Sneeuwpret

Nog steeds een winters plaatje hier, maar helaas het is aan het smelten...dus het is wrs voorbij met de sneeuwpret, jammer!!! Toch blij dat meneertje deze fun heeft gehad!

Liefs Lientje

Ja hoera!! Wij hebben eindelijk ook sneeuw!!
Het sneeuwt hier nu nog flink, en er ligt al een paar centimeter.
Kunnen pas vanmiddag de sneeuw in want Maria had nachtdienst en die wil natuurlijk graag mee genieten.
Bij de andere sneeuwlozen ook sneeuw nu?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!

ook hier een heel flink pak sneeuw nu!!!
voel me net een klein kind whahahahha.

erwin is nu nathalia warm aan t aankleden en dan gaan we naar buiten toe :D

er ligt hier nu zo'n 5cm en het sneeuwt nog steeds heel hard.
geweldig :D:D;D

liefs, do

Hallo,

hier lag al klein laagje sneeuw (genoeg om te sleeen) maar nu ligt er echt nog veeeel meer.
Do...ik dacht nog....volgens mij moeten jullie ook sneeuw hebben nu. En hierboven zag ik al je enthousiaste reactie staan, hahah.
Leuke he!!

Groetjes, bianca

Hoi,

Hier is pas sinds vrijdagavond sneeuw aan het vallen, we hebben nu zo'n 5-10 cm, we hebben net met de kinderen ruim een uur in de sneeuw gespeeld, we hebben een flinke afdaling in de tuin van 10m lang, dus daar ging de slee in een mooi vaartje vanaf de kinderen vonden het geweldig, dus morgen gaan we achter ons de wei in als de sneeuw nog goed genoeg is daar is een afdaling van 60-100m, dus ben benieuwd hoe hij dat dan vind, tot nu toe hoe harder hoe beter, dus zal wel goed komen!
Hier dus veel sneeuwpret!!

Gr MJ

Papa heeft zelf een slee gemaakt, want die hadden we niet.... Ze vond het 's ochtends wel leuk, maar helaas gleed ze er ook af. En toen wilde ze liever niet meer. Gelukkig wilde ze toen we 's middags weer naar buiten gingen, wel even zitten. Anders had hij alles voor niks gemaakt. Nou ja, voor niks. Ik heb ook lekker gesleed!! (is dat een woord?!)
Ze zegt nu ook: "wit" en iets dat op "sneeuw" lijkt. Grappig hoor!

Terug
Bovenaan