@sparkle, wenser,esk ydnew

Jee wat een goed geweldig nieuw hier op de maandagochtend, wel een beete laat maar GEFELICITEERD met jullie dochter en zusje. Wat leuk en zo te lezen is de bevalling heel goed gegaan. Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed loopt.
En zeker ook fijn dat je meteen naar buiten kan met dr, buitenlucht is goed voor kindjes en babys.

@ wenser fijn dat alles goed verlopen is met de operatie van je man, hopen dat hij snel weer helemaal hersteld is.

Hier gaat het goed, Finn krijgt 5 juni buisjes, dan is hopelijk alle ellende omtrent zn oortjes. Wel spannend dat hij onder narcose moet, maar goed het is voor ene goed doel.
Amber heeft daarentegen erg veel last van dr buik en nu dacht de ka aan parasieten en nu horen we dinsdag 5 juni daar ook de uitslag van, want de ka vond het niet goed dat ze zoveel buikpijn had, gemiddeld 2 a 3 keer per week en dan moet ze helemaal krom liggen zoveel pijn heeft ze dan.
Afgelopen maandag wat meegemaakt met dr, ze heeft oorbelletjes, die heeft ze nu zon 3 maandjes, over dr rechter klaagde ze altijd wel hij doet pijn, elke dag sterilon erop en draaien als het ging, en dan ging het weer beter, nu moest ik haar wakker maken wat al erg vreemd was, ze was al erg wit en moe, zag ik dat dr oor heel dik en rood was, kijk ik zit dat veiligheidsknopje hlemaal in dr oor ik heb dan wat losser gemaakt, zegt ze mama ik moet spugen, ik zeg doe maar op de badkamer, na minuttje ga ik kijken komt er niets uit, pakt ze de badkamermeubel vast en ineens valt ze neer, helemaal wit ogen wit weggetrokken en witte lippen, dus in paniek 112 gebeld en nu blijkt dat als ze echt heeeeel veeeel pijn heeft dat ze dr eigen gaat blocken en flauw gaat vallen, ambulance is geweest en die hebben dr oorbel eruit gehaald, want dat mocht ik niet meer doen en nu gaat het weer helemaal goed. Ze is al met al 1 minuutje buiten westen geweest. Maar jee dat is wel schrikken als je je dochter in elkaar ziet zakken, ben nog nooit zo erg geschrokken!
Maar nu weet ik wat ik moet doen als dit nog eens gebeurd.
Weer een heel verhaal, hahaha.

@ sparkle geniet van je mooie gezinnetje en van eht mooie weer.

@ wenser ook jij geniet van je gezinnetje en van het mooit weer

@esk hoop dat alles goed is met je!

lfs

Dankjewel Wendy...wow, wat een gedoe met je kindjes zeg...Het is ook iedere keer wat. Kan me goed voorstellen dat je goed geschrokken bent. Gelukkig is het goed afgelopen...
Spannend hoor, als je kleintje geopereerd gaat worden... sterkte hoop dat alles goed gaat en het helpt!

Jeetje Wendy, bij jou mag er ook wel eens rustiger vaarwater komen he? Ik duim dat de operatie jullie heel erg gaat helpen. En dan hopelijk eindelijk Rust.

Hier aan ronde 14 begonnen, we hadden met enige moeite rond mijn ei toch een poging gedaan, maar t heeft niet mogen baten. Had ik ook niet echt verwacht, maar toch... Misschien juist als je het niet verwacht, of maar 1 x goedgetimed doet. Nu op naar ronde 15. Dat wordt wel een serieuze poging, want het gaat beter met mijn man. Dus dat is goed nieuws ;-)

Wenser

Hoe is het nu met jullie allemaal?

Hier gaat het nog steeds heel goed. Afgelopen week zijn mijn ouders weer vertrokken na 3 weken hier te zijn geweest. Nu dus echt met zn viertjes...wel jammer dat ze weg zijn, maar het geeft ook extra drukte (wil toch eens weg etc).

Abigail doet het nog steeds heel goed! Drinkt lekker en de bv loopt goed! Vind dat echt een opluchting...mn borsten zijn nu niet eens gevoelig...! vorige keer liep ik helemaal krom.
Ze vraag voor mijn gevoel wel meer aandacht als Aaron deed op die leeftijd, wil graag opgepakt worden, al hoewel ze ook al meer begint te 'spelen' ligt dan lekker te kirren en lacht lief als je tegen haar praat...:)
'S nachts doet ze het verder goed, laat er steeds 5-7 uur tussen, dus dat vind ik goed te doen.
Aaron is nu wel vaker jaloers, maar kan ook heel lief doen. Hij vind het wel lastig om zachtjes te doen, en Abigail heeft al heel wat bonken op dr hoofd gekregen :S vandaag had ze een haarbandje om en die moest perse van haar hoofd getrokken....

Verder heerlijk weer hier, en mn man heeft pas een hek gezet zodat Aaron binnen een beperkt gebied kan spelen ipv het hele erf over te kruipen ;-)
Het is hier heerlijk weer, dus lekker genieten van de glijbaan en de zandbak.

groetjes!
Sparkle

Leuk om wat te lezen over je belevenissen met 2 kleintjes, fijn dat het zo goed gaat met de BV en tussen de kindjes. Ik snap wel dat je blij bent om weer even met je gezinnetje te zijn.

Wij zijn net terug van vakantie, was heerlijk, echt bijgekomen. Het is met mijn man goed gegaan met zijn rug, elke dag even liggen als Fem ging slapen. En ik zelf kon lekker bijkomen, ook dat was nodig na die hectische tijd. Nu gaat t steeds beter met mijn man, hij kan ook weer wat tillen, dus wel kunnen de 'last' thuis weer een beetje verdelen.

Helaas wel weer ongesteld geworden, ronde 15 alweer. Volgende maand ga ik naar de huisarts om weer de MM in te gaan, oh wat zie ik daar tegenop.

Maar de vakantie is in ieder geval erg goed geweest, lekker zwemmen en strand en uit eten en alles ging super. We kunnen er weer even tegen.

Hoe is het met Finn, Wendy? Gaan jullie nog kamperen dit jaar?
En Esk hoe is het met jouw gezinnetje, nog vakantieplannen met zijn vieren?

grt Wenser

Hoihoi

Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met abigail. Ik merkte ook veel verschillen tussen onze dochter en finn, Finn wilhelemaal niet lang vastgehouden worden terwijl onze dochter dat juist wel had, het liefst de gehele dag, Finn doet een beetje zn eigen.

@ wenser, neenee niet kamperen, dat is voor mij kramperen, houd er neit zo van, we gaan over een aantal weken met fam van mij naar landal greenparcs en in het najaar gaan we nog een weekje ergens naartoe.

Ik had al gereageerd bij het zwanger worden forum, maar goed dat je de stap hebt genomen, zal je dnek ik ook wel weer wat rust geven, niet heel de tijd die onzekerheid, die onzekerheid blijf je wel houden maar het is dan toch andere onzekerheid.
Hoop dat het dit jaar nog raak is voor jullie!!!

Jullie allemaal n og vakantieplannen?
Hier begint de vak as vrijdag al, hoop dat het weer wat beter wordt.

Terug
Bovenaan