@ Sparkle, Wenser en ydnew3308

@ sparkle: Goh wat gaat dat al weer hard dan de 20 wk echo in december. Leuk zo net voor de kerst! Maar ook wel spannend altijd. Het zou best wel kunnen dat je het nu voelt idd. Maar ik heb het ook heel lang ontkent en toen ik eenmaal wist hoe het voelde, wist ik ook dat ik het al 5 weken ervoor echt had gevoeld. Zou nu eigenlijk al niet eens meer zo goed weten hoe het voelde in het begin. dus ik snap wel dat je twijfelt.
Ik wil je vast veel plezier wensen met je reis. Heel bijzonder dat je er nu juist bent als je zus bevalt. Wie weet is ze wel snel 'up and running'. Hoe lang ging je ook al weer?

Het gaat eigenlijk best prima. Ben wel bezig met tellen etc. (net weer ei gehad), maar vind het op dit moment allemaal even wat minder erg. We hebben het zo druk met werk en mijn man heeft een gebroken arm, dus thuis komt alles op mij neer. Het geeft iig. genoeg afleiding en als ik nu enorm ziek zou zijn van een zwangerschap, was dat ook wel een soort van lastig geweest. Hoewel ik het er uiteraard voor over zou hebben.

Nou ja, we zien wel weer. NOD is op 5 december, dus wie weet een mooi sinterklaascadeautje...

Esk en Ydnew, hoe is het met jullie en alle kindjes?

gr. Wenser

Zie dat er weer wat geschreven is, dus effe weer een update, Finn heeft veel last van krampjes/honger, nu net voor eht eerst Venkelthee gegeven 10 ml en hij sliep meteen in mijn armen en heb hem op bed gelegd, zonder dat hij wakkeer is geworden, toeval??? ik weet het niet,maar nu werkt het iig, op naar de volgende voeding kijken of eht dan weer werkt.
MAar Finn is alweer ruim 4 weken dus dat gaat snel, tijd gaat snel ,aar jee gisteren een moeilijke dag na een zware nacht, hij huilde veel en kreeg hem neit stil dus gisterenavond vroeg naar bed gegaan en dat heeft wel geholpen, lag er om half 9 in.

Jee wenser wat spannend, hoop dat het raak is!!! Het is je gegund, maar dat weet je wel.

Ik houd het hier in de gaten en hoop op de sint zn verjaardag iets moois te lezen en dat je een mooi cadeau krijgt.

Pfew nog een paar dagen... Spannend weer. Niet echt tekenen en weinig hoop, dus duimen jullie voor mij?
Sparkle: ben jij al in NL? Zo niet: het is hier nog aardig weer en warm vergeleken met andere jaren.

Esk: hoe gaat het nu? Al weer aan t werkt eigenlijk of begin je in het nieuwe jaar?

Ydnew, hoe is het met de krampjes van Finn? Hopelijk slaap je weer beter nu.

gr.
Wenser

Spannend meid! Heel veel sterkte deze dagen!!
Nee, wij vertrekken volgende week vrijdag! Dus het komt er aan...! Vandaag is mijn zus uitgerekend...dus zitten al vol spanning te wachten..haha

Vanavond Aaron's eerste Sinterklaas...hoop dat ie even lekker slaapt!! :)

Hoe gaat het idd met de andere meiden?

Wij hebben gisteren sinterklaas gevierd. Maar goed ook want ons meiske is vandaag ziek. Kan niks binnen houden. Ze ligt nu lekker tegen haar papa aan te slapen.
Alvast een hele goede reis gewenst. Spannend van je zus zeg, als nieuws gehad?
Hopelijk wordt het snel geboren, iig. niet als je al terug moet.
Wenser

Helaas op naar ronde 7. Dan zijn we 'alweer' een half jaar bezig. Ik baal ervan, in totaal (met de eerste keer erbij) nu al twee jaar aan het plannen, hopen, kwaaltjes voelen, gespannen afwachten etc. Ben het zo zat!

Vandaag wel een goed geplande 'baal'dag want meisje is ziek en ik ben thuis. Heel veel samen op de bank hangen dus...
gr.
Wenser

|Ik had gehoopt een leuk bericht te lezen van je, maar helaas, he shit weer balen, weet precies hoe je je voelt. Meid neit te lang wachten met naar de huisarts te stappen zeker neit als je eraan onderdoor gaat en het je leven gaat beheersen. Moet je niet doen.
Heel veel beterschap met je dochtertje.

Lief dank je.
Ik ga er gelukkig nog niet aan onderdoor. Dat heftige gevoel van toen, dat heb ik niet meer. Tsja wat gaat de huisarts/gyn doen? Vorige keer was t ook al onverklaarbaar onvruchtbaar. Constateren ze nu waarsch. weer???

We wachten het eerst nog maar een paar maandjes af. Die MM weer in geeft ook een hoop spanning en stress. Morgen voel ik mij vast weer beter.

Wenser

Terug
Bovenaan