snel..

Beste Sandra 2,
Waarom vraag je dit op het forum??
Kennelijk weet je het zelf allemaal wel erg goed en anders zul je morgen gewoon af moeten wachten.
Iedereen weet toch dat je met een 'baby' van 6 weken nog niet dik bent door je kindje maar door het uitzetten van je darmen. Hier hoef je overigens niets van te voelen.
Voel je niet zo aangesproken en beledigd als anderen hier iets van zeggen, als je daar niet tegen kan moet je niets vragen!!

39/3 weken
 
Hoi Sandra,

Ik kon mijn gewone broek ook niet meer aan met 6 weken en met twee maanden dacht ik dat het een tweeling was door de dikke buik, maar het is er maar één en na de spurtgroei is het opgehouden en meer in balans gekomen en nu is het gewoon een buik van 33 weken. Dus hou je taai het komt wel goed en als het een tweeling is, leuk toch! veel succes met de echo.
groetjes Angela
 
bedankt voor de serieuze reacties ik ben gelukkig niet de enige die een dikke buik heeft, en ik denk maar zo degene die rot reacties geven die komen toch alleen maar om de boel op te ruien, niks van aan trekken...
anoniem dat is een goed idee van die broeken met verstelbaar elastiek ik heb nu veel te grote normale broeken dat ziet er niet uit!! hahaha maar dat is een goed idee zeg, en angela het zit ook bij mij wel in de familie mijn moeder en zus hadden met 11 weken positiekleding aan maar ik ben nog vroeger maar jij dus ook?? en ik zeg het mijn stoelgang is goed maar dat zei een mevr hier boven ook je darmen kunnen ook naar voren komen dan zal dat het wel wezen hoop ik want een tweeling is leuk maar kost een hoop geld en tijd maar het is harstikke welkom diep van binnen lijkt me dat wel leuk!
bedankt voor de antwoorden en een fijne zwangerschap allemaal liefs sandra
 
hallo sandra,wat een rare reacties krijg je hier zeg.bij mij was het ook zo dat ik met 6 weken geen normale broeken meer aan kon.gelukkig had mijn zusje vorig jaar net een kleine gekregen dus kan ik nou haar zwangerschapsbroeken dragen.ik ben nou 14 weken zwanger en 4 en een halve kilo gegroeid en heb een behoorlijk buikje.ik zou tegen je willen zeggen geniet lekker van je zwangerschap en trek je niets van die negatieve antwoorden die ze je hier geven aan.groetjes dec moed.
 
Sandra,

Ik vind wel dat je nogal vijandig reageerd op de antwoorden hoor. Je stelt een vraag, je krijgt antwoorden en als het je niet aanstaat ga je in de aanval. Dat is toch niet nodig.

De 1 is eerder dik dan de ander en aangezien je vruchtje nu misschien net een mm groot is kan ik me voorstellen dat mensen dit vreemd vinden. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen en ben nog geen grammetje aangekomen en je ziet (jammer genoeg) nog niks.

ALs je geen reacties wilt krijgen die je niet aanstaan dan moet je geen vragen stellen.

Ik hoop voor je dat alles goed is en blijft gaan en je niet zo blijft groeien.
 
Jezus, wat kunnen mensen zeiken als je gewoon een vraag stelt!!! En wat toevallig, die reageren ook nog eens anoniem. Sandra, ik ben 9 weken, heb ook al een buik, die er nietuit ziet als een vette pens, mijn broeken zitten strak, ga gewoon naar de wc, ik weet het niet ik ben nog nooit zwanger geweest, maar ook ik wist niet wat me overkwam... Ik vond het belangrijkste dat ik straks eengezond kindje krijg, buik of niet! En over die kans op tweelingen, ik denk daar ook aan...bij mezelf dan, àl wel niet, maar de kans is bijmij wel reeel omdat tweelingen in de familie voorkomen! Sterkte en genite van jezwangerschap want dat is mucho belangrijker! Gr Renate
 
Hoi Sandra,

Het kan wel hoor, ik had het ook snel maar ik ben van mezelf al wat mollig en had al een buikje. Deze heb ik echter altijd ingehouden en dat kon dus niet meer omdat het zeer deed, vandaar dat het snel zichtbaar was en de darmen worden omhoog gedrukt... Ik had ook met 8 weken al geen eigen broeken meer aan. Veel mensen voegen ook aan mij of het niet twee waren. Nee dus, gewoon eentje.
Mijn moeder was ook al snel dik dus het kan ook erfelijk zijn.

Nou, veel succes vandaag en laat het even weten.

Liefs Sas (16,5 wkn)
 
Hoi Sandra,

Meid als jij je er goed bij voelt is er niks aan de hand.
De meeste zijn hier echt van die zeikerts die niks anders te doen hebben om iedereen af te kraken. Wacht maar tot ze zelf een vraag hebben en ook zo'n reaktie terug kunnen verwachten. Mij benieuwen of zij dit ook leuk vinden.
Je kunt er gewoon niets aan doen dat je al zo vroeg een buik krijgt. Bij de eerste zwangerschap kon niet wachten tot mijn buik groeide. Nu met de tweede wordt het wel wat anders.
Maar geniet van die buik. En trekje niks aan van sommige zwangeren hier.
 
Terug
Bovenaan