Spannend...

Meiden ik ben even weg..

Ik ben op me werk en heb nu even pauze dus ga ff wat drinken beneden..

Ik reageer straks op de rest reageren..

xxx mamoetje

Tineke : Hoelang zijn jullie nou bezig?

Patricia..: waarom vertel je het ze niet? En hoe zijn ze er achter gekomen..

xxx Mamoetje

Mijn schoonmoeder heeft me per ongeluk erover horen praten met mijn vriendin. Ik vertel het niet omdat je anders steeds de vraag krijg en wat je al wat, of ben je overtijd, of wanneer moet je ongi worden. Nou daar heb ik dus geen zin in he. Ben achteraf wel blij hoor dat ik het bijna tegen niemand heb gezegt. Ach als het zover is vertel ik het wel!! Wel weten ze dat ik graag in de toekomst een 2de kindje wil, maar ze weten alleen niet dat ik al bij bezig ben ermee.

Liefs xxx

@Mamoetje, Heb je het er nog over gehad met je vriend over verplicht om de dag of laat   je het ff op zijn beloop??? Vroeg me af hoe je het nu gaat aanpakken????

Liefs xxx

hoi hoi, ben er weer. het is weer klaar voor vandaag. wat zijn er al weer veel reacties super zeg.
iedereen heeft zo zijn ding zie ik. En we willen allemaal zo graag, liever vandaag als morgen. Het komt vast wel als het zo moet zijn denk ik. maar ja, ik heb er soms het geduld niet voor.
ik dacht eerst dat mijn vriend er niet zo mee bezig was, maar ik betrap hem er steeds meer op dat hij stiekum toch iedere maand ook hoop heeft. of dat ie wel weet hoe en wat en wanneer. ik vind het soms moeilijk, want wij klussen niet zo vaak. Mijn vriend is vaak moe en heeft dan geen zin. ik baal daar dan van en soms krijgen we er ruzie van. terwijl dat het laatste is wat ik wil. ik probeer nu een beetje aan te geven wanneer mijn vruchtbare week zou zijn en dan doet ie gelukkig een beetje zijn best om een beetje zin te maken.
als ie niet wil dan ist jammer, maar ik baal er wel van. heeft iemand soms tips? hoe doen jullie dat, hebben jullie (en jullie mannen)wel altijd zin om iedere of om de dag te vrijen??

hee.. jaja je hebt weer een heel nieuw groepje gevormt.. wel leuk.. allemaal een   beetje rond de zelfde leeftijd.. er is ook al een topic daarover geopend.. komt me maar al te bekend voor..

ben de rest even kwijt..

xx mamoetje

Hahaha, mamoetje, snap ik dat het je bekent voor komt!!!!

Al gepraat met je mannetje?????

Liefs xxx

Nee nog niet,

hij zit tegenover me maar durf niet te beginnen.. Denk dat ik het nu even laat rusten en over een paar dagen erover begin.. ik weet niet wat me tegenhoud maar toch..

ben zelfs beetje bang om te beginnen... weet niet hoe die gaat reageren...

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan