Lieeeef, dank jullie wel voor de lieve woorden. @Wendy; ik verlangde in het begin ook enorm terug en zei ook dat ik direct weer zwanger zou willen worden. Ik kan je vertellen: het zakt vanzelf een beetje. Verschil is denk ik wel, dat ik toen al het idee had dat ik het nog een keer zou willen proberen en dus nog wat in het vooruitzicht heb (hopelijk). Fijn dat alles goed gaat. Ja die krampjes en nachtvoedingen ben ik ook nog niet vergeten en zijn met een tweede nog lastiger omdat de eerste s morgens vroeg weer aan je bed staat ;-)
@Sparkle: Weet je wat het is: ik ben het vooral beu om weer mee te tellen en op de juiste momenten te vrijen. We hebben dat al zo vaak gedaan. Maar je kunt het ook niet loslaten omdat je er zo aan gewend bent. We hebben wel zoiets van: we zijn gelijk na 1 jaar weer begonnen omdat het wel eens langer zou kunnen duren. En anders hadden we misschien na anderhalf of 2 jaar pas begonnen. Dus die tijdswinst heb je al, als je het zo mag noemen. Maar t is wel zo: als dat knopje om gaat, dan wil je eigenlijk ook gewoon zwanger zijn.
We zien t allemaal wel weer, voorlopig ben ik nog niet wanhopig en is het inderdaad nog veeeeeel minder rondes dan de eerste keer.
Hoop jullie snel te kunnen vergezellen in goed nieuws over een tweede!
En tot die tijd, geniet allemaal van het geluk!
xxx
@Sparkle: Weet je wat het is: ik ben het vooral beu om weer mee te tellen en op de juiste momenten te vrijen. We hebben dat al zo vaak gedaan. Maar je kunt het ook niet loslaten omdat je er zo aan gewend bent. We hebben wel zoiets van: we zijn gelijk na 1 jaar weer begonnen omdat het wel eens langer zou kunnen duren. En anders hadden we misschien na anderhalf of 2 jaar pas begonnen. Dus die tijdswinst heb je al, als je het zo mag noemen. Maar t is wel zo: als dat knopje om gaat, dan wil je eigenlijk ook gewoon zwanger zijn.
We zien t allemaal wel weer, voorlopig ben ik nog niet wanhopig en is het inderdaad nog veeeeeel minder rondes dan de eerste keer.
Hoop jullie snel te kunnen vergezellen in goed nieuws over een tweede!
En tot die tijd, geniet allemaal van het geluk!
xxx