Hoihoi
Het gaat op en af met me, zit dicht tegen een postnatale depressie aan denk ik, ga morgen eerst met een maatschappelijk werkster praten helpt dat niet dan toch maar naar de huisarts, probeer het eerst zo op te lossen, mijn man zag het op tijd, heb veel gehuild geen plezier meer in dingen, nu komt het ook denk ik dat Finn ook niet lekker in zn vel zit we gaan er as vrijdag mee naar kinderarts, last van obstipatie en reflux, neem je iets voor het een komt eht andere terug en visa versa.
Vandaag bij bureau geweest en die adviseerde nu om 24 u per dag te bakeren, kijken of dat helpt en moet zeggen hij heeft van half 1 tot halof 3 geslapen vanmiidag en nu slaapt hij weer, weliswaar in de box, maar hij slaapt iig.
Hij is geen vrolijk mannetje en dat moet het wel zijn, hij balt veel met zn vuistjes, veel strekken en mn moedergevoel zegt dat er iets is.
Ga volgende week woensdag ook emt hem naar een osteopaat, baat het neit schaadt het niet zeggen ze.
Maar vorige week was echt een heftige week, wilde hem echt niet meer in mn leven, ik houd van hem maar jee het is lastig uit te leggen, mn gevoel wisselt heel erg, nu meot ik zeggen vandaag weer een goede dag. Mn man snapt het niet zo goed en heb eht uit proberen te leggen, maar gisteren heeft hij gelukkig meegemaakt dat Finn gewoon overdag niet wil slapen, wel moe is maar door iets hij neit wil slapen en dus mins 12u wakker is achter elkaar, en dat breekt voor ons maar ook voor het mannejte zelf.
Oei vriendin van Amber komt,