Spannend...

Ja ik begrijp het helemaal meid. Maar kom op trek de stoute schoenen aan en begin het gesprek. Zeg gewoon wat je voelt en hoe je je voelt. Ik weet zeker dat het goed komt!!

Succes xxx

Hoi meiden!
Hier ook nog een piepertje, ik ben nu 24, en was 22 toen we onze dochter kregen.

Ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn!
Ik ga nog wel eens in de 2 maanden ofzo met wat vriendinnen uit, en dan is de kleine gewoon thuis bij papa. En papa gaat dan een andere dag met zijn vrienden weg.

Dus we hebben het allemaal goed verdeeld!

Ik was trouwens in de eerste instantie ook bang om te vertellen dat we een kindje verwachtten, maar ze vonden het allemaal heel erg leuk.

Dikke kus Bren

Hoi Bren,

Gezellig dat je ook komt klesten. Wat leuk ik was ook 22 toen ik mijn dochter kreeg.
Ja dat stappen doen wij ook hoor. Ik ga om de week met mijn vriendinnen stappen en dan is die kleine meestal bij een van de oma's. Heerlijk gewoon om naast mama en vrouw van ook nog ff je eigen te zijn he??

Liefs xxx

Nou zeker weten!
En hoe zwaar het af en toe ook is, s'nachts   een vrouw, overdag een vrouw!
Met dikke wallen hahahaha...

Maar mijn beste vriendin is ook moeder van een dochter, zij vind het ook nog heerlijk om zo af en toe nog lekker uit te gaan en lol te maken.
Nu kan het nog allemaal , ja toch?
En weet je wat ik het leukste vind.. ze vragen me zo nu en dan nog steeds om m'n legitimatie whahahaha!

Hee meiden,

Nou ik heb niet de moed kunnen vinden om erover te beginnen gisteren avond..

Maar volgens  mji kan die in me hoofd kijken ofzo wat hij zei gisteren uit zichzelf nog ff klussen dan schat?? Terwijl we dat eergisteren ook hadden gedaan..

Maar ik ga wel "als" ik ongesteld worden , het alsnog over hebben..

Zaterdag komen een aantal vriend(inn)en van ons uit Rotterdam naar ons toe om ons nieuwe huisje te bekijken..1 meid weet dat we bezig zijn en heeft een boek voor ons gekocht van het internet.. zij heeft 1 kleine meid en heeft veel aan dat boek gehad.. Ik heb met der afgesproken dat zij het weer mee naar huis neemt.. ik ben bang dat me ma het vind.. en omdat ik neit weet hoe ze gaat reageren ga ik het ook niet proberen..

Hoe hebben jullie dat gedaan / willen jullie dat gaan doen emt jullie ouders??

xxx Mamoetje

Hoi hoi,

Daar was ik weer! Wat een racties zeg! Gezellig hoor!! Zo'n clubje jonge moeders...hihi!

Ik heb vandaag mijn laatste dag van ongi dus nu kunnen we strakkies weer verder
Bij ons weet alleen een goede vriendin van mij dat we bezig zijn. Verder niemand. Op de 1 of andere manier vind ik het eng om het er over te hebben met mijn ouders. Al denk ik wel dat ze het uiteindelijk geweldig zouden vinden. Wij willen gewoon erg graag op jongere leeftijd kinderen. We zijn nu al een tijdje samen en alles verder goed voor elkaar. Kwa werk, huis etc. Dus waarom nog wachten!!! Mijn ouders waren al wat ouder waardoor mijn opa's en oma''s al zijn overleden toen ik zelf nog jong was. Ik wil graag dat mijn ouders en schoonouders alles nog heel bewust mee kunnen maken.
Wij vertellen het de familie pas als ik zwanger ben. anders krijg je steeds van die vragen denk ik...

Liefs Jo

hey meiden

hier ff een korte reactie moet zo weert verder met werken.

Wij zitten nu in de tweede ronde. de eerste hebben we er niet veel aangedaan dus van daar.

mijn moeder weet wel dat ik heel graag een kindje wil en ze weet ook wel dat we er vanaf januari mee bezig zijn maar verder niet. voor de rfest mijn schoon moeder weet denk ik nog van weinig. wel het ik het er uitgebreid over gehad met mijn nieuwe en oude buurvrouw. maar dat zijn niet de mensen die de familie iedere dag spreekt dus en ja je meot het toch aan iemand vertellen.

groetjes tien

JO als ik goed nadenk ben jij 22 toch? Ik denk dat mijn moeder ook wel blij is op een gegeven moment.. ik ben alleen bang dat ze juist aan het begin niet boos is maar me wel een preek geeft ofzo..

xxxx Mamoetje

Terug
Bovenaan