snel..

hallo dames,
ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger dus in mijn 6e week bezig maar ik heb al een buik of dat ik al 3 maanden zwanger ben ik heb al andere broeken van mijn zus geleent van haar zwangerschap, het is wel leuk maar ik wil dit ook nog verborgen houden en dat gaat absoluut niet meer!! mijn moeder en zus hadden ookal met 11 weken positie kleding aan ofdat ze 7 mnden waren, maar et de 6e week is dit normaal? en heeft iemand hier ervaring mee de verloskundige zei bel over 3 weken maar terug dan maken we een eerste afspraak daar is het nu nog te vroeg voor, maar met zo'n buik???
 
Hoi, ik vind het een heel vreemd verhaal hoor. Niet dat ik je niet geloof of zo, maar zoals anoniem al zegt, het kan bijna niet van het vruchtje zijn, dat is nog veel te klein. Misschien dat je lichaam heel veel vetreserves heeft aangelegd, ben je van oorsprong misschien heel dun??
Ik ben nu bijna 35 weken en draag nog steeds geen positiekleding, alleen broeken met elastiek die ik al had aangezien ik mollig ben van mezelf.
Ik wens je een goede zwangerschap toe en hoop dat die groei niet doorzet in dit tempo.....
Groetjes
Audrey
 
Laatst was een vriendin van mij zwanger en die had erg last van opgeblazen zijn (weet overigens niet wat er opgeblazen was) met als gevolg een hele dikke buik, het schijnt erg vervelend te zijn.

Maar als je moeder er ook last van had zit het misschien in de familie. Overigens 35 weken en geen positie kleding is weer een ander uiterste.
 
waarom raar verhaal?? er kan toch ook veel vocht in je buik zitten hoe verklaar je het dan dat mijn moeder en zus met net 3 maanden al in positie kleding liepen?? ik lieg hier niet om en bij hun was met 9 maanden een positie broek te klein, en ik ben niet dun ik ben 1,75 m lang en weeg normaal 73 kilo, ik vind dit ook snel maar het is zo en daarom vraag ik om ervaring!!
kan het misschien een tweeling zijn groeit je buik dan sneller het is niet dat ik wil dat me buik zo groeit maar het is echt zo...
ik hoop op reacties bvd
 
Ik draag vanaf 10 weken positiekleding omdat mijn eigen kleding gewoon niet goed meer zat (broeken gingen niet meer dicht). Bij mij was het ook al heel vroeg te zien, maar ik krijg er toch maar echt eentje. Ik denk dat als het in je familie vaker voorkomt je je niet druk hoeft te maken. Het is heel verschillend, iedereen draagt anders.

groetjes, jane 26 wkn
 
Hoi,

Doordat je lichaam zich aanpast aan je zwangerschap liggen je darmen iets hoger en iets meer naar voren. Hierdoor ben je iets dikker. En of je nou zwanger bent van een, twee, drie of vier kinderen...de eerste weken (+/-10 weken) word je er niet dikker door (door de vruchtjes bedoel ik dan). Die zijn daar namelijk veel te klein voor.(verhaal van mn verloskundige)
En zolang jij niet ook met je hand op je buik rond gaat lopen zal er niemand zijn die zegt van: goh, ben je zwanger? Het valt namelijk jezelf heel erg op, maar anderen kijken op een andere manier naar je.
Nog een paar weekjes geduld en dan komt die buik vanzelf.

Geniet ervan!
Daphne
 
Terug
Bovenaan