snik snik, ben ik nog welkom?

en dan nog wat ik ben er nog niet klaar mee voor mijn gevoel ...
we zitten hier allemaal voor, tips ,steun en ook een hoop lol neem ik aan herkenning en gewoon leuke dingen en soms minder leuke dingen te delen

maar ik ben helemaal klaar met mensen die zich anders voor doen dan dat ze zijn ik kan daar niet tegen en wil niet nog meer herrie ik wil juist de fun van deze week weer terug dus   sorry ik distancieer mij van dit soort mensen de groeten en het ga je goed

Corina

ok meiden,

ik heb jullie reacties gelezen en het zal dan aan mij liggen maar ik voel me niet welkom, er zijn vrouwen die niks met me te maken willen hebben, voor mijn gevoel word er alleen gekeken naar de negatieve reacties die ik geplaatst heb, terwijl ik hier al ben sinds het begin van de zwangerschap.
in de hele zwangerschap was ik niet zo. toen zat ik goed in mijn vel.
dat ik nu problemen heb is inderdaad mijn probleem. hulp heb ik al gezocht en dat is al in werking gezet. dus het is niet zo dat ik wil klagen en er niks aan doe.
dat ik wisselende stemmingen heb, wist ik al.
ik heb mijn uitsterste best gedaan om daar zo min mogelijk van te laten merken, en helaas is me dat dus niet gelukt.
de reden waarom ik liever geen berichten over dit onderwerp op hyves wil hebben is inderdaad omdat daar mensen komen die dit allemaal niet hoeven te weten.
het spijt mij dat ik geen reacties terug geplaatst hebben maar ik heb het allemaal niet bij kunnen houden en dat is nog steeds best lastig.
dat mensen nu een harde mening over mij hebben schrikt me behoorlijk af.
ik weet dat ik jullie toestemming niet nodig heb om hier weer te schrijven maar als jullie niet op mij zitten te wachten dan zal het denk ik alleen mensen irriteren als ik reageer.
en dat maakt de boel er niet echt gezelliger op.
ik heb een topic geplaatst met een excuses maar blijkbaar was die niet voldoende gezien de reacties.
ok, ik ben stom geweest en sorry gezegd maar verder kan ik hier nu weinig aan doen.
misschien zal ik  af en toe reageren  maar ik zal wel meelezen met jullie topics en als jullie iets sturen naar hyves zal ik erop letten dat ik daar zeker  reageer.

groetjes Miranda

Hoi Miranda,

oooooooo en ik had me nog zo voorgenomen om dit te laten rusten, maar nu móet ik toch nog wat zeggen. Dat je niet lekker in je vel zit, dat kan en dat je er hier over verteld, kan ook, maarre eerst schrijf je dat je man je slaat en dat je een week weg gaat om na te denken. Vier dagen later heeft je man "gisteren"  iets van Alana gezien wat helemaal niet kon, omdat jullie een week uit elkaar waren! Zo zijn er meer verhalen van jou die met elkaar botsen.... Als wij dan tips geven over zaken wordt er niet op gereageerd en een week later hebben we het volgende drama. Veerle heeft het in haar reactie allemaal netjes op een rijtje gezet. Bovendien moet je niet vergeten dat niet iedereen in hetzelfde zwangerschapsforum zat.

Dat je je na deze reacties niet welkom voelt, kan ik me voorstellen, eerlijk gezegd zou ik dat ook niet doen. Maar wat je ook niet moet vergeten is dat jouw eigen bijdrage lang niet altijd positief is geweest op dit forum. Eergisteren nog opende je een topic om iemand de les te lezen die al genoeg reacties in een ander topic heeft gekregen. Verschillende mensen hadden alweer geprobeerd daar een eind aan te maken en nog vond jij het nodig om haar ervan langs te geven en zo ook met dat topic over meefietsen een tijdje geleden.

Ik vind het dus niet eerlijk dat wij nu met z'n allen de zwarte piet toegespeeld krijgen terwijl dit heel duidelijk een reactie was op een bepaald gedrag en dat we dan hard gevonden worden, so be it, ik denk dat het eerlijk was en we hebben het allemaal met zo veel mogelijk respect gebracht.

Dit is echt het laatste wat ik erover zeg, ik wil hier niet nog meer aandacht aan besteden.

Groetjes Ilona

Ook ik wil graag nog even het een en ander uit de doeken doen.
Miranda, jij zegt dat jij heel je zwangerschap nergens een probleem mee had. Dat is dus niet zo. tijdens jouw zwangerschap heb jij op het zwangerforum ook regelmatig topic's geplaatst over jou situatie. Als ik me goed kan herinneren ging dat over het feit dat je man eerst wel graag een kindje van je wou. Later wilde hij dat weer niet. En zo zijn er nog meer dingen geweest die mij tot een oordeel over jou heeft gebracht. Als jij merkt dat je geen genoeg aandacht krijgt, zorg je wel dat je die op een negatieve manier krijgt.
Er is niks mis mee, dat als jij in een vervelende thuisituatie zit, om hier wat steun te zoeken.
Maar we zitten hier niet om alleen naar jou problemen te kijken, maar we zitten hier vooral voor onszelf en onze kleintjes.
Ik denk dat jij eens een keuze moet gaan maken in jou leven. Een keuze die vooral voor jouw kleintje van belang is. Dit kleintje krijgt er zeker veel van mee als haar mama zich niet goed voelt. Kijk eerst eens goed in de spiegel en ga eens na wat beter is voor haar.

Ik heb hier heel lang mijn mond over gehouden, ivm met de sfeer hier op het forum. Die is supergoed maar door dit toedoen is er wel een kink in de kabel gekomen. Je treft met jou berichten wel 150 moeders met kleintjes. Het moet niet zo zijn dat er mensen weg gaan blijven door dit alles.
Ik en heel veel anderen zullen er alles aan doen om de sfeer goed te houden. Je blijft uiteraard welkom hier maar het lijkt me verstandig dat jij jouw persoonlijke problemen eens bij een psycholoog neerlegt, zodat die daar een proffessionele mening op kan geven.

Annemiek

is het nou een keer afgelopen met dat gehak altijd?
hoe kom je erop dat mijn vriend eerst wel een kind wou en later weer niet?
dat is nooit zo geweest en heb ik ook nooit geweerd.
ik ben verdorie de hele tijd netjes geweest, heb mijn excuses aan geboden en toch doorgaan.
en dan de topic willen sluiten en mij dus de mond willen snoeren.
dat dacht ik dus van niet! als jullie dit werkelijk nodig vinden zijn jullie in mijn ogen sneu en kortzichtig!
denk er eens aan dat mensen soms anders in elkaar zitten dan jezelf, niet iedereen denkt hetzelfde.
ik heb laatst de topic niet geschreven om haar de les te lezen. dat heb ik er ook in gezet, ik wou alleen voor iemand opkomen zoals jullie allemaal doen. en als ik dat niet goed gedaan heb moet je me daar dan op aanvallen??
en over dat met dat fiets zitje, lekker makkelijk om dat alleen tegen mij te zeggen terwijl er meer vrouwen waren die hun zegje daarover klaar hadden.
in de week dat ik bij mijn virend weg was, heeft hij Alana wel gezien! hij heeft haar opgehaald en is toen met haar een dag op stap geweest dus ja dat kan wel dat bericht.
noemen jullie jezelf gerepect hebben? met zijn allen tegen 1? nee echt respect hoor!
dat ik mijn excuses aangeobden heb is niet voldoende he? nee ik moet kruipen zeker?
als iemand een fout maakt heeft die er dan geen recht meer op om het goed te maken?
Alana is trouwens altijd gewenst geweest! problemen zijn er in elk gezin en als ik te ver ben gegaan hoef ik daar niet eindeloos gezeik over te horen.
ik ben ook mens met gevoel en een mens kan ook fouten maken! dus stop met dat hakken op mij!

Miranda,

Ten eerste wil ik niet tegen je katten. Maar ik denk dat je de berichten verkeerd leest.
De dames hebben een menig over je. Iedereen heeft een mening toch?
Jouw berichten van de laatste tijd waren tegenstrijdig en dat maakt mensen verward.
Je hebt je excuus aangeboden en dat is gnoeg. Mensen willen dit onderwerp graag laten rusten. Jij gooit nu met je bericht weer olie op het vuur.

Laat het rusten!!!!!
Zoek hulp en probeer uit je problemen te komen. Verder moet je niet gaan katten op andere dames. De dames waar jij nu op kat zijn dames die heel eerlijk en oprecht zijn!!!
Zij proberen de rust te bewaren. Waarom dit laatste bericht???
Wat heeft het voor zin om zo te doen?

Je maakt jezelf steeds minder populair, en dat wil je toch ook niet?

Meid, neem het niet zo zwaar.

Groetjes linda

nou nou nou!
volgens mij snap je het zelf niet helmaal!

we zijn hier met 150 moeders, dus het is logisch dat je meer dan 1 reactie krijgt!
jij geeft je mening, heel duidelijk! en wij dus ook!

wij hoeven niet alles van jou te pikken, en ja het is hartstikke fijn dat je excusses hebt aangboden en dat wordt ook echt wel waardeert maar daarom mogen wij nog wel even zeggen hoe wij erover dachten!

ik plaats ook weleens een topic en daar krijg ik dan geen reactie op, nou ja, jammer dan! dat doen ze dan echt niet omdat ze mij niet moeten ofzo!
we zijn allemaal goed voor jou geweest!!

ik vind jou erg onredelijk! ik wou m er in eerste instantie niet mee bemoeien, maar wat je nou zegt vind ik echt niet tof van je!!

het lijkt juist eerder dat wij voor jou moeten kruipen! jij bied je excusses aan en dan mogen wij verders niks meer zeggen en alles maar slikken van jou?
zo werkt het niet dame!
wij kunnen jou excussen acepteren, maar dan mogen wij onze mening nog wel even zeggen! dat doe jij ook, en niet bepaald zachtzinnig of niet!
jij kunt hier ook best een paar meiden gekwets hebben! dus moet je daar de consequetis ook voor in zien!!
en dan denken ik bied mijn excusses aan, en dan is het klaar!

je houd ook niet erg rekening met onze gevoelens, dus dat doe ik bij deze ook niet bij jou!!
het lijkt op deze manier dat je er niets van meende van je excusses!

Wilma

Terug
Bovenaan