snap er niks van helppp

hoi Saskia

tja ik vind mezelf te dik maar ik ben stevig... ik heb van broeken meestal maat 42... en van bovenkleding alles xl omdat ik (ruimere) cupmaat heb namelijk e en heb brede schouders

ik heb na de geboorte van xander echt veel bredere heupen gekregen ,maarjaaaa

echt TE dik vind ik mezelf niet hoor als ik soms andere zie haha en ook die krijgen kindjes

ja ik ken het wel van de eisprong heb express deze maand niks gedaan voel nu wel dat ik mn ei heb of krijg dat irritante gevoel in mn onderbuik dus vanavond maar hahaha

morgen hebben we kinderfeestje thema feestje prinsen en prinsessen... ben benieuwd in het pannenkoeken huis

traktatie was ergggg geslaagd leuke foto eraan en klaar hihi

ja ermee bezig zijn snap ik idd ik praat er juist met vriendinnen over en niet met mn ouders of vooral schoonmoeder niet!!
toevallig begon mn schoonmoeder erover wanneer xander een broertje of zusje krijgt maar goed maar lachend afgewimpeld hihi
tja en denk dat geestelijk zeker wel iets doet... maar nieuwe ronde nieuwe kansen.....

ooit komt onze tijd wel..

groetjes Daan

Hoi Daan,

Kan me niet voorstellen dat het aan je gewicht zou liggen, je bent ondertussen toch al weer 2x zwanger geweest, dus het werkt wel, nu moet het alleen nog blijven zitten!
Heb je het idee dat jouw eisprong al is geweest?

Ik heb het idee dat het mijne nu is, of net geweest, zal het morgen aan mijn temp zien hoop ik! Hij maakt altijd zo'n enorme daling de dag voor ie omhoog schiet en vanmorgen zat ik op 36,2, dus is hopelijk het teken!

Hoe is de verjaardag van Xander verlopen? Nog gefeliciteerd!
Heeft ie een leuk feestje gehad?
Morgen doe je toch pas "het grote mensen" feest?

Groetjes Saskia

hoi saskia

ik heb mn eisprong alweer duidelijk gehad op de verjaardag van mijn zoontje de 10de haha
netjes om de dag gedaan gewoon, dus mogen we weer afwachten
vandaag is het gevoel al een stuk minder dus denk dat mijn ei nu weer weg is.... ik ga echt niks doen deze maand alleen afwachten,........

dank je wel ja alweer 5 jaar gaat hard hoor.... we hebben zondag het grote mensen feest maar dat weet ie nog niet.... anders is ie echt hyper!!!

wel lache trouwens we hebben woensdag ons nieuwe bed ook gekregen en hij is supeerrrrr een super gave boxspring met enorm lekker matras,,,
heb het idee dat ik op klossen slaap haha

en bij jullie ook netjes om de dag geklust? haha

hopelijk is het deze maand voor ons samen raak zou echt leuk zijn!!!!

groetjes daan

Hoiii,

Lekker nieuw bed!
Dan is die kleine daarin gemaakt, ik voel het, haha!

Nee, hoop echt dat ik je over 2 weken mag feliciteren.

Ik had het deze keer mis, ik heb nog geen ei sprong gehad, temperatuur is nog steeds laag (36,3). Moet zeggen dat ik echt wel baal, hoe lang zal het nu weer gaan duren voor ik een ei sprong krijg!?!?
Maar goed, ik leef met de dag, zie wel hoe het loopt.

Verder eigenlijk niks te melden nu, ga op de koffie bij m'n moeder..

Spreek je snel weer.

Saskia

oww das balen zeg maar kan je de eisprong niet misgelopen hebben???
ik begreep van mijn huisarts dat tempen echt niet betrouwbaar is omdat je het dan 2 maal daags elke dag vast tijd stip moet doen!!!

net als met die ovulatietesten kan je sochtends een negatieven test hebben en s avonds ineens postief.... ik heb geen gevoel deze ronde maar vind wel dat het onderhand tijd mag worden haha en ga er nog steeds vanuit dat we straks lekker met zn 2tjes zwanger rondhuppelen....

jaa bed slaapt zalig alleen het lijkt alsof ik in een bed slaap op klossen zo hoog hahah   maar wel echt zalig !!! heb gewoon zin om mn bed in te kruipen haha

Hoiiii,

Nog niet uit je bed gevallen?! haha

Ik heb hier gisteren de klok rond geslapen!
Ben met Eef mee op schoolreisje geweest en had aan het einde van de dag zo'n hoofdpijn dat ik tegelijk met de kinderen het bed ben ingedoken! (19.00uur)
Eigenlijk moesten we gisteren weer, maar heb het maar een keer overgeslagen hoor, trok het echt niet!

Ik snap jouw huisarts niet....
Want als de eisprong geweest is, gaat de temperatuur omhoog en blijft dat zo tot de menstruatie, dus ook 's morgens is ie dan hoger als de ochtenden voor de eisprong...
Ik heb nu al 6 dagen precies 36,3. Om gek van te worden!
We wachten af, zal vast wel weer een keer komen ergens in de komende weken...

Met jou? Nog steeds geen gevoel dat het anders is dan anders?

Groetjes Saskia

hoi hoi

oww schoolreisje is vermoeind ja haha

ik heb 30 juni sportdag 2 mama;s op 6 kindjes... denk dat je me dan ook kan wegdragen haha

ja ik heb deze maand helemaal niks gedaan eens niet getemp.... ben benieuwd voel helemaal niks heb juist enorme stressdagen gehad(gezeik met een"vriendin"die nogal jaloers is grrr) dus denk het weer niet maar goed moet nu toch eindelijk eens raak zijn grrrr

ben vandaag bij de actie baby geweest die is falliet en is opheffingsverkoop tot 70% korting........ ik heb 2 creme kleurige truitjes en broekjes gekocht van duimelotje en een wit truitje voor 5 euro.... ik denk ik MOET die hebben haha zoooo enormmm lief....

nu hopen dat er snel een hummeltje in mag komen....

nee nog niet uit bed gevallen haha

wat me wel opvalt is dat ik de week voor mn ongi absoluut geen zin heb raar he.....

ik heb ene kant zoiets van ja we wachten af andere kan heb ik zoiets als het nu nog niet raak is ,.. ik ga zo enorm twijfelen of alles wel goed is en goed zit nog enzo.....

maar komt goed al die twijfels pffff haha

groetjes daan

Hoi Daan,

Ruzie met een vriendin? dat is nooit leuk zeg!

Wanneer is nou jouw nod? Woendag a.s.?

Hier nog geen verandering...
Wil toch binnenkort eens naar de dokter stappen om het probleem alvast voor te leggen, hopen dat ie me dan door wil sturen na de vakantie ofzo...
Vriendin van mij vertelde dat zij iemand kent die ook een onregelmatige en lange cyclus had en die daar een pilletje voor kreeg om het allemaal wat regelmatiger te maken....
Zou te mooi voor woorden zijn als je dat zo kan krijgen, maar zullen eerst wel maanden en onderzoeken aan vooraf gaan....

Veel plezier morgen trouwens met het feest voor Xander!

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan