Spanning voor starten kinderwens

<p>Hoi allemaal,</p><p>Herkennen jullie het stukje angst/spanning om te starten met je kinderwens? Ondanks dat je er voor je gevoel klaar voor bent?</p><p>Ik ben benieuwd of ik de enige ben die deze gedachten heeft, of dat jullie dit herkennen.</p><p>Tips zijn welkom :).<br /><br /></p>
 
Heel herkenbaar! Ik wilde vanaf m'n puberteit graag zwanger worden, uiteindelijk op m'n 23e zwanger. Heel erg gewenst, maar eerste gedachte was 'shit, waar ben ik aan begonnen', dat werd gelukkig steeds minder. Alhoewel er nog dagen waren tijdens m'n zwangerschap dat ik dat had. Nu 4 maanden geleden bevallen en ik zou  echt niet anders willen.
Enige tip die ik kan geven is vertrouw op je gevoel dat je er klaar voor bent. Twijfels zullen nog vaker komen, maar je neemt deze keuze met liefde dus dan is het de goede keuze!
Heel veel succes/plezier komende tijd! 
 
Hoi!!
Hier ook heel herkenbaar. Ik heb eerste week november mijn spiraaltje laten verwijderen. Nu dus in de eerste ronde. Ik vind het zo spannend allemaal! Ben er echt dagelijks mee bezig, soms denk ik zelfs dat ik er te veel mee bezig ben. 
Heb er ook wel moeite mee om het niet te vertellen, aan een goede vriendin bijvoorbeeld. Het is toch een stap in je leven, en het ís ook allemaal erg spannend
Had jij al lang een kinderwens? Ik was er zelf al een paar jaar mee bezig, ook veel met mijn man over gehad. Maar hij was er nog niet aan toe. Soms zelfs gesprekken gehad die hoog opliepen, ik heb uiteindelijk lang moeten wachten voordat hij, uit zichzelf, ermee kwam dat hij er klaar voor was! Ik heb letterlijk gehuild van vreugde.. Nu ben ik er dus veel mee bezig, lezen op internet, alles bijhouden in een app, dagdromen over namen en een babykamer. Heerlijk!
 
Ik ken het!
Net ook als hoe zaagcactus zegt!
Nu heb ik dat gevoel niet meer, maar wel sterk gehad .
Nu eerste ronde, maar vrees nu ongesteld te worden  :( zag net roze... Maandag was NOD..
 
He Zaagcactus, 
Hier zo'n beetje hetzelfde verhaal. Die van mij is half oktober verwijderd en daarna meteen ovulatie. Helaas die ronde niet raak, ook niet verwacht (man was die week ziek..), maar toch wel teleurgesteld. Ovulatie zit er nu weer aan te komen, alleen krijg maar geen duidelijke streep op die testen.. ellende. Wanneer ik me verveel ga ik hier het hele forum af om mn pinterestbord aanvullen voor kamertjes, namen of geboortekaartjes. Wil het zo graag! 
 
Haha oh het alsof ik het zelf geschreven zou kunnen hebben! Dit forum, 24baby, pinterest, de hele zoot ? 
Verschrikkelijk, misschien toch iets te veel mee bezig hahaha.. zal vast wel afzakken mocht het langer duren. Al hoop ik van niet natuurlijk.
Hoe oud zijn jullie cherry en bbtje? Ik ben 25 en mijn man 28
 
Terug
Bovenaan