@ Sparkle, Wenser en ydnew3308

Lieeeef, dank jullie wel voor de lieve woorden. @Wendy; ik verlangde in het begin ook enorm terug en zei ook dat ik direct weer zwanger zou willen worden. Ik kan je vertellen: het zakt vanzelf een beetje. Verschil is denk ik wel, dat ik toen al het idee had dat ik het nog een keer zou willen proberen en dus nog wat in het vooruitzicht heb (hopelijk). Fijn dat alles goed gaat. Ja die krampjes en nachtvoedingen ben ik ook nog niet vergeten en zijn met een tweede nog lastiger omdat de eerste s morgens vroeg weer aan je bed staat ;-)

@Sparkle: Weet je wat het is: ik ben het vooral beu om weer mee te tellen en op de juiste momenten te vrijen. We hebben dat al zo vaak gedaan. Maar je kunt het ook niet loslaten omdat je er zo aan gewend bent. We hebben wel zoiets van: we zijn gelijk na 1 jaar weer begonnen omdat het wel eens langer zou kunnen duren. En anders hadden we misschien na anderhalf of 2 jaar pas begonnen. Dus die tijdswinst heb je al, als je het zo mag noemen. Maar t is wel zo: als dat knopje om gaat, dan wil je eigenlijk ook gewoon zwanger zijn.

We zien t allemaal wel weer, voorlopig ben ik nog niet wanhopig en is het inderdaad nog veeeeeel minder rondes dan de eerste keer.

Hoop jullie snel te kunnen vergezellen in goed nieuws over een tweede!

En tot die tijd, geniet allemaal van het geluk!
xxx

Ja t is wel balen, maar ik had ook geen signalen, dus ik had niet echt hoop. Vorige maand wel, toen was de teleurstelling groter moet ik zeggen.

Maar ik heb wel het gevoel dat we gewoon zijn doorgegaan bij ronde 18 van de vorige keer, en dat maakt het best wel lastig. De eerste keer was ik het eerste half jaar nog heel optimistisch en er nauwelijks mee bezig, maar dat is 'verpest' door al het tellen, testen, meten enz. van de vorige zwangerschap. Het zit zo in je hoofd dat je automatisch meetelt: wanneer is mijn ei, wanneer mijn innesteling etc. Je kunt t beter niet weten allemaa, dan duren de weken niet zo lang ;-)

Maar Sparkle: hoe is het met jou, hoe voel je je? Kijk uit voor je rug he, je bent natuurlijk nog zoveel aan het zeulen en alles wordt al weer slapper....
En Ydnew hoe gaat het bij jullie? Al een beetje gewend en hoe doet Finn het? Hebben jullie een beetje slaap? En is Amber echt grote zus? ;-)
Esk: jij je ritme een beetje (terug)gevonden? Hoe lang mag je nog thuis blijven?

En doen jullie nog wat aan Sinterklaas? Wij niet hoor, wel lekker eten met de familie, maar geen zak oid. Er komen nog jaren zat om t te vieren.

gr.
Wenser

Kan me heel goed voorstellen, het zwanger worden zal nooit meer echt onbezorgd zijn bij ons allemaal niet denk ik....Soms zou je je gedachten wel eens even uit willen schakelen.

Hier alles goed hoor! Voel me heel goed, alleen wat moeier, aan t einde van de middag ff een half uurtje op de bank liggen is toch wel heerlijk ;-) Vind deze weken vervelend...voelt nog niet echt wat en nog zo lang wachten tot het volgende teken van leven. Dat vond ik bij Aaron ook!

Ja, wij gaan wel Sinterklaas vieren met de familie hier. Dit jaar wat anders, omdat we zoveel kleine kids in de familie hebben (11!) hebben we besloten om het smiddags voor de kinderen te vieren. Dan een potluck (iedereen brengt wat mee) en daarna een 'afpakspel' met cadeautjes voor de volwassenen. We deden altijd gedichten, maar dat wordt nu toch een beetje teveel met iedereen, de helft versta je er niet van!
Dus we zullen zien hoe het wordt!

Hier vandaag voor het eerst wakker worden met een sneeuwlandschap om ons heen! Ziet er toch altijd weer mooi uit (vooral als je niet weg hoeft :p)

We gaat trouwens weer naar NL in December! (had ik dat al verteld?) Mijn zus hoopt begin Dec. haar eerste te krijgen en mn andere zus heeft afgelopen Juli een kindje gekregen die we nog nooit ontmoet hebben, dus iets om naar uit te kijken!
Mn man ziet er vantevoren altijd tegenop, maar als al het werk klaar is en we gaan weg...dan vind ie het leuk! Ach ja, wat wil je met een boer ;-)

Nou, lang verhaal!
groetjes weer!
sparkle

Ach wat leuk, al weer in de sneeuw. Hier is t super mooi weer nog voor november (na een super lente, een dramatische zomer en een goede oktobermaand, weird;-).

Leuk dat jullie naar NL kunnen, je was al eens met Aaron heen een weer gegaan toch? Hierna zal t weer een poos niet gebeuren denk ik. Eerst zwangerschap, dan bevalling en dan is het kleintje nog een poos klein. Dus voordat je weer zo ver gaat reizen... En dan moet je voor Aaron al een ticket gaan kopen tegen die tijd.

Fijn dat het goed gaat. Neem je rust idd. Ik vond die eerste tijd juist heel mooi. Wij hebben best een poos gewacht met vertellen, dus het voelde als ons geheimpje dat er groeide. Ik weet niet of we het bij de tweede eerder zouden vertellen, het is wel anders denk ik.

groetjes
Wenser

Kijken erg uit nar NL!! T komt al zo dichtbij. Daarnaast is mijn zus over 1,5 week uitgerekend dus wel bijzonder om zo bij de eerste tijd te kunnen zijn!
Ben benieuwd...aan de ene kant wel leuk om er te zijn als het echt net geboren is, maar aan de andere kant wel fijn als ze al weer wat meer op de been is!

We zijn in NL geweest toen Aaron 3 mnd was, dus nu eigenlijk vrij snel weer...dus idd weer even wachten tot de voglende keer, maar mn ouders hopen in Juni te komen, dus dat is al n mooie tussenstop :)

Heb ook een 20 weken echo datum! 22 Dec. dus vlak nadat we terug komen! Nu al zin in...! Eindelijk weer eens een teken van leven, maar hopelijk voel ik het tegen die tijd toch wel! Denk af en toe al wel eens...hmmm...maar k weet het niet!

Hoe gaat ie verder met iedereen? Wenser, kun je nog een beetje rustig blijven?
En met de kleine babies?

Terug
Bovenaan