@sparkle, wenser,esk ydnew

Fijn ook weer wat van jou te horen Wendy!
Goed dat het zoveel beter gaat, en je het nu een beetje onder controle hebben met Finn. Ook heel fijn om te horen dat je nu weer zo positief in het leven kunt staan. Wat kunnen hormonen en ziektes toch met je doen he?
Hebben jullie ooit nog een uitslag gehad van wat Finn precies had? Of krijgen jullie dat niet meer te horen?

Ja, nog ruim een week tot de uitgerekende datum! Dus het komt echt dichtbij...! Vind het allemaal nog wel een beetje onwerkelijk dat er echt weer een klein mensje bij komt, maar ik ben er nu wel echt klaar voor! Alle enveloppen geschreven, wiegje staat klaar, huis (nu nog) redelijk schoon etc....
Maar denk eerlijk gezegd dat het nog wel even kan duren :)

Wendy, wat onwijs goed om te lezen. Hopelijk gat de operatie met de buisjes Finn helpen en heb je daarna echt 'rust' om lekker met zijn vierne op de toekomst te focussen. Is je man nog wel begripvol en behulpzaam?

Sparkle: schiet op he, spannend weer. Ik wens je iig. alvast heel veel sterkte, het kan zomaar ineens wel vroeg komen. En we horen het wel!

Vandaag naar de neurochirurg, ben benieuws of hij besluit tot opereren en wanneer mijn man terecht kan.

gr.
Wenser

@ sparkle, spannend, ik zal het nu dagelijks bij gaan houden en kijk of je bevallen bent, echt spannend.

@ wenser ik zal voor jullie duimen dat je man geopereerd mag en kan worden, geeft julluie ook weer wat rust.

@ sparkle nog een keer. Zn onrust werd veroorzaakt door zn oortjes, hij heeft sinds dat hij geboren is altijd last gehad van zn oren en daar zijn we zelf achter gekomen door simpelweg na te denken en alles optellen iets wat ze in onze ogen in het ZIEKENHUIS hadden moeten doen, maar goed we weten nu wat hij heeft. En sinds we dat weten gaat het zoooo goed.

Fijne dag nog allemaal......

Ja mijn man mag geopereerd worden en kan ook al snel terecht, volgende week dinsdag. Erg spannend een rugoperatie, maar hopelijk helpt het goed, want dit is ook niks.

gr. Wenser

Mannetje net geopereerd. De operatie is geslaagd, al had hij zelf nog geen gevoel door de ruggenprik, dus het echte 'effect' moet nog blijken. Ben onwijs opgelucht. Nog een paar daagjes ziekenhuis en dan komt ie hopelijk lopend terug ;-)

Wenser

Oeh, wat spannend! Mooi dat het goed verlopen is, en hoop dat het het gewenste effect heeft en hij vlug weer hersteld. Hoe lang geven ze daar nu nog voor?

Spannend ook voor jou meid! Ik vond het al heel wat dat mn man voor een kleine operatie moest een aantal jaar terug (varicocele)....
Wens m maar sterkte!

Hier op de uitgerekende datum vandaag! Maar dat gaat m niet meer worden denk ik. Vrijdag pas weer naar de gyn. dus ben benieuwd of ie al wat wil gaan doen/afspreken. Mijn ouders komen de 28ste uit NL, dus hoop dat ie me niet al te lang door laat lopen! Ik heb nog een week een hulp in huis,dus zou wel fijn zijn als die op elkaar insloot ipv dat ze allebei hier zijn...maar goed...geduld geduld maar :)

Terug
Bovenaan