@ Sparkle, Wenser en ydnew3308

Ha meiden, hoe is het met jullie.
Hier alles ok, maar wel een baaldag, want vandaag ronde 5 ingegaan. Nou ja, eht is nog niet zo erg als ronde 18, maar toch.

Ydnew: hoe is het met jou? Jullie alles al helemaal klaar voor de baby? Wisten jullie nou wat het wordt?

Esk: jij zult inmiddels wat meer gewend zijn aan 2 kindjes thuis, hoe gaat het? Is Thomas niet jaloers?

Sparkle: is Aaron inmiddels al helemaal mobiel geworden? We zijn weer ene paar weekjes verder!

En alle kindjes nog/weer gezond?

groetjes
Wenser

HOihoi

Baby zit er nog steeds in, valt wel tegen als je eerste een maand eerder is gekomen en ik nu 38 weken en 4 dgn zwanger ben, as vrijdag gaan we een datum plannen om in te leiden. Ben helemaal op, heb nog geen rust gehad, ouders meehelpen verhuizen, dus ook veel voor mn moeder zorgen. Dit weekend gaan ze over dus denk dat het volgende week gaat gebeuren, dan is Amber ook vrij van school.
Ben er ook helemaal klaar mee, elke dag nu heb ik een huilend kind die het ozo spannend vindt dat ze een brusje krijgt. Veranderingen zijn toch al niet zon ding voor haar, dus dat breekt je hart wel hoor, daarom is het mooi geweest. En de gyn zag afgelopen vrijdag ook in dat het zo neit verder kon. Baby werd vorige week geschat op ruim 6 pond.

Al met al het mag komen, alles staat al een maand klaar.

Hoe is het verder met iedereen?

@wenser, waarom gaan jullie niet aan de slag in het ziekenhuis als ik vragen mag, ben je neit bang dat het dadelijk weer zon frustratie wordt? En dat het elke maand zon teleurstelling wordt?

Gr WEndy

Ydnew, wat een stress klinkt er uit je bericht. Doe je een beetje rustig met jezelf. Probeer de komende dagen nog even uit te rusten en samen met je dochtertje toe te leven naar het kindje dat komen gaat. Natuurlijk is het voor haar spannend, maar als paps en mams ook nog eens gestresst zijn wegens een verhuizing, dan is het helemaal heftig.

Nee, ik zie het niet zitten om gelijk het medische circus in te gaan. De vorige keer hebben wij behalve testen en een HSG geen hulp gehad en is t ook gelukt. Ik ben juist heel huiverig geworden voor al dat geplan: ovulatietesten, temperaturen, echo's, testen etc. Ik wil het zo lang mogelijk zelf proberen en hoop dat ik dat geduld nog lang op kan brengen. Heel veel sterkte met de laatste loodjes, de bevalling en de kraamtijd, maar ook genieten hoor. En laat je wat horen?

gr.
Wenser

hey meiden...!

Leuk weer wat nieuws te lezen!
@Ydnew...sterkte met deze laatste dagen...klinkt idd of je er doorheen zit. Gelukkig krijg je binnenkort een datum te horen, kun je daar tenminste naar uit leven. Binnenkort mogen jullie je kleintje al vasthouden!

@ Wenser...balen dat je weer een ronde verder bent.. Vervelend als je er zo op gefocusd bent! Sterkte hoor meid, leef echt met je mee! Kan me ook wel goed voorstellen dat je nog niet aan het hele ziekenhuis gebeuren moet denken...
Bij jullie hebben ze nooit een aanwijsbare reden gevonden toch? Sterkte meid!

mmmm dacht net al wat geplaatst te hebben, maar das niet goed gegaan zo te zien.

Er was bij ons geen aanwijsbare oorzaak idd, vandaar dat ik ook niet zo snel terug zou willen.
Gelukkig kan ik het allemaal goed relativeren: 1 baaldag en dan ben ik het toch wel redelijk kwijt, dus veel beter dan in het verleden! Wel lief dat jullie al weer meeleven natuurlijk...
Wenser

Wow, van harte gefeliciteerd! Leuke naam ook, een colegaatje haar zoontje heet ook zo, van 6 maandjes.

Fijn dat je thuis bent, neem de tijd voor je verhaal als je er aan toe bent. Heerlijk toch een koningspaar, een jongen en een meisje? Hoe is Amber er onder?

Gr en geniet van de kraamtijd. Je hebt er lang op gewacht.

Wenser

Terug
Bovenaan