Spanning voor starten kinderwens

Zaagcactus Jaa, leuk! Houd jij je man wat op de hoogte van de vruchtbare dagen? Of wil hij daar niets van weten? Die van mij wil het niet weten, dan wordt het te gemaakt en wil hij niet. Vanochtend dus zelf maar extra vroeg de wekker gezet om het samen nog gezellig te hebben voordat hij moest werken. Testen jullie trouwens ook met van die ovulatietesten? Ik heb het dus nu geprobeerd, zou vandaag of morgen moeten, maar krijg alleen maar een super wazig streepje. Zag in andere berichten dat er vrouwen zijn die meerdere keren per dag testen om het niet te missen. Zou dat echt nodig zijn? 
Cherry hoop dat het hierbij blijft en dat je maandag nog kunt testen! Is natuurlijk ook een kans op ontpillen, maar laten we hopen van niet.
 
Bbtje: Ja! Hij vroeg er van de week naar. Hij is daar wel echt geïnteresseerd in, super lief. Hij vroeg ook hoe het dsn zat met hoe lang een eitje goed blijft etc. Smeltmomentje ? Maar of hij dat maandelijks zal doen, geen idee. Ben ook niet van plan om iedere keer te zeggen dat het mn vruchtbare dagen zijn. Het moet geen verplichting worden idd. We hebben sowieso wel een actief seksleven, wat dat zit het wel goed. Al zal ik hem natuurlijk wel extra verleiden die dagen haha ?
 
 
Ik gebruik trouwens geen ovulatietestem. We zijn nog maerr net begonnen en ik weet dat ik mezelf er alleen maar nog gekker mee maak. Mijn cyclus is altijd 26 of 27 dagen. Heel af en toe dat ik hier van afwijk. Mijn eisprong weet ik dus ook ongeveer. We hebben toch al zo'n 2 á 3x per week seks, en rond de eisprong zal ik wat extra letten op de juiste dagen natuurlijk :) 
Jij gebruikt ze wel dus? Geven ze dan aan als die dag je eisprong is geweest of kunnen ze het echt voorspellen?
Mocht het bij ons niet lukken kan ik er in een later stadium alsnog mee gaan proberen
 
Zaagcactus Doe mij ook zo'n man ;). Die van mij wil het ook echt, en is daarin ook heel lief, maar dacht tot vorige maand dat er elke dag van de maand wel raak geschoten kon worden. Hem even uit die droom moeten helpen, maar daardoor vond hij dat de vruchtbare dagen geen 'moetje' moeten worden. Omdat wij wisselende diensten hebben wil ik de dagen van ovulatie wel graag weten, maar ik krijg alleen maar wazige streepjes dit weekend (donderdag begonnen met testen) en zou eigenlijk gister of vandaag eisprong moeten hebben. Test geeft in de meeste gevallen aan wanneer het er aan komt dmv een streepje die oplicht bij HG hormoon. Vanmiddag maar weer even testen. Man moet morgen weer werken, dus eigenlijk wil ik dan vanavond nog even... maar ben bang dat hij vanavond vroeg slaapt. 
 
Komt ook door al die berichten op fora dat ik dingen nu veel meer plan. Zou ik eigenlijk wat los moeten laten. 
 
Spannend allemaal indd! Hopelijk lukt het allemaal. 

Ja we zijn er al wel even klaar voor, maar dan die "echt stap" is wel lastig maar dat hoort erbij. 

Aantal jaren geleden ook de wens gehad maar toen toch besloten het nog even uit te stellen. Nu was mijn man er eerder klaar voor dan ik. Maar inmiddels beide zover. We hebben er nu ook ruimte voor op onze nieuwe plek en dat geeft ook een stukje rust. 

Ik snap dat je er zo mee bezig bent. Dat ben ik zelf ook! Is niet zo raar, ook al denk je "ach ik zie wel hoe het gaat". Je bent in ieder geval goed voorbereid en veel ingelezen, alleen maar handig toch :D
 
Ik dacht ook van nou die ovulatietesten hoeven voor mij niet ik zie het wel. Maar ik weet van vroeger (slik al jaren de zwaarste pil continue door op advies van de gyn) dat mijn cyclus niet regelmatig is en het lange cylcussen zijn met veel ongesteldheidsdagen (1 a 5 week). 

Toen dacht ik ja als ik zelf weet wanneer die vruchtbare dagen zijn, is dat wel handig..
 
Terug
Bovenaan