Spanning voor starten kinderwens

Ja echt! Ik ben 24, mn man net 28. Ik heb twee vriendinnen die op de hoogte zijn van mn rammelende eierstokken, maar die zitten in een heel andere levensfase (ik ben al meer dan 10 jaar samen met mijn man), en vinden het aan de ene kant heel leuk, maar kunnen er niet over mee praten. Daarom vind ik het heel fijn dat ik hier niet de enige blijk te zijn die soms (voor mn gevoel obsesief) met zwanger worden bezig is.
 
Dat herken ik zo! Ik heb het niemand verteld, dat we bezig zijn, daarom vind ik het heel fijn om wat ervaringen uit te wisselen. Dat ik kennelijk niet de enige ben die er indd bijna obsessief mee bezig is.
Wanneer is jouw NOD?
 
zaagcactus Nee NOD was afgelopen maandag.  4 testen gedaan, negatief. Maar net voelde ik bij bmm en was beetje bloed op vingertoppuntje. En na afvegen ook  :( en nu krampjes van ongesteld worden. Dus vrees dat deze ronde mislukt is.
 
En jouw man had dus ook nog langer de tijd nodig. Wat mij betreft waren we vorig jaar begonnen, maar mn man was er nog niet aan toe en had allemaal (goede) redenen om nog even te wachten. Ik zat toen in de laatste toetsen van mijn opleiding en we zaten in een verbouwing. Maar ik wilde zo graag. Nu na de zomer eindelijk het verlossende antwoord. Mijn NOD is 3 december, maar heb met mezelf afgesproken dat ik pas 5 december test. Deze maand was ik ook 2 dagen overtijd, en op het moment dat ik ging testen zag ik bloed. Cyclus is kennelijk nog een beetje aan het schommelen. Wanneer heb jij m? 
 
bbtje: Ja klopt, zo had mijn man ook goede redenen hoor. En toch wil je het dan zo graag. Echt een vrouwengevoel lijkt me.. 
Mijn NOD is 2 december. Ik tel de dagen af ? 
Knap dat jij jezelf echt een grens kan stellen. Dan pas testen en niet eerder. Ik ben daar zo slecht in ?
Cherry: Balen zeg! Dan was je al bijna een volle week overtijd.. Dan heb je toch al goede hoop. 
 
Ja inderdaad.. maar is pas de eerste keer na stoppen pil. Je verwacht niet gelijk raak. Maar je hoopt het stiekem wel.  Ben benieuwd.
Als er verder niks gebeurd dan maandag test. Maar heb beetje zeurende krampjes onderbuik nou. Beetje net als dat ik ongesteld ben.
 
Terug
Bovenaan