Sneeuwpret

hey meiden,
leuk he die sneeuw? ik vind het zelf ook nog super :p
hier ligt ook ong. 15 tot 20 cm sneeuw. en af en toe wat duintjes sneeuw die zijn opgewaaid.
kelwin durfde niet te lopen in de sneeuw hihi mama moest zijn hand vast houden want het bleef plakken aan zijn laarzen. ook ging hij voelen en vond het koud.
verder gaan we vandaag lekker een sneeuwpop maken want het ligt hier nog steeds. gisteravond met vrienden een sneeuwballen gevecht gehouden en daarna lekker warme chocomelk.. heerlijk het geeft zon aparte sfeer die sneeuw. hopelijk komt er nog meer, was wel voorspelt!

Groetjes, Christien
en succes in de sneeuw allemaal!

wat ben ik jaloers zeg
hier in limburg ligt helemaal niks , zelfs op de daken niet
jammer hoor :'(

hoop dat hier ook snel een flink pak valt
vind sneeuw geweldig!!! en karlijn ook
dat weet ik nog van begin dit jaar

Ik woon ook in het noorden, hier ook flink veel sneeuw. Wij moesten gisterochtend om half negen bij de verloskundige zijn, we waren maar een kwartier te laat. Daarna slee bij de buren geleend, Laura een skipak en laarzen aan en naar buiten! In de slee vond ze wel leuk, later vond ze lopen ook wel leuk maar wel raar dat je zo snel uitglijdt...

Ook wil ze geen handschoenen aan, gelukkig zijn de mouwen van het skipak te lang en zitten haar handjes daarin. Ze heeft er ook aan gevoeld en vond het koud. 's middags na de mexicaanse griepprik (we hadden het druk gisteren) heeft manlief maar thuis gewerkt en zijn we om vier uur nog even met de slee naar buiten geweest. Daarna ging hij sneeuw scheppen en dat vond Laura wel leuk, zij wilde ook een 'sep'! Zondag komt er weer meer sneeuw hoorde ik.

Gisteren was ik al teleurgesteld, hier ligt ook niks!! Wij wonen in Deurne, brabant... een beetje miezersneeuw, daar moeten wij t mee doen grrrr. Hoopte dat er vanmorgen dan wat lag maar nee hoor... En we hebben al twee maanden geleden een slee gekocht. Hmmmm.... laten we hopen dat wij ook mogen meedelen in de vreugde hahaha. Veel plezier allemaal!

Hier heeft het gisteravond nog weer even lekker gesneeuwd, in ons minituintje is de sneeuw al wel weer weg, maar jah, op andere plekken ligt nog wel lekker een pak sneeuw.
Vandaag te druk gehad voor een sneeuwpop, morgen samen maar eens proberen,
hihi het is voor mama ook al lang geleden.

Misschien ergens effe dikke skisokken scoren en snowboots, want hij had echt hele koude voetjes en toch heb ik het idee dat hij de sneeuw best leuk vind,

@do, mammie-S, Maurilla ; vandaag al wat sneeuw gevallen?
Morgen komt er (als de voorspelling uitkomt) ook nog sneeuw.... ik hoop het zo voor jullie!! En voor de rest natuurlijk ook!!

Liefs Marina

hier heeft het de hele dag niet gesneeuwd.
ligt dan ook nu echt bijna niks meer.

van mij mag er ook wel een dikke pak sneeuw komen hoor :p geweldig!!!

we zien t wel :p (of niet whahahahaha)

liefs, do

Goedemorgen,

hier, net over de grens van oost-Achterhoek, ligt nog steeds geen sneeuw. Er is een paar keer wat poeder gevallen, maar dat mag de naam sneeuw niet dragen. We kijken het al uit de lucht, maar dat mag niet baten. Hopelijk vandaag of morgen nog wat sneeuw, zodat ook wij met de slee naar buiten kunnen.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan