Spannend...

Hoi Linda en Mamoetje,

Even heerlijk uitgeslapen.. Erg lekker. Had ik wel even nodig na die werkdag gisteren. Heb er 2 clienten bij die ook al kinderen hebben.... als je dan die situaties allemaal ziet is dat heel moeilijk om het los te laten.... hoe sommige mensen aan het leven zijn danhebben wij echt een luxe!!!!

Ik ben ook wel zenuwachtig voor de reacties maar ga me daar ''proberen'' druk om te maken als het eenmaal zover is. Met de nadruk op proberen...hihi!!
Ik ben nu al een aantal rondes verder dat ik er echt 100 procent achter sta en elke maand een steeds grote teleurstelling word...:(   Als het dan raak is ben ik denk ik zo blij dat ik iedereen om me mee heen automatisch ook blij maak haha  (hoop ik)

@ Mamoetje : blaasontsteking??? he bah dat is ook niet leuk. Veel last van?   En ondertussen wel weer goed gemaakt met je vriend??

@Linda: Wat mamoetje ook al zei is de kans groot dat als dit je eerste ronde na de pil is je eerst moet ontpillen. Ik heb weleens maanden gehad dat er 10 weken tussen zat.  Maar zo ben ik ook de allereerste ronde al zwanger geraakt. Helaas was dit een miskraam.  Hopen dat bij jou natuurlijk alles op regel is en het snel raak is !!!
Wanneer ga je voor het eerst testen denk je?

Hebben jullie allemaal zin in het weekend???

Xxx

Heeyy!!

Ja sorry hoor dat ik al een paar dagen ff niet geweest ben, maar heb het erg druk gehad.

Hier nog steeds geen RD's, maar wel alweer 16 dagen overtijd. Heb dus net ff mijn gyn gebeld en nu moet ik een dinsdag ff bloed komen prikken en mijn vriend moet dan ff een potje vullen. Hij vind dat wel een beetje eng, dus hopelijk doet hij het wel. Heb hem net gebeld op zijn werk om het te zeggen en toen zei hij daar hebben we het nog over vanavond.   Hoop dus wel dar hij het gaat doen want anders kan ik ook niet verder zei de gyn. We zijn nu alweer 17 mnd gestopt met de pil en we zitten alweer in ronde 14!!! Hoop dat ik snel zwanger ben, want word het wachten nu toch wel een beetje zat. Wil zo graag een broertje of zusje voor mijn dochter. Hopelijk word ons geduld binnekort beloond!!!

@Mamoetje, Hebben jullie nog gepraat??? Wat kl*te zeg blaasontsteking, heb je er erg last van ???

Liefs

@Linda,

Ik hoop het niet voor je natuurlijk, maar ik heb er ook erg lang over gedaan hoor dat ontpillen. Ongeveer een jaar, heb pas de laatste 3 a 4 mnd een regelamtige cyclus.
Hoop dat het bij jou sneller gaat natuurlijk en dat je snel zwanger bent.

Liefs

Jeetje wist niet dat je al zo lang bezig was patries.. Hopelijk doet hij het en kan je verder..

Ja ik heb ook zoiets van ik ga me er pas echt druk om maken als het zover is..andes ga ik allemaal senarios iin me hoofd maken en daar wordt je gek van..

Nou ik ben weer terug... En ik heb een blasontsteking.. Moet 7 dagen lang een kuur slikken.. 4 x daags 1 tablet.. volgens de arts moet het samen gaan emt een eventueele zwangerschap.. ik ga dat nog wel even nakijken toen ik in oktober ook een kuur moest hebben en ik zij dat ik wel op vakantie ging dus in de zon moest kunnen kreeg ik alsnog een kuur mee waarmee ik niet in de zon mocht dus meot ff nakijken..

xxx mamoetje

ps ik schakel even over naar de laptop.. ben zo weer terug

Patrcia: ik hoop voor je dat het onderzoek je meer duidelijkheid geeft. Dit is natuurlijk ook niks, Steeds dat afwachten. BAH!! Hoelang heb je erover gedaan dat je zwanger was van je dochtertje?? Ik kan me je vriend ook wel voorstellen. Is natuurlijk wel eng als ze het gaan onderzoeken. Maar het is voor een goed doel!!
Het maakt dus niks uit of je nu voor je eerste kindje gaat of voor je tweede. Het is allemaal net zo spannend en afwachtend!!  

Mamoetje: Dus inderdaad een blaasontsteking. heb je al uitgezocht of het kwaad kan?
Beterschap en hopen dat je er snel vanaf bent!!!

Ik ga aan het werk ben er aan het begin van de avond wel weer!

Fijne dag allemaal

Xx

Hoi Hoi,

Lekker dagje vrij vandaag... Hele weekend weer werken.

Nee ik ben al meer dan een jaar van de pil af, en heb tot op heden een behoorlijke regelmatige cyclus.

Ja dit is de eerste maand dat wij het echt proberen. Ik moet over 2.5 ong. worden.

Wij hebben ons er ook nog niet in verdiept wat de eisprong dag is etc..

Ga nu even gauw boodschappen doen en valiumzuur halen (ben al klein beetje te laat msischien)

Gisteravond had ik in ene last van maagzuur.. heb ik normaal nooit. en pijn in mijn onderbuik (zal wel de spanning zijn)

Groetjes..

Linda: Ik denk dat kwaaltjes nog een beetje vroeg zijn.. als je een cyclus heb van 28 dagen is rond de 14e dag je eiersprong kan eerder kan later zijn.. verschilt per vrouw..

Owh, ben echt blij dat ik in het weekend niet meer werk.. had daar altijd zo'n hekel aan..

meiden ben weg.. misschien vanavond of morgen nog ff krijg morgen ook visite.. die weten dat we bezig zijn dus kan gewoon op de site komen... hihi..

xxx mamoetje

Hey meiden,

Ik ben 22 en mijn vriend is 25. Helaas zijn wij al wel 2 jaar bezig voor een eerste kindje.
Wij gaan nu de medichemolen in .

Ik hoop dat jullie allemaal niet zo lang hoeven te wachten op een wondertje in jullie buik.

Liefs Bontrie

Terug
Bovenaan