snap er niks van helppp

Hoi Daan,

Ruzie met een vriendin? dat is nooit leuk zeg!

Wanneer is nou jouw nod? Woendag a.s.?

Hier nog geen verandering...
Wil toch binnenkort eens naar de dokter stappen om het probleem alvast voor te leggen, hopen dat ie me dan door wil sturen na de vakantie ofzo...
Vriendin van mij vertelde dat zij iemand kent die ook een onregelmatige en lange cyclus had en die daar een pilletje voor kreeg om het allemaal wat regelmatiger te maken....
Zou te mooi voor woorden zijn als je dat zo kan krijgen, maar zullen eerst wel maanden en onderzoeken aan vooraf gaan....

Veel plezier morgen trouwens met het feest voor Xander!

Groetjes Saskia

hoi saskia

nee ruzie is nooit leuk maar zei is net met haar dochtertje gestart op de basisschool waar de mijne zit en ik sta daar dus met andere meiden te kletsen en daar is ze jaloers op... hoe triest he:S maar goed ben er een beetje klaar mee...

xander zn feest was vorige week zondag:D:D morgen moet ik wrs werken had vanochtend een bevalling gedaan maar helaas sub totaal ruptuur dus na de partus mocht ze met de ambulance mee helaas... dus ze zal morgen wel weer thuis komen en zal ik er wel weer heen gaan!!!
en ook nog langs mn paps en natuurlijk voor mijn man vader dag

ik heb al enkele dagen het gevoel alsof ik ongesteld ga worden echt vaag!!
ik moet idd woensdag ongesteld worden en het leukste zou zijn dat het dan raak is want woensdag krijgt mijn vriendin een gepland keizersnede hihi ik bn de enige die het weet!!! ik ben ook de enige die weet wat het wordt echt super leuk!!! is haar 4de...

maarja zal wel niet moet positief blijven maar valt niet altijd mee hoor!! en heb je je ei al gehad????

ik zit er idd ook aan te denken eens bij de ha aan te kaarten moet toch erheen vand e week heb weer enorm last van mn bekken(tijdens de zwangerschap van xander bekkeninstabiliteit gehad) en speeltnu ineens weer erg op en enorme last van mn knieen lijk wel een oud wijf af en toe haha

ik ga eens een bakkie thee drinken net in een heerlijk warm bad gelegen haha

groetjesss

Hoi Danielle,

Sorry, dacht echt afgelopen zonder, pfff, beetje van de wap!

Al iets aan de hand in jouw lijf?

Hier nog steeds geen ei sprong denk ik, mijn temp was gisteren 36,2 en vandaag 36,5.
Dat is echt zo'n temperatuur waar je niks mee kan, of hij is morgen nog wat hoger (de eisprong is dan hoogstwaarschijnlijk wel geweest) of hij gaat weer naar beneden...

Leuk zo'n bevalling bijwonen, lijkt me echt heel speciaal!
Ben je daar nu dan nog aan het werk?

Smeer Xander (en jezelf) deze week goed in! Van het KWF komt een alarm deze week op de hoogte van de UV straling.
Ben normaal niet zo goed met het bijhouden van dat smeren, maar ga ik nu echt proberen.

Hopelijk meer nieuws over een paar dagen wat betrefd mijn ei sprong.

Groeten Saskia

hoi saskia

las het idd over het kwf!!!

ik merk echt helemaal niks ja de zenuwen haha mn vriendin krijgt morgen ook een keizersnede dus vind het extra spannend.... heb wel veel steekjes in mn buik ook boven mn navel.... maar heb echt nergens last van niet van mn borsten niet misselijk niks... dus denk dat het niks word .... ik zat zelf uit te tellen maar 27 mei was mn laatste dag en als je dan 28 dagen verder telt komt ik op de 23ste maar goed de rest op de 24ste haha

jeetje ik denk idd dat jij je ei allang gehad heb hoor kan toch niet anders!!!! anders duurt het wel heel erg lang... hopelijk kunnen we snel tegelijk op een roze wolk gaan zitten ahaha

groetjes daan

hoi Saskia

nou gisteren mn NOD dag maar helemaal niks wel die zeurende rugpijn... testje ertegenaan gegooid negatief.... vandaag nog steeds zeurende rugpijn dus net een tampon ingedaan en tja zat toch echt oud bloed op dus zal vandaag ongesteld worden... grrrr weer een dag later nu een cyclus weer van 29 dagen dan.... echt zo raar het schommelt dus elke maand tussen 2 dagen... de 28ste dag of de 29ste dag... nu is het wel balen want ben ik ongesteld met de sportdag grrr as dinsdag... maar hoop er dan toch echt ver vanaf te zijn!!

en bij jou??? is er bij jou al meer bekend??

groetjes

helaas ongesteld geworden grrr weer een dag later...
heb morgen een afspraak met de huisarts eens zien wat ie zegt!!

Hoi Daan,

En wij maar hopen dat we deze ronde samen zwanger zouden zijn....
Jij ondertussen ongesteld (balen)  en ik nog steeds geen ei sprong gehad!

Heb je alleen voor het zwanger worden een afspraak gemaakt, of moest je er toch toevallig zijn?

Het nu net de dokter ook maar eens gebeld (jij hebt me over de streep getrokken door zelf ook te gaan), maar die zegt dat ik het nog lekker verder moet proberen en het los moet laten dat het vanzelf komt!!! AAHHH dat zeg je toch niet, is wel heel hard werken hoor! hahaha. ja ik lach er maar mee.
Ze zegt tegen mij dat 80% na een jaar zwaner is en technisch gezien ben ik nog geen jaar bezig en zij rekent de miskraam van 5 maanden geleden dan ook mee.....
En dat mijn cyclus zo onregelmatig is moet ik ook maar voor lief nemen, omdat ik meet dat er wel een ei sprong is.
Dat ik het mezelf ook niet aan moet doen om nu al in de medische molen te stappen met hormonen en toestanden......
Maar goed, dit bevestigd eigenlijk wel wat ik zelf ook al dacht, heb helemaal geen zin om officieel een probleem geval te worden met zwanger worden.

Zo, dat lucht eigenlijk best wel op.

Man lief is vanochtend vertrokken voor een weekendje Brugge met een stel vrienden, dus heb het rijk voor mij alleen! (zul je zien dat ik in dit weekend m'n eisprong krijg...)
Morgen met de kids naar het zomerfestival in Ahoy van studio 100, wordt wel leuk denk ik!

Jij nog iets leuks voor de boeg?

groeten Saskia

hoi hoi
jeetje balen dat je je ei nog niet hebt zeg jeetje.... zul je zien he als je man idd weg is....heb je hem echt niet mis gelopen?????

mijn opzet was ook niet de medische molen hoor maar ben een paar dagen voor mn menstruatie zo enorm sjaggo dan weer vrolijk en dus enorme stemmingwisselingen waarin ik mezelf niet herken,... en ik baalde daarvan en met de maand leken ze sterker te worden dus nnu wilde ik eens overleggen,.. hij noemt het pms en enigste wat ie kan doen is of een spiraal of de pil of anti depsresivia maarja ik krijg niks omdat ik zwanger wilt worden(en wil die zooi ook niet) hij adviseerde snel zwanger te worden jaduuhh wil ik ook haha hij adviseerde lekker op vakantie te gaan maarja met een kind op school isse niet handig he haha hij zei goed plannen en het komt vast goed!! hier doen ze ook pas na een jaar wat.. en de huisarts telt gewoon vanaf januari dat we bezig zijn..... aangezien ik niet verder dan 5 weken ben gekomen nog....

we zouden morgen naar luxemburg gaan maarja wordt echt bagger weer!! dus ga maar gewoon werken en er over 2 weken heen maar(net na mn vruchtbare dagen haha) en anders zien we wel we klussen gewoon verder meer kunnen we niet doen he!!

nog 3 maanden en dan zit ik weer rond xander zn verjaardag,,,, gaat echt hard.....

groetjes daan

ps dit forum gaat verhuizen toch???

Terug
Bovenaan