Spannend...

Nou ik ga er van tussen... even lekker douchen en dan naar mijn bedje.. morgen een erg lange werkdag (van 9 tot 10 uur s'avonds...BAH) denk dat ik er morgen niet veel zal zijn misschien even in mijn pauzes. Fijne avond allemaal!!

Xxx

Jeetje wat een lange dag.. je zal wel helemaal moe zijn vanavond.. VOlgens mij mag je neit eens zo lang werken?!? Maar kan zijn dat ik het fout heb hoor..

Ik zit ook op me werk moet nog 6 uurtjes en dan heb ik weekend..

xxxx mamoetje

Bij mij weten wel een aantal mensen het,

Me beste vriendin weet het al vanaf het begin..

Een vriendin van mij heeft me betrapt hier toen ik nog onder me eigen naam zat;)

en 3 meiden van voetbal weten het.. het was hun opgevallen dat het lang duurde voordat ik weer ongesteld was.. toen ik zei dat ik last van me buik had tijdens mijn ongie, zei er 1 hee maar vorige keer was je gelijk met mij.. en nu anderhalve week later.. wacht volgens mij ben je met de pil gestopt.. ja toen was me hoofd zo rood dat ik het neit meer kon ontkennen.. hihi..

Voor de rest weet niemand het.. alleen maakt me schoonzus wel vaak opmerkingen van zo je begint een buikie te krijgen hoe ver ben je,.. en dan begint ze te lachen.. Dus ik denk dat me vriend haar wel heeft ingelicht.. Hij zegt dat ie het tegen niemand heeft gezegd.. Begrijp neit waarom.. ik wil het het liefst van de daken schreeuwen en mijn beste vriendin wist al 5 min. na ons besluit om te stoppen emt de pil dat we dat gingen doen.. En toen z'n beste vriend vroeg nadat ze vrouw was bevallen of wij er al mee qwouden beginnen zat ie glashard te liegen dat we nog een paar jaar wachten..

Zal wel de eigenschap van een man zijn.. hihi.. Werkse vandaag

xxx Mamoetje

Hoi hoi,

Ik heb even pauze... zo weer aan de bak. Het klopt dat je niet zo lang mag werken maar ik heb het zelf zo ingepland anders had ik er gisteren voor terug moeten komen. Niet zo'n zin in.... dan maar even een errug lange dag! Achja nog 8 uurtjes en dan heb ik het weer gehad.. hihi!!
Was het gisteren gezellig met je zus? Woon je dicht bij je ouders en familie? Je woonde toch samen he1 of heb ik dat nu verkeerd begrepen.. haha!

Wat leuk dat er al zoveel mensen op de hoogte zijn... wel fijn dat je er over kunt praten!
Mijn vriend zegt dat ook hoor als mensen vragen wanneer wij een kindje willen... Ik dek inderdaad dat dat een mannending is!

Nou ik ga weer aan het werk denk dat ik vanavond laat nog even kom kijken!!

Xx

Hee,

Ik woon dichtbij me moeder en me zusje ja.. 5 min rijden.. Me zusje en mijn vriend kunnen heel goed met elkaar opschieten.. Eigenlijk kan mijn vriend beter met hun opschieten als ik.. Achja, liever dat dan ruzie onderling.. hihi.. Wij wonen al een tijdje samen ondertussen.. Ik was in slaap gevallen op de bank.. hihi.. dus toen mijn zusje weg ging en mij wakker maakte om gedag te zeggen ben ik daarna gelijk naar de slaapkamer vertrokken.. hihi..

Ja, als je je eigen dagen kan plannen dan is het wel lekker.. maar ik had dan toch gisteren een halve dag ofzo gaan werken.. maarja dat ben ik.. Ik hoef ondertussen nog maar iets meer als 2 uurtjes en dan heb ik weekend.. Moet jij nog werken van het weekend en morgen??
xxx mamoetje

Daar was ik weer! wat een dag...!! Alles ging mis. Soms heb je van die dagen! haha! Gelukkig hoef ik morgen maar van 12 tot 5 uur  dus kan ik lekker uitslapen..heerlijk! En dan weekend! En al zijn die bij ons ook best errug druk.....

Mijn vriend ligt al in bed! hij had nog even op me gewacht en is meteen naar bed gegaan. Hij moet 3 dagen lang op en neer naar brussel.. dus is steeds kapot! Zo even zijn brood smeren en de hond uitlaten en dan ga ik ook lekker naar bedje!   Morgen ben ik er weer wat vaker. Hoe gaat het bij jou? al tekentjes op een eventuele zwangerschap?

Het is hier verder wel rustig he?

DAMES!!!! Waar zijn jullie allemaal??

Slaap lekkur!! xX

Hoi Hoi,

Leuk al die reacties.. zo heb je een heel clubje jonge (toekomstige) moeders bij elkaar.

Ik sta toch nog perflex hoeveel jonge mensen ik hier tegenkom. Wel erg leuk!

Voor ons is dit de eerste maand dat wij proberen zwanger te raken.

We wachten het eerst rustig af zo.. over 2.5 week moet ik normaal gesproken ong. raken.

Door de spanning ga je volgens mij ook veel verschillende kwaaltjes voelen.. maar vanaf hoe kortte tijd kan dit ook echt?? iemand hier ervaring mee??

En idd ben ik ook vreselijk zenuwachtig voor de reactie van fam. van mijn vriend...

Wij hebben het op dit moment ook nog aan niemand verteld dat wij er mee bezig zijn?

Groetjes.

hee meiden,

Even over die vraag van kwaaltjes, als je je eisprong heb gehad duurt het volgens mij 5 á 6 dagen voordat het zich innesteld.. vanaf dan kan je kwaaltjes krijgen..

Ik denk juist dat de fam. van mijn vriend het hartstikke leuk vind.. die wachten al 8 jaar op hun eerste kleinkind.. ik dnek zelf dat zijn zus (die al 8 jaar bezig is) het heel leuk zal vinden.. Maar juist mijn familie.. Nouja mijn moeder voor haar reactie ben ik bang..

Jo, ja soms heb je van die dagen hé.. haha.. ik was gisteren helemaal op.. ik had gister avond repetie op de fanfare waar ik speel.. en we hebben een nieuw nummer.. de theme song van Pirates of the Carabien.. of hoe je het ook schrijft.. pittig stuk.. en in de auto terug beetje mot met me vriendje.. hihi dus had weinig zin om nog online te komen.. hihi..

Linda: Dus jij zit nu nog midden in je klusperiode?!? Ben je net 1 maand gestopt met de pil.. of zijn jullie al eerder gestopt en gaan vanaf deze maand beginnen??

Want als je net gestopt ben moet je er mee rekening houden dat je nog moet ontpillen.. en dan kan eht langer duren voor je ongesteld wordt..

Meiden ik ben er rond een uur of 11 weer denk ik.. ik moet even langs de dokter.. waarschijnlijk blaasontsteking.. en gelijk ff wat boodschapjes doen..
xxxx Mamoetje

Terug
Bovenaan