Spannend...

Hoi Hoi,

Daar ben ik ook weer ff. Ben vandaag al bloed wezen prikken en gelijk de spullen voor mijn vriend opgehaald. Nog steeds geen RD's te bekenen hier.

Weet ff niet meer wie het vroeg maar bij mijn 1ste zwangerschap was het pas in ronde 18 raak!!!! Wel zonder ziekenhuis en medicijnen. Gewoon spontaan zwanger geworden de 1ste keer. Het was nu ook de bedoeling om een paar mnd te stoppen met al die bezoeken aan het ziekenhuis, maar ja moet nu toch maar ff alle onderzoeken gaan doen die nodig zijn.

Liefs xx

Meiden.. Ik hoop zo dat het voor jullie snel raak mag zijn.. Vind het echt rot voor jullie allebei dat het zo lang duurd.. Hopelijk levert het voor jullie allebei iets op bij de gyn..

ik duim voor jullie..

xxxxx Mamoetje

Meiden ik ben weer weg.. Naar me ma en de markt en de braderie in rijswijk..

xx

Hoi hoi,

Hoe gaat het met jullie allemaal??
Ik heb lang niets kunnen typen door de drukte van mijn werk etc....
Ik zit nu op het wachtbankje.. Mijn nod is aankomende vrijdag... SPANNEND hoor.
Denk niet dat het deze maand is gelukt... wel druk geklust maar heb een negatief voorgevoel.
ZIjn er meer meiden die op het wachtbankje zitten??

Liefs Jo

hee  meiden,

met mij gaat het best goed.. alleen ik ben ongesteld geworden.. was echt heel erg teleurgesteld.. was 3 dagen overtijd dus had er een goed gevoel over.. maar na 3 dagen toch ongie geworden en dat terwijl ik mijn ei toch echt   eerder voelde.. blijkbaar ben ik een van die meiden waar er meer tussen ei en ongie zit.. op naar de volgende ronde...

en met de rest?
xxx mamoetje

Terug
Bovenaan