Spannend...

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Leuk al die verschilllende verhalen van mensen!!

Wij dachten dat wij jong waren om in verwachting te willen raken (maar dat valt best mee als ik op dit forum lees)

Vanaf de maand februari proberen wij in verwachting te raken van ons eerste kindje.

Het lijkt me leuk om zo in contact te komen met andere jonge ouders die het ook erg spannend vinden...

Zijn er ook meerdere meiden die al bezig zijn met vanalles terwijl ze nog niet eens 100% zeker zwanger zijn???? Mijn man vind het namelijk af en toe onzin....

Groetjes

Je zal ook wel een van de jongste zijn.. Maar ik ben 18 en wij gaan er ook echt voor.. Hoop dat het je snel mag lukken..

Welcome op het forum..

xxx mamoetje

Hoi Hoi

Ik ben 20..

Zijn er nog meer jonge mensen die deze maand begonnen zijn.. en afwachten...

groetjes

Volgens mij zitten hier heel veel  meiden rond de 20.. wel een hoop bij zwanger zijn.. Maar ik ben niet deze maand begonnen.. Ik zit nu in ronde 4..

Vertel eens eenbeetje van jezlef.. al lang een kinderwens?

xxx Mamoetje

Ik ben dus 20, woon 2.5 jr samen met mijn vriend.

Wij hebben al een lange tijd een kinderwens maar wouden eerst school afmaken.

Ondertussen ben ik klaar met school.. hebben we een leuk huisje en de ruimte.

Ik ben er alleen op dit moment al zo mee bezig terwijl er nog helemaal niks is.....

Kent iemand dit ook??

Volgens mij werkt het forum wel verslavend hihi...

En jij ook al lang een kinderwens??

groetjes

Ik heb al zeker 5 jaar een kinderwens.. Maarja 13 of 14 jaar en dan al voor een kleine gaan nee das wel ERG vroeg.. hoewel het vroeger gewoon was.. maargoed ikheb altijd geroepen voor mijn 21ste wil ik moeder zijn.. Aangezien mij vriend verminderd vruchtbaar is hebben wij besloten om te stoppen met de pil..

Als we willen kunnen we ovr ong. 3 maanden de medische molen in maar ik denk dat we daar nog vanaf deze maand een jaartje mee wachten.. dan ben ik al bijna 20.. Ik ben bang voor de reactie van me moeder en andere mensen uit mijn familie en omgeving.. maar toch is het nog hartstikke goed mogelijk om natuurlijk zwanger te worden.. Mijn vriend is 50 tot 60 % onvruchtbaar maar je hebt minder als 1 % nodig om zwanger te worden.. dus ook wij klussen ons helemaal suf.. hihi..

Wij hebben nu 2 jaar een relatie.. en wonen sinds eenjaar samen.. Eerst bij me ma in huis (hij woonde ver weg en werkte bij mij in de buurt) omdat dat makkelijker was.. En sinds mei 2007 hebben we een eigen huisje.. Met nog 2 kamers over..

De site is heel verslavend ja.. Ik zit er echt elke dag op als ik kan..

Waar komen jullie vandaan..
xxx Mamoetje

Hoi hoi,

Mag ik ook met jullie mee kletsen?

Ik ben Jo en ben 22 jaar....   Wij zijn alleen niet net begonnen. Ik ga inmiddels ronde 6 alweer in..   erg irritant!! hihi!
Vorig jaar mei was ik onverwachts zwanger..helaas werd dit een miskraam. Hierdoor besteften mijn vriend en ik dat onze kinderwens sterker was dan ooit. Doordat ik de vorige keer zo snel en onverwachts  zwanger was ging ik er stiekem nu ook vanuit maar zo zie je maar weer dat je niks in de hand hebt. We wachten af.

Ik herken het heel erg dat je er zo erg mee bezig bent! elke dag denk je er wel aan en doordat wij (vrouwen)ons lichaam voelen is het voor ons natuurlijk een andere beleving dan voor de man.  

Een heel verhaal alweer... het lijkt me gezellig om met jullie te kletsen.
In welke periode van je cyclus zitten jullie nu??

Liefs Jo

Ik zit nog half op het klusbankje en half op het wacht bankje.. Naar mijn berekening en mijn geovel had ik gisteren mijn ei.. maar volgens de banner van baby krabbel vandaag.. Nog maar ff me mannetje verleiden vanavond.. en dan is het afwachten tot 3 maart..

Ik heb echt zo'n hekel aan dat wachten.. ben een ongeduldig mens dus dat duurt voor mij altijd eeuwen.. nou heb ik het deze week en volgende week aardig druk dus dan gaat de tijd misschien wat sneller..

Hebben jullie ook wel eens dat gevoel dat je je echt zwanger voelt.. Met of zonder kwaaltjes maar dat je gevoel zegt ja dit keer is het raak dat voel ik.. ik heb dat nu al.. vind ik knap want ik weet dat het eitje zich pas rond de 23ste gaat innestelen..

Tuurlijk mag je meekletsen.. Waar kom jij vandaan??   Vervelend zeg van die miskraam.. hoop bvoor je dat het snel weer raak is..

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan