snik snik, ben ik nog welkom?

ik wil helemaal niet dat jullie voor mij kruipen, mijn excuses waren ook zeker wel gemeend, en dat jullie je mening geven is prima.
die mening is alleen zo ijskoud en hard en dat vind ik niet nodig.
daarom dus ook mijn laatste reactie.
wat mij echt giftig maakt is dat er dingen naar mij toe gewerpt worden die in het verleden gebeurd zijn en het word zo gedraaid dat het lijkt alsof ik de einge ben die dat doet.
ik doel nu op de topic van het fiets stoeltje en over dat mijn vriend Alana niet zou willen.
dan word ik kwaad.
enig idee hoe het voelt om zoveel harde reacties te krijgen als je een fout maakt?
en daarvoor ook zelfs je excuses aanbiedt? nee het lijkt wel dat als een ander iets verkeerds zegt dat daar de excuses aanvaard worden en die ook minder harde reacties krijgt.
wat is verschil dan? een ander maakt een fout en het is snel weer goed. en ik maak een fout en krijg gelijk een flink aantal koude reacties over me heen. ja dan word ik uitenidelijk ook kwaad en geef ik ook een harde reactie terug.
van mij had het best wat milder gemogen, verder zijn alle meningen gewoon welkom en ik zal ze allemaal ook lezen.

ja we hoeven ook echt niet met allerlei verwijten te komen!
tja sommige meiden vonden jou gedrag niet leuk, en dat was ook wel wat terecht!
dus ik denk hoe pijnlijk het ook is,dat het eigelijk wel een beetje je eigen schuld is!

maar het wordt ook tijd dat we het laten rusten, allemaal!
en weer vrolijk verder gaan!

je moet even door de zure appel heen bijten! jij bent ook niet bepaald vriendelijk geweest!
dus kun je gewoon niet gelijk verwachten dat alles koek en ei is!

laat het maar even rusten en als de rest dat ook doet, is dit w.s zo weer vergeten en kun je weer als vanouds hier lekker meekletsen!

ok?

nou doeg geniet lekker van je kindje en het weer!!!!

Miranda,

Ik begrijp je reactie. Maar de reacties van de dames begrijp ik ook.

Zullen we er nu echt over ophouden?

Hier wordt je toch alleen maar verdietig van? Ik wel!
Gr linda

IS HET NOU AFGELOPEN MET DAT GEDREIN?????

Als reacties hier alleen nog maar mogen als ze positief zijn, hoef je van mij niets meer te verwachten! Hoewel ik meestal wel heel positief, netjes en neutraal ben.

Ja, ik kom met oude zaken, maar de enige andere die ook gescholden heeft toenertijd hebben we ook aangepakt en jou ook, ja....

Er zijn hier al de hele dag mensen bezig met als gekken reageren op andere berichten en toch vind je het nodig deze weer bovenaan te plaatsen. Wat wil je hiermee bereiken?

Hoi Miranda,

Ik vind het naar voor je dat je zo voelt. Natuurlijk mag je je gevoelens hier op het forum neerzetten, maar je kunt niet verwachten dat iedereen daar (positief) op reageert.

Normaal hou ik mezelf bij dit soort dingen op de achtergrond, en laat ik mijn mening op de achtergrond om de goede sfeer te behouden,  maar ik wil dit toch ff kwijt. Verder laat ik het rusten want ik hou niet van dit soort dingen.

Als je je niet op je gemak voelt hier op het forum, waarom ga je dan niet gewoon weg. waarom moet je daar een topic over openen. en vervolgens open je weer een topic of je nog welkom bent.  Je moet het allemaal zelf weten, maar persoonlijk vind ik het zielig overkomen.

het beste

groetjes Rosita

rosita,

volgens mij zouden we dit onderwerp afsluiten? ik was daarmee accoord gegaan. als jij me zielig vind dan heb je daar vast een reden voor en als jij je terug zou trekken dan zou dat jou keuze zijn.
maar ik ben jou niet dus laat het rusten ok? er zijn genoeg reacties geweest op mijn topic, het hoeft niet nog een keer van voren af aan te beginnen.
als je me zielig vin, reageer dan gewoon helemaal niet meer op mij ok?
laat me dan maar links liggen, niemand verplicht je om met me te praten.

groetjes Miranda

Dames,

Ik hoor hier niet thuis maar zoals vele van ons zwerf ik door de verschillende forums heen voor leuke onderwerpen.

Dit is geen leuk onderwerp maar wel herkenbaar! Ook wij (zomerforum 2006) hebben in het verleden dit soort discussies gehad.

Maar vergeet niet de hormonen zitten nog steeds hoog! Misschien geloof je dat niet maar het is echt zo! En die leiden toch vaak tot dit soort discussies.

Reageer er gewoon niet meer op! Dat geldt voor iedereen dan verdwijnt dit naar de achtergrond. Al jullie meningen zijn denk ik duidelijk genoeg en er is gezegd wat er gezegd moet worden.

Ik weet dat dit betweterig klinkt, dat is niet de bedoeling.

Mijn excuus voor het inbreken!

Annemieke

Terug
Bovenaan