hoi hoi, ben er weer. het is weer klaar voor vandaag. wat zijn er al weer veel reacties super zeg.
iedereen heeft zo zijn ding zie ik. En we willen allemaal zo graag, liever vandaag als morgen. Het komt vast wel als het zo moet zijn denk ik. maar ja, ik heb er soms het geduld niet voor.
ik dacht eerst dat mijn vriend er niet zo mee bezig was, maar ik betrap hem er steeds meer op dat hij stiekum toch iedere maand ook hoop heeft. of dat ie wel weet hoe en wat en wanneer. ik vind het soms moeilijk, want wij klussen niet zo vaak. Mijn vriend is vaak moe en heeft dan geen zin. ik baal daar dan van en soms krijgen we er ruzie van. terwijl dat het laatste is wat ik wil. ik probeer nu een beetje aan te geven wanneer mijn vruchtbare week zou zijn en dan doet ie gelukkig een beetje zijn best om een beetje zin te maken.
als ie niet wil dan ist jammer, maar ik baal er wel van. heeft iemand soms tips? hoe doen jullie dat, hebben jullie (en jullie mannen)wel altijd zin om iedere of om de dag te vrijen??