Spanning voor starten kinderwens

Gelukkig ben ik niet de enige. 

Jammer dat het deze ronden niet gelukt is. Heb een erg onregelmatige cyclus, dus geen idee wanneer die is. Moet nu nog stoppen met de pil. Dat gaan we een deze dagen doen, maar wat ik zeg die spanning.. mijn hemel.. 

Hoe lang ben jij al bezig? Ik wil ht eigenlijk ook niet delen wanneer we gestart zijn, maar je zit wel in een bepaalde fase en het liefst wil je dat dan weer delen, maar daar zijn deze forums dan wel weer handig voor. Soort van in hetzelfde schuitje zitten. 
 
Cherry Aah, shit. Super jammer. Had je normaal ook zo'n wisselende cyclus? 
Gebruiker Je bent zeker niet de enige ;). Maar dus deze week stoppen met de pil, spannend! Ben benieuwd hoe snel je in een regelmatige cyclus komt! 
 
Verder kreeg ik net mail van de zorgverzekering, toen bedacht ik dat ik misschien voor volgend jaar wel heel anders verzekerd moet zijn. Heeft een van jullie hier al eens naar gekeken? Sws dat ik straks een potje ga googlen. Iets met controle freak ;)
 
Ja ik heb mij daar ook al in verdiept, maar voor mij veranderd er niet zoveel eigenlijk. Ik heb het Anderzorg Jong pakket. 

 
Wat leuk om dit te lezen! Ik ben nieuw! We gaan deze week stoppen met de pil... ik ben heel benieuwd hoe mijn cyclus is na 10 jaar pil slikken. Ik heb alle artikelen inmiddels al bijna 2x gelezen (je blijft toch altijd nieuwe dingen tegenkomen).
Mijn vriend is 25 en ik ben 28. We hebben ons heel lang afgevraagd of we er klaar voor zijn maar volgens mij ben je dat nooit helemaal. Blijft zo spannend!
 
[quote quote=10134886]Wat leuk om dit te lezen! Ik ben nieuw! We gaan deze week stoppen met de pil… ik ben heel benieuwd hoe mijn cyclus is na 10 jaar pil slikken. Ik heb alle artikelen inmiddels al bijna 2x gelezen (je blijft toch altijd nieuwe dingen tegenkomen). Mijn vriend is 25 en ik ben 28. We hebben ons heel lang afgevraagd of we er klaar voor zijn maar volgens mij ben je dat nooit helemaal. Blijft zo spannend![/quote]
Spannend Rowan! Ja ik ben er ook benieuwd naar en vooral hoe ik mij zal voelen, zonder al die hormonen van de pil. 

Ik lees ook super veel artikelen etc.. reuze interessant! 

Je bent er denk ik nooit klaar voor, want er is altijd wel wat. Dat denk ik :) 
 
[quote quote=10134886]Wat leuk om dit te lezen! Ik ben nieuw! We gaan deze week stoppen met de pil… ik ben heel benieuwd hoe mijn cyclus is na 10 jaar pil slikken. Ik heb alle artikelen inmiddels al bijna 2x gelezen (je blijft toch altijd nieuwe dingen tegenkomen). Mijn vriend is 25 en ik ben 28. We hebben ons heel lang afgevraagd of we er klaar voor zijn maar volgens mij ben je dat nooit helemaal. Blijft zo spannend![/quote]
Heel spannend! Ik weet eigenlijk al een jaar (of misschien wel 2), dat ik er wel klaar voor ben.. maar toen eerst mn man nog niet, en toen ons huis nog niet. Nu is gelukkig alles klaar en is het afwachten. Helaas deze week of mn eisprong gemist tussen de testen, of hij is heel laat. Nu al 4 dagen later dan normaal. 
 
Holy yé! In de trant van; dan maar geld verspillen net nog even getest! De teststreep is net wat lichter dan de controlestreep, maar het komt er aan! Helaas man deze dagen eigenlijk niet thuis, maar denk dat ik m ga bellen of hij vanavond pleaaase thuis slaapt. 
 
Holy yé! In de trant van; dan maar geld verspillen net nog even getest! De teststreep is net wat lichter dan de controlestreep, maar het komt er aan! Helaas man deze dagen eigenlijk niet thuis, maar denk dat ik m ga bellen of hij vanavond pleaaase thuis slaapt. 
 
Terug
Bovenaan