snel..

bedankt voor de antwoorden daar heb ik wat aan ik mag nu naar het stichting artsenlabaratorium leiden want daar gaan ze kijken of het er twee zijn en of mijn baarmoeder zo is gegroeid of niet en hoelang ik zwanger ben kan haast niet langer omdat ik na het stoppen van de pil gelijk zwanger was!
ik heb voor 9 juli een afspraak het kon alleen op vrijdag en dan hadden ze pas tijd maar 1 geluk dan word het een uitwendige echo en hadden ze eerder tijd een inwendige.
en * dat ik vijandig reageer sorry daarvoor maar de mensen reageren ook erg vijandig op mijn vraag...
en deze vraag stelde ik niet om rot antwoorden te krijgen maar serieuze antwoorden van mensen die ervaring hebben! maar gelukkig zijn er meer serieuze dat die anonieme zeikerts die hun naam niet zeggen!
bedankt meiden voor de lieve antwoorden
en een fijne zwangerschap toegewenst en dat wens ik aan iedereen hier!
 
Hallo Allemaal.
Hier een berichtje van mij.
Na 1 1/2 jaar geprobeerd te hebben ben ik eindelijk zwanger.
Wat een machtig gevoel!!!
Dat wou ik graag iedereen laten weten.
IK WEET WAT HET IS OM HEEL GRAAG EEN KINDJE TE WILLEN
 
Ik ben nu 12 weekjes zwanger.
Even een reactie op Sandra 2 ik begin ook al aardig een klein buikje te krijgen.
Dus het kan wel.
O ja Geniet ervan meid,tenslotte groeit er iets moois in jou.
 
ik ben ook 7 weken zwanger en kan mijn broeken niet meer aan ,heb een makelijke stoelgang dus waarom moeten mensen hier zo zeiken je maar hier toch je vraag stellen op een gewone manier!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan