snik snik, ben ik nog welkom?

hai meiden,

ik zit hier al een tijdje achter mijn pc foto's door te kijken en ik zag ineens een foto waar ik eigenlijk een geweldige topic over kon plaatsen.
maar ja, ik ben niet zo lief geweest voor jullie.
en dat spijt me behoorlijk.
ik mis ( ja nu al) de gezelligeheid.
dus bij deze de vraag aan jullie, ( er zullen vast mensen zijn die zeggen, blijf maar weg) mag ik weer gezellig mee doen? ik beloof dat ik lief blijf hahaha.

groetjes Miranda

sorry sorry sorry voor mijn gekke gedrag

Natuurlijk mag je hier nog meedoen. We wilde helemaal niet dat je weg ging.
Doe gewoon weer gezellig mee en laat je horen, ik weet zeker dat je dan weer een beetje vrolijk wordt van al die gekke meiden hier.

Nou laat dat topic van je maar komen hoor??? en dat er nog vele mogen volgen natuurlijk.

Liefs Rianne, mama van Thijs

Hoi Miranda,

we kunnen je natuurlijk niet tegenhouden om hier terug te komen, maar het is wel een beetje raar allemaal. Daarom lijkt het me ook verstandig dat ik voorlopig even wel de lijst zelf weer blijf doen, dan kan jij je energie steken in jezelf en je kleine, want dat lijkt me nu belangrijker dan een lijst voor een forum.

Groetjes Ilona

als ji jhier terug wil komen moet je dat natuurlijk doen, denk alleen niet dat ik vaak zal reageren. ik heb zo mijn twijfels bij jou.... sorry.
maar anderen zullen je vast steunen hoor.....
misschien is het verstandig om je energie in jou je man en je kindje te steken en je hier niet teveel mee bezig te houden.

succes ermee

groetjes marijke

Nou.... volgens mij was je niet eens echt weg. Ik snap het gewoon niet meer.... maar misschien ligt het aan mij (BLONT, oh nee, met een D  geintje).
Je wisselt steeds zo erg van stemming dat het voor mij niet meer goed te volgen is.
Ben je al bij de huisartst geweest, je was toch depressief? Of  is die diagnose niet gesteld? En heb je nu hulp daarvoor?
En met je moeder? Is die nog verliefd op je man? En is die inmiddels terug naar huis? Je schreef toen dat ze in elkaar wordt geslagen door je vader.... heftig hoor.
En hoe is het eigenlijk met  je relatie met je man? Want dat was toch ook niet goed?  Hebben jullie die problemen kunnen oplossen?
Hopelijk kun je wel weer een beetje van je kleine genieten. Ondanks alles wat er speelt..... Want dat is nogal wat. Ik hoop dat je een beetje in een stabielere situatie/toestand komt, want dit lijkt me heel onprettig voor jezelf, maar ook voor je man en kleine.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan