 2 bungelows wel haha

groetjes kleutermama

Hoiii,

Hoe jong als ik vragen mag?

Bij ons was het wel gepland en toch was ik ook nog vrij jong: 21 jaar nml.
Soms is het confronterend, maar nu er steeds meer vriendinnen ook kinderen krijgen gaat het sociale contact weer steeds lekkerder!
Ik vind het verder heerlijk om een jonge moeder te zijn!

Groetjes Saskia

oww grappig ik had dezelfde leeftijd haha 21!!!!
mn man was 22 toendertijd

vooral van mijn schoonmoeder kreeg ik veel commentaar die heeft echt een negatieve sfee over de gehele zwangerschap gelegd helaas (en nog) heb me al voorgenomen dat we van de volgende super gaan genieten (maar ik weet ook al dat ze dat absoluut niet goed vind nu) maar dikke pech voor haar hahaha

herken je dit??
heb vanaf de laatste dag menstruatie getemp
steeds tussen de 36,5 en 36,7c.... en vanochtend 36,9????

ben stik zenuwachtig al voor de vakantie echt erg hahaa
ga jij buiten nederland?

vies weer he vandaag blehhhh alle dagen mooi weer en nu....

groetjes kleutermama

Zeker toevallig, alleen is mijn man 7jaartjes ouder dan ik, die was er al wat meer mee bezig.

Onze families vonden het ook allemaal wat snel en mij misschien wat jong, maar hebben daar gelukkig nooit moeilijk over gedaan. Vervelend van jouw schoonmoeder, maar het is tenslotte jullie leven!

Jouw temp is 0.2 hoger, dus zou een eisprong kunnen zijn....
Is ie nu nog hoog gebleven?

Spannend hoor!

Groet

hoi hoi

het kon bijna mn ei sprong niet zijn want die had ik de 13de gevonden met mn ovulatietest haha maar goed zal wel!!
moet nog een hoop regelen en doen want ons kind dreigt roet in het eten te gooien maar dan kan ie niks aan doen hoor maar hij heeft sinds zaterdag de waterpokken en we vliegen donderdagnacht en als hij dan nog de waterpokken heeft mag ie niet mee het vliegtuig in..... das minder

dus we zijn nu ook aan het kijken voor iets anders ter compensatie...want we gaan er eigenlijk vanauit dat ze donderdag echt niet ingedroogd zijn ze komen nog steeds overal te voorschijn....

mn schoonmoeder was een beetje over de zeik dat ons kind dus de waterpokken heeft maarja krijg je met een kindje en al die kinderziektes he hij doet het ook niet met opzet.....

maar goed fijne zondag nog!!!

ps mn temp temp ik niet meer wil er niet teveel mee bezig zijn ( en dat ben ik wel haha)

kleutermama

Hoi meiden,

Ik lees hier anderen schrijven over ovulatietesten. Vraagje, ik   word elke maand netjes op tijd ongesteld. Goede regelmaat dus. Bij mij zijn echter niet altijd de streepjes van de testen even donker als de controlestreep. Hebben jullie dit ook? Ik ben weleens getest ivm onregelmatige eisprong (dit klopte, ben afgevallen en nu gaat het denk ik beter). Ik weet zeker dat ik in ieder geval af en toe een eisprong heb omdat ik drie keer zwanger ben geweest (helaas alle drie miskraam).

ik koop trouwens de testen bij babyboomshop.nl. Ze zijn goedkoop en leveren altijd op tijd. hoeveel testen gebruiken jullie nou per maand?

Groetjes

Terug
Bovenaan